Gå til innhold

Svensk gutt nesten død av vaksinen.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

SITER(Tabris @ 11.11.2009 (09:31) )

Og hvor mange tusen har tatt vaksinen uten å ha dødd, eller fått alvorlige bivirkninger?

Og hvor mange hundre tusener har hatt svineinfluensaen uten å ha dødd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet er ikke hvor mange som ikke har dødd av vaksinen. Det er jo egentlig en helt utrolig merkelig måte å se det på. Saken er at INGEN skal dø av noe som legene sier skal hjelpe oss og beskytte oss mot sykdom.

Det er jo egentlig vanvittig når vi tenker oss om at noen dør av en vaksine som legene sier skal gjøre at vi ikke skal dø av en sykdom ! Forstår du forskjellen ?

Ingen medisiner skal kunne ta liv, men likevel finner vi oss i det hele tiden. Vi er så passive, naive og dumme at vi bare sitter der og gjør INGENTING, og stoler blindt på en industri som ikke engang vil ta ansvar for bivirkningene vaksinene gir ! Flere land vil til og med ikke ha den !

At ETT eneste menneske dør av en vaksine som er menneskeskapt, er vanvittig, og vil si det samme som om at noen tar livet av oss. Dør vi av en sykdom, er det en helt annen ting. Det er ikke noe man aktivt påfører noen, men som er uunngåelig i flere tilfeller.

Du må sette ting i perspektiv !

Og død er død. Jeg kan ikke helt se at det er noe bedre å skades av en sykdom enn av en vaksine som skulle forhindre den.

Hvis vaksinen kan hindre deg i å bli syk, og samtidig har en lavere risiko for skade eller død enn sykdommen, så burde det ikke være noe vanskelig regnestykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at INGEN skal dø av noe som legene sier skal hjelpe oss og beskytte oss mot sykdom.

Flere land vil til og med ikke ha den !

Det finnes leger også som ikke vil ta den.

Og død er død. Jeg kan ikke helt se at det er noe bedre å skades av en sykdom enn av en vaksine som skulle forhindre den.

Hvis vaksinen kan hindre deg i å bli syk, og samtidig har en lavere risiko for skade eller død enn sykdommen, så burde det ikke være noe vanskelig regnestykke.

Jeg ville hatt lettere for å ha svelget at mitt barn døde av en sykdom, enn av vaksinen som skulle beskyttet ham mot samme sykdommen.

Jeg ville følt meg som en dust om jeg ikke hadde vaksinert ham og han døde, men jeg ville følt meg som en morder om jeg vaksinerte ham og han døde. Det er en forskjell.

Jeg er for at folk i risikogruppen vaksineres, og fort, og dermed burde det vel egentlig ikke være nødvendig å vaksinere andre, de i risikogruppen ville jo i så måte være beskyttet i utgangspunktet selv om vi andre skulle bli sjuke.

Muterer den og blir ekstremt farlig, skal jeg vurdere å endre standpunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes leger også som ikke vil ta den.

Jeg ville hatt lettere for å ha svelget at mitt barn døde av en sykdom, enn av vaksinen som skulle beskyttet ham mot samme sykdommen.

Jeg ville følt meg som en dust om jeg ikke hadde vaksinert ham og han døde, men jeg ville følt meg som en morder om jeg vaksinerte ham og han døde. Det er en forskjell.

Jeg er for at folk i risikogruppen vaksineres, og fort, og dermed burde det vel egentlig ikke være nødvendig å vaksinere andre, de i risikogruppen ville jo i så måte være beskyttet i utgangspunktet selv om vi andre skulle bli sjuke.

Muterer den og blir ekstremt farlig, skal jeg vurdere å endre standpunkt.

Pt er det ingen som har dødd av denne vaksinen. Det er kanskje noe å ta med seg, til tross for at avisene er lynhurtige med å rpportere alle dødsfall som har tidsmessig sammenheng med vaksinasjon.

Hvis viruset muterer og blir livsfarlig, så kan det være for seint. Hver gang noen smittes, øker faren for at den verten skal produsere en mutasjon. Hver gang viruset replikeres, øker faren for at det skal skje. Det er allerede funnet mange isolerte tilfeller av en mutasjon som ser ut til å trives bra lavere nede i lungene. Hva sier det oss? Det er en mutasjon som dette viruset har forholdsvis lett for å få. Hva burde konklusjonen være? Stopp pandemien så fort som overhodet mulig, før dette blir den dominerende typen av virus. Enn si muterer en tredje gang, til noe enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SITER(Tabris @ 11.11.2009 (09:31) )

Og hvor mange tusen har tatt vaksinen uten å ha dødd, eller fått alvorlige bivirkninger?

Og hvor mange hundre tusener har hatt svineinfluensaen uten å ha dødd?

900.000 har tatt svineinlfuensavaksinen her i landet, ingen har hatt bivirkninger som de ikke har kommet seg av, og ingen har dødd.

700.000 har hatt svineinfluensa. 23 er døde. Et langt større antall har måttet bli innlagt på intensivavdeling for å berge livet.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars cheerleader som også fikk problemer av vaksinen.

Sjansen er så liten for å få problemer med vaksinen at du like gjerne kunne blitt på kjørt den dagen, eller truffet i hodet av en kokosnøtt om du spør meg. Men er selvfølgelig dumt når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars cheerleader som også fikk problemer av vaksinen.

Sjansen er så liten for å få problemer med vaksinen at du like gjerne kunne blitt på kjørt den dagen, eller truffet i hodet av en kokosnøtt om du spør meg. Men er selvfølgelig dumt når det skjer.

Dette er ikke en skade av vaksinen. Dette er ikke nevrologisk. Dette er psykogent. Det er INGEN nevrologiske skader av noe som helst som gir et slikt symptombilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke mye om det, skjønner også at nyhetene har godt mulig vridd litt på overskriften sin. Er jo populært å finne feil ved slike ting..

På wikipedia sier de;

"The disorder may be inherited or caused by other factors such as birth-related or other physical trauma, infection, poisoning (e.g. lead poisoning) or reaction to drugs, particularly neuroleptics."

Om dystonia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke mye om det, skjønner også at nyhetene har godt mulig vridd litt på overskriften sin. Er jo populært å finne feil ved slike ting..

På wikipedia sier de;

"The disorder may be inherited or caused by other factors such as birth-related or other physical trauma, infection, poisoning (e.g. lead poisoning) or reaction to drugs, particularly neuroleptics."

Om dystonia..

Men hun har ikke dystoni. Hun kan jogge og gå baklengs, for svingende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste videre så har de visst ikke vært enig om saken, og heller lent mot det du sier, og jeg sa også at nyhetene hadde sikkert vridd det til å høres ut som det hadde med vaksinen å gjøre. Jeg er for så vidt enig at det ikke ligner dystoni ut i fra det lille jeg leste om symptomer og andre forslag for hva det var som hun hadde.

"For svingende" ? Spar meg heller, du snakker ikke slik til folk du ikke kjenner når du ikke er gjemt bak en pc skjerm av anonymitet...

Orginal poenget var at det finnes noen som får problemer med vaksinen, og nyhetene elsker å publisere slike historier. De lever jo av å skape hysteri om hver eneste fille ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det sies at ingen har dødd av vaksinen.

Når noen har dødd etter vaksine, eller blitt alvorlig syke, er det alltid underliggende årsaker eller sykdommer som er årsaken, mens hvis noen dør mens de har svineinfluensa, med eller uten underliggende sykdommer, så er det influensaen de dør av.

Er ikke noe merkelig i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les på pakningsvedlegget til en pakke Paracet, bivirkninger av den også. Mulig at noen har dødd av Paracet også, men de aller fleste får hjelp av medisin. Men all medisin som skal hjelpe oss mot sykdom har bivirkninger.

Spørsmålet er ikke hvor mange som ikke har dødd av vaksinen. Det er jo egentlig en helt utrolig merkelig måte å se det på. Saken er at INGEN skal dø av noe som legene sier skal hjelpe oss og beskytte oss mot sykdom.

Det er jo egentlig vanvittig når vi tenker oss om at noen dør av en vaksine som legene sier skal gjøre at vi ikke skal dø av en sykdom ! Forstår du forskjellen ?

Ingen medisiner skal kunne ta liv, men likevel finner vi oss i det hele tiden. Vi er så passive, naive og dumme at vi bare sitter der og gjør INGENTING, og stoler blindt på en industri som ikke engang vil ta ansvar for bivirkningene vaksinene gir ! Flere land vil til og med ikke ha den !

At ETT eneste menneske dør av en vaksine som er menneskeskapt, er vanvittig, og vil si det samme som om at noen tar livet av oss. Dør vi av en sykdom, er det en helt annen ting. Det er ikke noe man aktivt påfører noen, men som er uunngåelig i flere tilfeller.

