Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

At voksne ser på Tom og Jerry. :fnise:

Anonymkode: 637e2...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At voksne ser på Tom og Jerry. :fnise:

Anonymkode: 637e2...330

Er ikke noe gale det 😊

Anonymkode: c8b94...e5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter nok litt i glasshus så lenge jeg sier dette, å kanskje få en del pepper. Tar det som AB. Men det er overraskende hvor mange mindre intelligente brukere det er her... Jeg er her får å få underholdning.

Anonymkode: 495e6...dc4

Jeg har opplevd det samme - spesielt i forbruker, økonomi og jus-forumet. Når jeg gir fakta om jus (ekteskapsloven feks) og folk svarer med "nei hun har ikke krav på pengene fordi jeg mener hun er en grådig bitch" og jeg bare "men hun har jo krav på pengene i loven, så hva du mener er jo irrelevant?" :vetikke: 

Anonymkode: a3556...ccb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har opplevd det samme - spesielt i forbruker, økonomi og jus-forumet. Når jeg gir fakta om jus (ekteskapsloven feks) og folk svarer med "nei hun har ikke krav på pengene fordi jeg mener hun er en grådig bitch" og jeg bare "men hun har jo krav på pengene i loven, så hva du mener er jo irrelevant?" :vetikke: 

Anonymkode: a3556...ccb

Er en del på forumet som sliter med å skille mellom fakta og meninger. 

Anonymkode: 637e2...330

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg opplever forbrukere altfor naive og trenger å stå opp der man blir overkjørt av staten. Det er helt grusomt der vi blir påtvunget av staten til å bytte så enkelt som en strøm måler.

Tenk deg når vi går i en kjøpesenter eller hvilken som helst butikk, så kan en som sitter i data rommet følge med på alle våre bevegelser. Og tror du det er tillitsfulle mennesker som sitter der?

Anonymkode: 56853...306

Har du noe å skjule?

Anonymkode: 3646f...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

At man er respektløs og patetisk om man går i vanlige klær på 17 mai :rolleyes: 

Anonymkode: c8b94...e5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk som nærmest bor på kvinneguiden kan kritisere andre for å "ikke ha noe liv". 

Anonymkode: 00678...588

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det å ta med folk hjem fra byen for et fylla-ligg ikke er noe lurt, da vedkommende eller evnt du selv kan finne på å drite i senga og på den andre personen pga fylla-mage (var voldsomt mange slike erfaringer under verste-ONS-tråden).

Anonymkode: d0ff6...03d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At der er mange sære folk på kg

Anonymkode: c8b94...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at alle svar du får i dine forumtråder er fra kunstige mennesker som du aldri heller vil få mulighet å bli kjent med fra hvem som egentlig svarer på dine spørsmål. 

Anonymkode: 56853...306

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har lært herfra:

  • Absolutt ALLE uføretrygdede er noen late og hjernedøde nek som bare snylter på staten og har millionlønn
  • 18-20 åringer er visst ikke godt på veg voksne nei, de betraktes som småbarn som helst skulle vært i barnehagen
  • Unge damer kan godt ligge med eller ha forhold til langt eldre menn, men å bli kjent med noen bittelitt yngre er visst fyfy
  • Det er bare nordmenn som er kriminelle her til lands, innvandrerne gjør aldri noe galt
  • Hvis man sliter med en psykisk lidelse, samme hva, er man automatisk helt utelukket som kjærestemateriale

Anonymkode: 1e904...287

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2018 den 6.17, AnonymBruker skrev:

At pene damer også skriver i Kvinneguiden.

Anonymkode: 56853...306

:blink: Damn! Også jeg som trodde alle brukere av KG var konsekvent schtøgge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er unike og ulike, mens alle menn er likedan, (og alle menn er griser, onde og eller opptatt av sex, og kun sex).

Feite damer har ofte sex, mens tynne menn aldri får seg noe. Dette fordi kvinner alltid får seg, mens menn er griser som ikke fortjener noe.

Alder er kun et tall.

BMI er noe alle tar utgangspunkt i. For kvinner er dette et ideal. Menn velger partner basert på dette, men puler alt og alle, uansett om de er anorektiske eller smellfeite.

Anonymkode: 9a43d...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2018 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Er en del på forumet som sliter med å skille mellom fakta og meninger. 

Anonymkode: 637e2...330

Det er alltid like morsomt når man blir bedt om å bevise meningene sine med linker til diverse kilder...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er puteflaut at det faktisk er mannlige brukere i forumet og at dette ikke kan være skikkelige og hetero menn. Men med det samme man vil spørre en heterofil mann om sex, da oppretter man en tråd der man spør mennene i forumet hva de synes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Tøytigern skrev:

At det er puteflaut at det faktisk er mannlige brukere i forumet og at dette ikke kan være skikkelige og hetero menn. Men med det samme man vil spørre en heterofil mann om sex, da oppretter man en tråd der man spør mennene i forumet hva de synes...

Du vet at det er forskjellige brukere som oppretter trådene? Det er mange damer her inne som synes det er bra med mannlige brukere, men så har vi noen som stadig gulper opp hat mot menn. Den gruppen passer godt sammen med den lille gruppen menn som forakter kvinner. De burde danne en klubb der de koser seg med negative kommentarer om hverandre, så slapp vi dem her inne.

Anonymkode: ea619...ae3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at det er forskjellige brukere som oppretter trådene? Det er mange damer her inne som synes det er bra med mannlige brukere, men så har vi noen som stadig gulper opp hat mot menn. Den gruppen passer godt sammen med den lille gruppen menn som forakter kvinner. De burde danne en klubb der de koser seg med negative kommentarer om hverandre, så slapp vi dem her inne.

Anonymkode: ea619...ae3

Ja, jeg vet det. Men allikevel er trenden sånn: Mennene blir uglesett til det er greit å ha noen å spørre... Vi blir stadig spurt hva som er vår motivasjon for å bruke et forum som heter Kvinneguiden og hva egentlig vi gjør her inne. Når kvinner spør hva de ville synes om deres mann hadde profil, er de ikke nådige... Menn er ikke ønsket, men er fine å ha til å svare på ting.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner vet når dem vil ha sex. Da vil dem virkelig ha det. Og dem henvender seg konsekvent direkte til en mann som dem tror kan være behjelpelig med saken kun ved å si vil du. 

Anonymkode: 56853...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en mann må være minst 185 høy, slank,atletisk 20 cm lang pikk, være rik og ha god jobb men samtidig være tilgjengelig når kvinnen ønsker det. Videre skal han være tøffel men ha en haug av egne meninger. Han skal ikke finne på å snakke med andre kvinner og han skal ikke være sjalu uansett hva. I tillegg har jeg lært at menn som har preferanser er noen overfladiske kryp.

Anonymkode: b9045...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...