AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:40 #8341 Skrevet onsdag kl. 22:40 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 21.51): Blir en tilbudt kaker i sosialt lag er det plikt å spise kake. Og iallfall om du er tynn. Du kan ikke si nei takk uten å skuffe, såre og muligens også krenke både kakebakeren og garantert de som spiser sin kake med glede. Kake til folket med andre ord. Alle skal få! Enten de vil eller ei. Anonymkode: 50fe1...ee1 Vært flere tråder om dette i det siste. Hva er det med kakeelskerne som gjør at de må tvinge på andre dårlig samvittighet fordi de ikke vil ha? Anonymkode: 1dbf5...cc1 1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8342 Skrevet 9 timer siden At en dame på 43 år er en gammel røy. Anonymkode: 72f50...b93 1
Mei88 Skrevet 9 timer siden #8343 Skrevet 9 timer siden At folk ikke evner å google ting selv. At folk ikke skjønner at KG er en lege eller helsepersonell. At KG er en plass for folk med sterke fordommer om mye. At KG er en plass mange bruker for å spre eder og galle
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8344 Skrevet 9 timer siden Mei88 skrev (2 minutter siden): At folk ikke evner å google ting selv. At folk ikke skjønner at KG er en lege eller helsepersonell. At KG er en plass for folk med sterke fordommer om mye. At KG er en plass mange bruker for å spre eder og galle Det er jo i hvert fall ikke sant Anonymkode: 72f50...b93
Mei88 Skrevet 9 timer siden #8345 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er jo i hvert fall ikke sant Anonymkode: 72f50...b93 Det er sikkert noen her inne, men KG er ikke en plass å spør om ting man bor ta opp med legen sin er poenget mitt
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8346 Skrevet 8 timer siden Mei88 skrev (3 minutter siden): Det er sikkert noen her inne, men KG er ikke en plass å spør om ting man bor ta opp med legen sin er poenget mitt Mitt med Anonymkode: 72f50...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå