Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med minibursdagen til lillesnuppa :rodmer:

Jeg syns MGP har blitt et sirkus og en parodi uten like, det er jo ikke sangprestasjoner som står i fokus ei heller låten i seg selv, men hvem som kjører mest sirkus med glorete sceneshow og ditto kostymer. Norger er jo bare en grå mus i forhold til øst-europa :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til S er litt mer "med" og gir litt mer respons osv, men så kan tida godt stoppe opp litt. Hun trenger ikke bli 11 måneder med det første altså! :fnise:

Skrevet

Ja musikken er ikke mye å skryte av lengre :riste:

Men show er det jo på en ellers helt almindelig traust lørdagskveld :) Jeg må innrømme at jeg heller har lyst å dra på mai-fest som arrangeres i kveld på hotellet her.. :glare:

Jeg skulle også så gjerne ønsket at tida kunne stoppe litt opp, men jo mer "for seg2 babyene blir, jo fortere går det :rodmer:

Skrevet

Tenk at det bare er en måned til Dina blir 1 år! :daane:

Håper du får en fin lørdagskveld. :)

Skrevet

Gratulerer med 11 mnd!!! Herrigud en mnd til bursdag :overrasket: tenk at året har gått så fort!!!!

Er du klar for i kveld forresten?? :skaal:

Skrevet

Jeg er klar med :vin: og :flagg:

:nigo:

Skrevet

Jeg har ølen klar :skaal: snop på bordet, dip og potetgull også :sikle:

Nå må jeg bare krysse alt for at Bumba sover gjennom det hele :fnise:

Skrevet

Ble det ingen maifest? :klemmer:

Skrevet

Det ble maifest jo :fnise:

eg er litt slapp i dag :rolleyes:

Skrevet

Gratulerer med dagen til deg også :klemmer:

Og til alle andre som måtte stikke innom :flagg:

Skrevet

Håper dere hadde en fin feiring i går! :klemmer: Første feiringen for Dina! Hvordan tok hun det? Må si jeg la godt merke til alle som hadde et lite småbarn med seg i toget i går... Tenk at vi er der neste år :hjerte:

Skrevet

Hun koste seg og fikk både is, pølse og masse oppmerksomhet :ler:

Hun sov VELDIG lite på dagen, men var ikke grinete heller :hoppe: Så jeg tror hun syns det var en fin dag :)

Ja jeg la også merke til allle med vogner og små barn :rodmer:

Hvordan var deres feiring da? :):hug:

Skrevet

Åh, det hørtes jo kjempekoslig ut! :hjerte: flinke Dina! Tenker dere på flere eller :lur:

Vår feiring ble veldig ålreit. Siste året med spilling i korps for oss begge to, og familiemiddag på kvelden. Passe rolig! :)

Skrevet

Vi tenker jo at vi skal ha en til ja :jepp: Men det er ikke noe som blir å skje i nærmeste fremtid :) Vi er ganske enige om at når snuppa er ca 3 år er det fint å tenke på nr. 2 :)

Skrevet

Så bra Dina koste seg i går. :)

Skrevet

Vi tenker jo at vi skal ha en til ja :jepp: Men det er ikke noe som blir å skje i nærmeste fremtid :) Vi er ganske enige om at når snuppa er ca 3 år er det fint å tenke på nr. 2 :)

Godt dere er enige! :jepp: Mannen her hadde helst sett at alle kom på rad og rekke, men det må denne frøkna sette en stopper for! I'm not a baby-making-machine heller! :riste:

Skrevet

Kjempeskjønn! :rodmer:

Skrevet

Det lille tanntrollet ditt er så nusselig :rodmer:

Gleder meg til mitt eget lille troll begynner å få tenner :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...