Du må sette ting i perspektiv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars cheerleader som også fikk problemer av vaksinen.

Sjansen er så liten for å få problemer med vaksinen at du like gjerne kunne blitt på kjørt den dagen, eller truffet i hodet av en kokosnøtt om du spør meg. Men er selvfølgelig dumt når det skjer.

Den videoen har dukket opp med jevne mellomrom siden 2006. Denne jenta tok vanlig influensavaksine btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avisenes rapportering om svineinfluensaen har vært under enhver kritikk. Dersom noen har trodd at oppgaven til aviser generelt er å avsløre kritikkverdige forhold i samfunnet, så er det uttrykkelig bevist nå at de ikke gjør jobben sin.

Folkehelseinstituttet påstår at vaksinen er sikker. Avisene stiller ingen spørsmål om dette. I henhold til dokumenter på EMEA (European Medicines Agency) sin nettside eksisterer det ingen forsøksdata på sikkerheten av svineinfluensaen. Svineinfluensavaksinen er tillatt brukt til tross for at det ikke er noen tester på sikkerheten av vaksinen. Dette blir begrunnet med at det er en "pandemi krise". Mange leger og helseeksperter har stilt spørsmål ved om det er en pandemi, gitt det faktum at svineinfluensaen er mildere enn vanlig sesonginfluensa.

Så hva er en pandemi? Alle kan sjekke at WHO endret definisjonen av en pandemi i begynnelsen av mai 2009. Tidligere skrev WHO: ” En influensapandemi oppstår når et nytt influensavirus dukker opp som befolkningen ikke er immune mot, og som som resulterer i flere, samtidig epidemier over hele verden med et enormt antall syke og døde.” I mai 2009 ble kravet om ”et enormt antall syke og døde” slettet fra WHO sine krav til pandemi. Ingen reportere stiller spørsmål om hvorfor.

Det ingen reporter som reagerer på det faktum at utsagnet om at vaksinene er trygge har absolutt ingen basis i fakta.

Disse nye og utestete vaksinene er blitt tillatt administrert til det norske folket bare på betingelsen av at myndighetene overvåker sikkerheten av vaksinen.

Men overvåkningssystemet, som er satt opp med hjelp av WHO, gjør ingen forsøk på noen virkelig overvåkning. Det er ingen krav til å rapportere dødsfall eller skader fra svineinfluensavaksinen.

Denne lemfeldigheten med registrering av skader fra vaksinen er i sterk kontrast til registreringen av skader eller dødsfall i forbindelse med svineinfluensaen. Faktisk er det slik at man kan bli diagnostisert som syk av svineinfluensa bare ved en telefon til legen. Ingen undersøkelse er nødvendig. Når det derimot rapporteres bivirkninger eller dødsfall i forbindelse med vaksinen, er Folkehelseinstituttet lynraske til å avvise enhver kobling med vaksinen.

Hvorfor er det ingen reportere som stiller spørsmål ved at, ifølge Folkehelseinstituttet, er det slik at dersom noen som har svineinfluensa dør, så er dødsårsaken ALLTID svineinfluensa, men dersom noen som er vaksinert mot svineinfluensa dør, så har dødsfallet ALDRI noen forbindelse med vaksinen?

Det virker også som om myndighetene lyver bevisst om antall vaksiner som er administrert. Faktisk så er det ikke noe krav til myndighetene om å holde oversikt over hvor mange vaksiner som faktisk er satt på folk. WHO påstår at 65 millioner doser av svineinfluensavaksiner er satt, men en nøyere undersøkelse av tallene viser at 65 millioner er antall doser som er distribuert. Det er ingen oversikt over hvor mange doser som faktisk er satt. Det eneste man kan si med sikkerhet, er at antallet er VESENTLIG lavere enn 65 millioner.

Ingen reporter spør om hvorfor de store farmasøytiske selskapene sitter i styret i EMEA (European Medicines Agency). Ingen setter spørsmålstegn ved at EMEA blir tungt subsidiert av farmasøytiske selskaper. Ingen reportere stiller spørsmålstegn ved at Stoltenbergfamilien har store økonomiske interesser i Folkehelseinstituttet.

Alle kan sjekke selv ved å gå til EMEA sin nettside og lese produktinformasjonen på svineinfluensavaksinen fra Baxter, Novartis og GlaxoSmithKline og se det har vært mangelfulle eller ingen kliniske studier gjennomført på sikkerheten av svineinfluensavaksinen.

Alle kan lese godkjenningsforskriftene på EMEA sine nettsider, og se at vaksiner ikke trenger å bli bevist å være sikre og effektive før de blir godkjent.

Alle vet nå at regjeringen fritok de store farmasøytiske selskapen fra erstatningsansvar for skadevirkninger i forbindelse med svineinfluensavaksinen.

Det er et faktum at svineinfluensavaksinen inneholder kvikksølv, som blir koblet til nervesykdommer som autisme, samt skvalen (squalene) som kobles til Gulf War syndromet. Ingen reportere stiller spørsmål ved dette.

Ingen reportere påpeker den nære koblingen mellom WHO og de farmasøytiske selskapene.

Ingen av journalistene stiller spørsmål ved at helsemyndighetene, som går ut og anbefaler vaksinen, har sterke finansielle koblinger til de store farmasøytiske selskapene.

Det er et faktum at regjeringsmedlemmer, helsemyndigheter og de store farmasøytiske selskapene har gigantiske fortjenester på svineinfluensavaksinen, og at de som påpeker dette faktum, ikke blir møtt med saklige argumenter, men blir stemplet som konspiasjonsteoretikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen har dukket opp med jevne mellomrom siden 2006. Denne jenta tok vanlig influensavaksine btw.

Står på papierene hennes fra andre videoer at hun tok vaksinen 23 august 2009? men stemmer at det var sikkert vanlig influensavaksine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste videre så har de visst ikke vært enig om saken, og heller lent mot det du sier, og jeg sa også at nyhetene hadde sikkert vridd det til å høres ut som det hadde med vaksinen å gjøre. Jeg er for så vidt enig at det ikke ligner dystoni ut i fra det lille jeg leste om symptomer og andre forslag for hva det var som hun hadde.

"For svingende" ? Spar meg heller, du snakker ikke slik til folk du ikke kjenner når du ikke er gjemt bak en pc skjerm av anonymitet...

Orginal poenget var at det finnes noen som får problemer med vaksinen, og nyhetene elsker å publisere slike historier. De lever jo av å skape hysteri om hver eneste fille ting.

Er du seriøs? Da bør du finne deg et annet sted å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det sies at ingen har dødd av vaksinen.

Når noen har dødd etter vaksine, eller blitt alvorlig syke, er det alltid underliggende årsaker eller sykdommer som er årsaken, mens hvis noen dør mens de har svineinfluensa, med eller uten underliggende sykdommer, så er det influensaen de dør av.

Er ikke noe merkelig i det?

Nei, jeg syns ikke det, nødvendigvis. Når man skal vaksinere mange millioner mennesker, og begynner med de som er mest sårbare og som har underliggende helseproblemer, så er det ikke til å unngå at noen av dem dør kort tid etter at de har fått vaksinen.

En grundig undersøkelse vil vise hva de døde av.

Når folk dør av svineinfluensaen, så dør de av en luftveisinfeksjon som kan gi lungebtennelse og pustestopp i verste fall. Det vil være store mengder antistoff i blodet. Funn av store mengder virus i lungene vil også hjelpe til å stille diagnosen. Og lungevevet vil være skadet. Virusreplikasjon foregår slik at en celle overtas av virus. Viruset kaprer cellens biologiske maskineri og får den til å produsere viruspartikler, til den er så full av virus at den sprekker. Og immunreaksjonen mot virusinfeksjoner, går for en stor del ut på at immunsystemets ete-og drepe-celler angriper infiserte celler. Det fører også til skader på vevet. Det er visst ganske lett å se når man gjør obduksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For svingende" ? Spar meg heller, du snakker ikke slik til folk du ikke kjenner når du ikke er gjemt bak en pc skjerm av anonymitet...

Beklager om det ble oppfattet som sterk språkbruk. Det var ikke slik ment. Men denne saken har vært kjørt ganske hardt frem i USA, etter hva jeg forstår, til tross for at ingen nevrolog ville klassifisere dette som dystoni. Jenta har blitt en slags poster kid for antivaksinebevegelsen der borte. Det er et skoleeksempel på desinformasjon. Irriterer meg enormt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har de ikke vært litt vel raskt på banen med svar om at det ikke var vaksinen de døde av i såfall? Såvidt jeg har erfart fra ander dødsårsaker så tar det ganske lang tid før de kan si noe sikkert om årsaken.

Jeg tenkte at siden influensaen gir lungeproblemer hos risikogruppen, så kanskje vaksinen også kan gjøre nettopp det?

Fullt mulig jeg er helt på jordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...