Gå til innhold

hva er verst/best med kvinner?

Gjest BettyBoop

Anbefalte innlegg

Jeg synes også at det er litt trist at ingen av mennene her makter å komme med noe positivt om kvinner. Mener dere virkelig at vi er så fæle at det eneste positive med kvinner er et par med pupper? (dette er vel mer rettet mot Brutal Mann enn noen andre, siden jeg har et inntrykk av at det er BMs generelle oppfatning av kvinner, etter hva jeg har lest av hans innlegg)

De beste sidene med kvinner:

- Når hun lener hodet sitt inn mot mitt, mens hun ligger i armkroken min

- Når hun blir glad fordi at jeg smiler til henne

- Kunne diskutere alt eller ingenting mens en ligger under en åpen himmel

- Komplimentene vi får når vi har gjort noe bra/fint

- Den lange våte kysset

- Kyss i nakken *sitrer*

- Sove ved siden av

- Omsorgheten når vi ligger halveis for døden med en forkjølelse :rødme:

- Kvinnens orgasme :lur:

Det er mye mer som er bra ved en kvinne, inkl mange av de fysiske attributtene som er nevnt over.

Negative sider er jo at dere taler i tunger til tider, og at intriger/grays anatomy skal være en til tider ganske så stor del av livet deres :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener bestemt jeg taler for både meg selv og BrutalMann her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi

Hehe, jeg forsto det faktum at dere var ironiske når det gjaldt de puppegreiene altså. Poenget mitt var det at jeg opplever det som et gjennomgående trekk hos Brutal Manns innlegg at det ikke finnes noen positive trekk hos kvinner i det hele tatt. Jeg brukte kanskje feil eksempel, men det var det jeg ønsket å få frem ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg synes også at det er litt trist at ingen av mennene her makter å komme med noe positivt om kvinner. Mener dere virkelig at vi er så fæle at det eneste positive med kvinner er et par med pupper? (dette er vel mer rettet mot Brutal Mann enn noen andre, siden jeg har et inntrykk av at det er BMs generelle oppfatning av kvinner, etter hva jeg har lest av hans innlegg)

Strengt tatt så er pupper den eneste unike positive egenskapen kvinner har. Ok, ok. Dere har fitte også :cool: Ellers så er jo alt annet likt mellom kjønnene. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt så er pupper den eneste unike positive egenskapen kvinner har. Ok, ok. Dere har fitte også :cool: Ellers så er jo alt annet likt mellom kjønnene. Eller?

Joda, det kan nok være mange likhetstrekk mellom både kvinner og menn, men det jeg lurer på om det virkelig ikke er noenting som du synes er positivt, koselig og som er knyttet til kvinner, som du ikke kan knytte til menn. som for eksempel å ha en kvinne i armkroken, eller selv ligge i armkroken til en kvinne etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verst: At mange av de har så lett for å syte hvis de ikke får viljen sin.

Best: At en del av de er så søte, blide og koselige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Joda, det kan nok være mange likhetstrekk mellom både kvinner og menn, men det jeg lurer på om det virkelig ikke er noenting som du synes er positivt, koselig og som er knyttet til kvinner, som du ikke kan knytte til menn. som for eksempel å ha en kvinne i armkroken, eller selv ligge i armkroken til en kvinne etc.

For å være litt vrang, dette er jo noe menn også kan tilby. Bare spør din lokale homse :cool:

Men nei, slik jeg ser det er det ikke annet enn fysikken som er forskjellen. Der pupper er et must :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være litt vrang, dette er jo noe menn også kan tilby. Bare spør din lokale homse :cool:

Men nei, slik jeg ser det er det ikke annet enn fysikken som er forskjellen. Der pupper er et must :cool:

Hehe, joda lokale homser mener sikkert det om mange ting. Men det er jo synd da. At du har så dårlige erfaringer at du ikke har noe positivt, utenom fysikken, å si om kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh! Hvis vi skal gjøre ditt kvinnesyn til unisex er menn (også) hatefulle, kalde løgnere som bare bruker sex for å oppnå fordeler? :filer:

I see, I see...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Såh! Hvis vi skal gjøre ditt kvinnesyn til unisex er menn (også) hatefulle, kalde løgnere som bare bruker sex for å oppnå fordeler? :filer:

I see, I see...

:fnise:

Vel. Som et barn av 70-tallet, oppdratt i en feministisk verden, så er det jo INGEN forskjeller mellom kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Vel. Som et barn av 70-tallet, oppdratt i en feministisk verden, så er det jo INGEN forskjeller mellom kvinner og menn.

på 70 tallet var de jo litt ekstreme på det der da. det er forskjeller uansett. at kjønnene er forskjellige har jo ingenting med å være likeverdig eller likestilt å gjøre. det handler bare om like rettigheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på 70 tallet var de jo litt ekstreme på det der da. det er forskjeller uansett. at kjønnene er forskjellige har jo ingenting med å være likeverdig eller likestilt å gjøre. det handler bare om like rettigheter

Jeg er enige i denne altså. Jeg er ikke mann, jeg er ikke lik en mann og jeg har heller ikke noen ønsker om å være det heller. Men jeg har veldig lyst til å ha samme rettigheter, både i jobblivet og ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Jeg er enige i denne altså. Jeg er ikke mann, jeg er ikke lik en mann og jeg har heller ikke noen ønsker om å være det heller. Men jeg har veldig lyst til å ha samme rettigheter, både i jobblivet og ellers.

ja det sier jeg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste sidene med kvinner:

- Når hun lener hodet sitt inn mot mitt, mens hun ligger i armkroken min

- Når hun blir glad fordi at jeg smiler til henne

- Kunne diskutere alt eller ingenting mens en ligger under en åpen himmel

- Komplimentene vi får når vi har gjort noe bra/fint

- Den lange våte kysset

- Kyss i nakken *sitrer*

- Sove ved siden av

- Omsorgheten når vi ligger halveis for døden med en forkjølelse :rødme:

- Kvinnens orgasme :lur:

Det er mye mer som er bra ved en kvinne, inkl mange av de fysiske attributtene som er nevnt over.

Negative sider er jo at dere taler i tunger til tider, og at intriger/grays anatomy skal være en til tider ganske så stor del av livet deres :gjeiper:

Hehe, manneinfluensa ja. Dere er jo så søte der dere ligger med ene foten i grava!

Men fra spøk til alvor, var mye koselig her gitt. Og ja, begge de to negative sidene du kom med kjenner jeg meg igjen i :gjeiper: Jeg er kronisk avhengig av et par serier, selv om jeg hardnakket påstår at det ikke er på grunn av intrigene :roll::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kronisk avhengig av et par serier, selv om jeg hardnakket påstår at det ikke er på grunn av intrigene :roll::flau:

Og hva er så veldig interessant med intriger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

det er spennende å se utfallet. dessuten er det ikke så mye intriger i greys anatomy. der er de stort sett venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, you tell me. Helt ærlig så vet jeg ikke. Så lenge det er fiksjon og ikke noe jeg er en del av selv, så er det et tidsfordriv rett og slett. Intriger i virkeligheten syns jeg ikke så mye om, og de gangene jeg blir (ufrivillig) dratt inn i en intrige så kan jeg virkelig ikke fordra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, manneinfluensa ja. Dere er jo så søte der dere ligger med ene foten i grava!

Men fra spøk til alvor, var mye koselig her gitt. Og ja, begge de to negative sidene du kom med kjenner jeg meg igjen i :gjeiper: Jeg er kronisk avhengig av et par serier, selv om jeg hardnakket påstår at det ikke er på grunn av intrigene :roll::flau:

Manneinfluensa er farlige saker ja, det må taes på alvor... Risikogruppen er menn i alder fra 10 til 114 år. Symptomer er hoste, feber og "nær-døden" opplevelse. Botemidler er mye omsorg, øl/whiskey (ikke til de under 18-20 - da er det varm melk) og fotball på tven (som forøvrig må flyttes inn på soverommet). :jepp:

Intriger er vel en av de 5 elementene kvinner trenger for å overleve :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...