Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk allihopa! Det gikk tålelig greit :jepp:

Sitter bare her og gruer meg til å spise. Blir så kvalm etter maten.. :sukk:

Det er kommet masse snø her :strix: Det er skikkelig julestemning nå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med gjennomført eksamen!

Heldige dere som har masse snø!! Her er det bare kaldt.. Sykkelsetet mitt hadde frosset i natt, så det var knallhardt og skikkelig kaldt å sitte på dag jeg syklet til jobb i dag. Heldigvis er det ikke så langt, så rakk ikke pådra meg noen blærekatar eller noe.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Søte juleavataren din :strix: Fikk litt "bryllupsplanleggingsommerfugler" i magen når jeg så den :fnise:

Har dere fått snø nå?? Vi fikk masse i helga, men i går regnet det, så vi har bare litt igjen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med gjennomført eksamen!

Heldige dere som har masse snø!! Her er det bare kaldt.. Sykkelsetet mitt hadde frosset i natt, så det var knallhardt og skikkelig kaldt å sitte på dag jeg syklet til jobb i dag. Heldigvis er det ikke så langt, så rakk ikke pådra meg noen blærekatar eller noe.. :fnise:

Var ikke eksamen :) Bare vanlig muntlig prøve :Nikke:

Det er så kjipt når alt er kaldt og grått :sukk: Jeg skal sende dere litt julesnø :jepp:

Åh! Søte juleavataren din :strix: Fikk litt "bryllupsplanleggingsommerfugler" i magen når jeg så den :fnise:

Har dere fått snø nå?? Vi fikk masse i helga, men i går regnet det, så vi har bare litt igjen :sukk:

Vi fikk 15-20cm i går :jepp: Det ble så fint å lyst :strix:

Håper det ikke blir regn. Men her er nesten syv minus i dag, så det blir vel ikke regn med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det kaldt som fy.... tror det var 5-6 kalde jeg, men ingen snø foreløbig.. sånn er det når man bor på østlandet og nærme kysten.... blir sent snø her.. men når den først kommer så blir den litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La et rundstykke inn i ovnen i går og tok bilde av det, så sendte vi det rundt på mms :lol:

For en fantastisk morsom måte å fortelle det på! :ler:

:hoppe: for 12 uker i morgen! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag måtte jeg gi opp på jobb og er nettopp kommet meg hjem.. :sukk:

Tok en reisesyke tablett i går kveld i håp om at den skulle virke littegranne i morgest også, men det gjorde den ikke.. :tristbla:

Hvorfor må man bli så dårlig?? Jeg er sliten...

I går ble alt bare tull for meg og det endte opp med at jeg bare gråt og gråt og gråt.. Stakkars Ælen vet ikke hva han skal gjøre.. Han er borte hver dag og kommer ikke hjem før i ti tiden på kvelden for at han holder på å jobber rundt omkring etter jobb for å få ekstra penger.. Og jeg er hjemme og får ikke gjort en dritt så det ser ikke ut her :( Alt er bare bæsj for tiden!

Jeg har så dårlig samvittighet også. For at det ikke ser ut hjemme, for at jeg ikke klarer å stille 100% på jobb, for at jeg må si nei til folk som vil ha time hos meg, for at jeg må ringe å avlyse når jeg blir dårlig, for at jeg ikke klarer å passe ordentlig på blodsukkeret siden jeg sliter sånn med maten, for at ikke jeg klarer å bidra noe særlig i det hele tatt...

Denne ungen bør være verdt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen er verdt det kjære Dinedama :kose: Skjønner godt humøret blir på bånn når formen er dårlig. Ikke press deg for mye, ta en ting om gangen. Du trenger feks ikke shine hele huset på en gang, men ta en ting om gangen, feks sette på en maskin, støvsuge et rom. Legge på sengetøy osv. Del det opp og ta pauser, så virker det ikke så uoverkommelig. Kanskje du kan få litt flere råd angående blodsukkeret fra legen? Skjønner godt det er vanskelig å passe på. Og det er kjedelig at det skal gå utover hvor mye du orker jobbe. Men som Mazilla skrev, du skal ikke ha dårlig samvittighet, fordi det er ikke din feil!

:klemmer::klem::klemmer::klem::klemmer:

:strix: Gratulerer med 12 uker! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med 12 uker Dinedama!! :strix:

Må bare si meg enig med de andre, dette er ikke din feil! Håper du blir bedre snart! :troest::klemmer:

Ælen forstår helt sikkert at du har det vanskelig nå.

Sender deg mange varme tanker!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere... :klem:

Jo han forstår meg jo, men det er jo ikke så myr han kan gjøre stakkar.. og jeg tror han blir litt motløs da.. :sukk:

Ikke bare bare å ha en hormonell kone gråtende i armkroken regner jeg med...

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere... :klem:

Jo han forstår meg jo, men det er jo ikke så myr han kan gjøre stakkar.. og jeg tror han blir litt motløs da.. :sukk:

Ikke bare bare å ha en hormonell kone gråtende i armkroken regner jeg med...

Vil bare si at jeg hadde begynt å gråte om jeg var deg også, selv om jeg ikke er hormonell. Det er fryktelig slitsomt å være dårlig hele tiden. I tillegg har du det ondskapsfulle blodsukkeret ditt. Synes ikke du trenger å ha dårlig samvittighet for at du gråter, og heller ikke for at du ikke orker så mye (selv om jeg skjønner at du får det, jeg får det selv også). Det eneste som hjelper på samvittigheten er om man klarer å fokusere på alt man faktisk har gjort, f.eks. stått opp selv om man er kvalm, kledd på seg, dusjet, ryddet etter måltidet etc. Lister er et godt tips. (Nå kommer jeg med disse listene mine igjen :fnise: men det funker da. i alle fall for meg)

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hvis du trenger hjelp til litt husarbeid må du bare si ifra, jeg kommer med moppen og hjelper litt. :klem:

Vet hvordan det er å ikke være i form til husarbeid(og det hjelper jo ikke at det er kjedelig i tillegg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal da ikke plage deg :klem:

Har fått ryddet littegrann og satt på en maskin klær iallefall :Nikke: Så skal faktisk ( :overrasket: ) Ælen være hjemme med meg i dag! :hoppe: Så kansje kansje får vi gjort litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Så flink du har vært i dag!! :) Bra at Ælen har vært hjemme i dag da :) Håper dere har fått kost dere litt sammen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld var jeg drit dårlig.. i natt har jeg fått sovet uten å være det.. men 5min etter jeg våknet startet det igjen :bond:

Så nå er mamma på vei for å være sjåføren min og jeg SKAL inn til legen å få sjekka blodtrykket, for er det som jeg tror så er det det som lager krøll på systemet :glare:

Fy flate altså!! Nå er jeg så sint å lei!!!

Så er det ny runde med å ringe kunder og avlyse.. :sukk: Kunne ikke noen bare ha gjort det for meg????

Sa**** i hel*****!!! Åååååh!!! Jeg er så sint!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...