Kónguló Skrevet 22. november 2009 #21 Del Skrevet 22. november 2009 Hei, sniker meg innom her jeg! Ser ut som du har fått en kjempefin start, godt gjort å klare en helg uten godteri når det er en så innbygd vane! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 24. november 2009 #22 Del Skrevet 24. november 2009 Så utrolig hyggelig å få besøk i boken min!:D Nå ble jeg skikkelig glad. Har hatt en grusom uke. Bare vært lei meg pga eksamen. Så jeg har ikke trent noe, og ikke tenkt noe særlig på matinntaket. Spiste litt godteri i helgen. Var skikkelig svak, og ble utrolig sur på meg selv. Veier meg neste uke, og håper at det ikke er for ille. Har det jo såå mye bedre med meg selv når jeg spiser til faste tider og spiser sunt. Magen trives ikke med småspising. Men nå er jeg tilbake. Men bare på matfronten. Treningen må nesten vente til etter eksamensperioden. Håper det går bra med alle!! Stå på:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 26. november 2009 #23 Del Skrevet 26. november 2009 Nå er motivasjonen tilbake :D Var på plass på lesesalen klokken 6 (!!) i dag, og leste noen timer, før jeg gikk en times tur før lunsj. Til middag lagde jeg hamburger, så sunn som jeg fikk til. Karbonadedeig og ett brød. Har spist 3 mandariner, nei unnskyld klementiner (ikke lett det!). Havnet på 1390 kcal i dag. Det er fint. Prøver å havne innenfor 1450 kcal om dagen. Skal veie meg på søndag. Spent! Håper ikke forrige uke ødela alt=/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 28. november 2009 #24 Del Skrevet 28. november 2009 Hei:-) hvor mange kcal er det i klementiner? ha en god helg. Og la oss få høre om du er fornøyd med resultatet på søndag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. november 2009 #25 Del Skrevet 29. november 2009 Hadde gått ned 200 g siden forrige veiing for 2 uker siden. Så nå veier jeg 53,4 kg. Joda. Bedre enn ingenting! Og har jo nesten ikke trent. Og forrige uke var helt katastrofe. Denne uken skal bli bedre. Veldig stolt av meg selv i dag. Julelunsj i kantinen på skolen. Der var det pepperkaker, sjokoladekake, gløgg, kjeks, mandariner, brus. Jeg tok bare et halvt stykke sjokoladekake og 1 kjeks. Og i går tok jeg bare en halv snickers til lørdagsgodt (satt på skolen). Så jeg er forsåvidt fornøy med helgen. Det er ca 25 kcal i en klemetin! Så det kan man virkelig nyte mange av! Nå må jeg titte kjapt over pensum, før jeg tar kvelden. Eksamen i morgen!! Kryss fingre alle sammen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 29. november 2009 #26 Del Skrevet 29. november 2009 Så flink du er! Lykke til i morgen! Krysser fingrene for deg! Håper du får sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 3. desember 2009 #27 Del Skrevet 3. desember 2009 takk for svar:) elsker klementiner saa det var godt aa vite:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 25. januar 2010 #28 Del Skrevet 25. januar 2010 Nå er jeg tilbake etter en alt for lang juleferie. Har spist utrolig mye og god mat, og ikke minst drukket enorme mengder alkohol. Har ikke turt å veie meg. Er nå fast bestemt på å bli klar for bikinisesongen!! Foreløpig mat: -Havregrøt med bringebærsyltetøy -Appelsin -2 skiver med leverpostei Aner ikke hva jeg skal ha til middag. Det er alltid like vanskelig å finne ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 25. januar 2010 #29 Del Skrevet 25. januar 2010 velkommen tilbake:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå