Gå til innhold

Sarah skal bli stram og sterk:)

Gjest -Sarah-

Anbefalte innlegg

Hei, sniker meg innom her jeg! :vinke:

Ser ut som du har fått en kjempefin start, godt gjort å klare en helg uten godteri når det er en så innbygd vane! Stå på :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig hyggelig å få besøk i boken min!:D Nå ble jeg skikkelig glad.

Har hatt en grusom uke. Bare vært lei meg pga eksamen. Så jeg har ikke trent noe, og ikke tenkt noe særlig på matinntaket. Spiste litt godteri i helgen. Var skikkelig svak, og ble utrolig sur på meg selv. Veier meg neste uke, og håper at det ikke er for ille.

Har det jo såå mye bedre med meg selv når jeg spiser til faste tider og spiser sunt. Magen trives ikke med småspising. Men nå er jeg tilbake. Men bare på matfronten. Treningen må nesten vente til etter eksamensperioden.

Håper det går bra med alle!! Stå på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er motivasjonen tilbake :D

Var på plass på lesesalen klokken 6 (!!) i dag, og leste noen timer, før jeg gikk en times tur før lunsj.

Til middag lagde jeg hamburger, så sunn som jeg fikk til. Karbonadedeig og ett brød. Har spist 3 mandariner, nei unnskyld klementiner (ikke lett det!). Havnet på 1390 kcal i dag. Det er fint. Prøver å havne innenfor 1450 kcal om dagen.

Skal veie meg på søndag. Spent! Håper ikke forrige uke ødela alt=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått ned 200 g siden forrige veiing for 2 uker siden. Så nå veier jeg 53,4 kg. Joda. Bedre enn ingenting! Og har jo nesten ikke trent. Og forrige uke var helt katastrofe. Denne uken skal bli bedre.

Veldig stolt av meg selv i dag. Julelunsj i kantinen på skolen. Der var det pepperkaker, sjokoladekake, gløgg, kjeks, mandariner, brus. Jeg tok bare et halvt stykke sjokoladekake og 1 kjeks. Og i går tok jeg bare en halv snickers til lørdagsgodt (satt på skolen). Så jeg er forsåvidt fornøy med helgen.

Det er ca 25 kcal i en klemetin! Så det kan man virkelig nyte mange av!

Nå må jeg titte kjapt over pensum, før jeg tar kvelden.

Eksamen i morgen!! Kryss fingre alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Gjest -Sarah-

Nå er jeg tilbake etter en alt for lang juleferie. Har spist utrolig mye og god mat, og ikke minst drukket enorme mengder alkohol. Har ikke turt å veie meg.

Er nå fast bestemt på å bli klar for bikinisesongen!!

Foreløpig mat:

-Havregrøt med bringebærsyltetøy

-Appelsin

-2 skiver med leverpostei

Aner ikke hva jeg skal ha til middag. Det er alltid like vanskelig å finne ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...