Achmed Skrevet 18. august 2003 #1 Del Skrevet 18. august 2003 Til deg som skal reise fra Gardermoen til Heraklion, Kreta den 23.august: Hvis du så mye som tenker på å klappe når flyet lander, kommer jeg til å angripe deg bakfra med et skummelt slagvåpen når du står og venter på at bagasjen skal komme på båndet. Dere er herved advart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 18. august 2003 #2 Del Skrevet 18. august 2003 :klapp klapp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. august 2003 #3 Del Skrevet 18. august 2003 Ach so. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. august 2003 #4 Del Skrevet 18. august 2003 Gud å jeg er enig med deg du skjønne lille sau! Hater den klappinga (takk og pris var det ingen som klappet da vi reiste sist) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. august 2003 #5 Del Skrevet 18. august 2003 Utelukkende kultiverte folk på Rhodos-flyet mitt; ikke så mye som antydningen til et klapp. Derimot et klaps på baken, tildelt en stram liten flyvert-rumpe, fra chimpis. Neida, men jag var på NIPPET!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #6 Del Skrevet 19. august 2003 Det er ingen som klapper for meg når jeg parkerer bilen... Ikke engang når jeg lukeparkerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. august 2003 #7 Del Skrevet 19. august 2003 *klapper for livets datters siste lukeparkering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #8 Del Skrevet 19. august 2003 :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2003 #9 Del Skrevet 19. august 2003 Til deg som skal reise fra Gardermoen til Heraklion, Kreta den 23.august: Hvis du så mye som tenker på å klappe når flyet lander, kommer jeg til å angripe deg bakfra med et skummelt slagvåpen når du står og venter på at bagasjen skal komme på båndet. Dere er herved advart. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. august 2003 #10 Del Skrevet 19. august 2003 Vet du hva som er myyyyye tåpeligere enn de som klapper? Han som må fortelle hvor teit det er, litt sånn høyere enn nødvendig til sidemannen sin. Dessuten er det ingen som har klappet de siste gangene jeg har reist charter. Tror de fleste har fått med seg dette nå, ikke bare de pretensiøse globetrotterne. Reiser til Kreta 24. august. Kanskje jeg ser deg der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. august 2003 #11 Del Skrevet 19. august 2003 Og jeg reiser 11 dager etter deg, Klips! Kunne hatt KG-party der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. august 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 19. august 2003 Hehe... Jeg har faktisk muligheten til å spionere på dere begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. august 2003 #13 Del Skrevet 20. august 2003 Trenger ikke spionere, vi møtes vel på grisefesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå