Gå til innhold

Er det noen som har hørt eller prøvd dette slankeproduktet ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg søkte på "vektreduksjon" på nettet og blant linkene fant jeg et produkt som heter Pentason. Det lover mye, litt gull og grønne skoger synes jeg, men det kan jo hende at det er riktig. Derfor lurte jeg på om det er andre som har prøvd dette produktet ? Det skal være en brusetablett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke tro på alle de dårlige slanke-pillene de selger i norge. De fungerer ikke!

Jeg har prøvd å skrive om noen produkter de selger i sverige før, men da ble innlegget mitt sletta, så skal være litt mere forsiktig med hva jeg skriver denne gangen...

De selger noen veldig bra fett-forbrennende piller i sverige. Du får kjøpt de i omtrent alle sports-butikker (også i svinesund). Jeg kan ikke få skrytt nok av de pillene! De forbrenner maten mye fortere og er i tillegg prestasjons-økende! Jeg har flere venninner som bruker de og også kamerater som bruker de når de deffer. De fungerer garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor tjukk i huet går det egentlig an å bli? Om det virkelig var en vidunderkur/pille som gav vekttap - et varig sådan - hadde ikke da hele verdens befolkning vært sylfider?

Jeg finner det helt latterlig at vi mennesker (og da kvinner spesielt) biter på slike ting - som er funnet opp av mennesker som kun tenker på en ting - nemlig profitt og atter profitt!!!

Våkne opp - og innse at det eneste som nytter m.h.t varig vekttap er et sunt og velbalansert kosthold kombinert med fysisk aktivitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den rettet til meg?

Jeg er kjempefornøyd med kroppen min jeg! Og det takket være mye trening, riktig kosthold OG pillene jeg bruker!!! Begynte med å ta mange piller daglig for å øke forbrenningen og har delvis trappet ned!

Jeg har kamerater som driver aktivt med kroppsbygning og det er faktisk de som tipset meg om disse pillene! Så JA, de fungerer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er lov å legge ut personlig mail adresse her... bli medlem og send meg en privat melding så skal jeg svare deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var den rettet til meg?

Jeg er kjempefornøyd med kroppen min jeg! Og det takket være mye trening, riktig kosthold OG pillene jeg bruker!!! Begynte med å ta mange piller daglig for å øke forbrenningen og har delvis trappet ned!  

Jeg har kamerater som driver aktivt med kroppsbygning og det er faktisk de som tipset meg om disse pillene! Så JA, de fungerer!!!

håper ikke det er STACK produktene du mener, for de inneholder efedra (ma huang/efedrin) som kan være livsfarlig. har sett utallige programmer om dette. skal visst bli ulovlig, men de har desverre ikke kommet så langt enda. har prøvd det selv, men ble skikkelig dårlig. du bør absolutt ikke anbefale dette til andre.

Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*sukk*

Dere får for all del velge selv - husk bare at utallige mennesker har fått ødelagt seg selv grunnet slike vidunderkurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iset: Det er noe lignende Stack jeg begynte på først. Men gikk over til noen andre, som er helt lovlig i Sverige, etterhvert (uten efedrin)!!

Efedrin er ulovlig både i Norge og Sverige, så må kjøpe disse under disk! Og ja, vet de kan være farlig, men igjen: hva er ikke det....??

Nå har jeg fått den kroppen jeg ønsket, i tillegg til økt forbrenning, så har egentlig ikke brukt det så mye i det siste!

Siste gjest: Dette er ikke vidunderkur! Det er piller som øker forbrenningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...