Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom igjen og sier god helg!

Og så fint at det er bra med liv i huleboeren! Er så koselig å være på ultralyd, da blir det liksom litt mer virkelig! :rødme:

Håper det går bedre med blodsukkeret! Visste ikke at det var så problematisk for diabetikere å være gravid. Man lærer så lenge man lever. Håper det ordner seg iallefall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah det har gått fort :rødme:

Jeg er faktisk ferdig med 1/4 av svangerskapet :hakeslepp:

:klem:

:hakeslepp: Herlighet... Tiden flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... men det er jo 3/4 igjen ;) Der de siste 10 ukene kommer jege garantert til å maaaaase om å få ut den ungen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo helst gå lengst mulig slik at det ikke blir en sånn bitteliten baby ;)

Meeen regner med det blir slitsomt :dåne:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Only 208 days to go. Det høres jo ganske lenge ut, men det går nok fort! Allerede gått 1/4! De sier jo til gravide at de skal nyte graviditeten, men vet ikke helt om det er så mye å nyte i ditt tilfelle med alle plagene diabetesen fører med seg. Men uansett er det et nydelig lite nurk inni der, som du kan glede deg til å bli kjent med. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt noe på hvordan du skal annonsere graviditeten da? Er det mange som vet det allerede? Tenk at du snart kan skrike det ut til alle! :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjør vi ikke sånt Cypress :fnise: Er formen bra i dag? :nigo:

Mazzi: Mine foreldre, hans søsken og noen av vennene våre vet det til nå... vet ikke helt hvordan vi skal si det... Jeg syns det blir vanskeligere og vanskeligere for hver dag å si noe.. :sjenert:

Jeg vurderer å sende en teksmelding :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Face er tingen veitu :ler:

De nærmeste kan vel få vite det over et besøk f.eks, resten som eksisterer kan få vite det på face :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

-----------

Ja ja... her er det lite liv om dagen... Jeg er så sinnsykt dårlig :dåne: Kom kastet på meg på torsdag.. :sukk: Så torsdagskveld ble jeg så ille at jeg måtte på legevakta... Det var ingenting feil med meg annet enn at jeg er så spent i muskulaturen i ryggen og skuldrene at hjernen ikke får nok oksygen og blodtilførsel... Og det resulterer i at jeg er kvalm og svimmel konstant.. :sukk:

Jeg tør ikke å kjøre bil.. Prøvde meg på jobb på fredag, men måtte legge inn årene etter bare en liten stund å ringe kundene mine å avlyse og bli hentet av en venninne som kjørte meg hjem :sukk: Jeg prøvde å gå på butikken en tur på lørdag, men det var et sant helvette! Det eneste som funker er søvn og solbriller faktisk... jeg blir både kvalm og svimmel av å se både på TV skjermen og dataen så derfor har det vært lite nett i helga... og ikke klarer jeg å lese heller.. :roll: Spising er det også dårlig med pga kvalmen.. Såååe.. Livet mitt er ikke noe særlig spennende om dagen.. :riste:

Men nå har jeg faktisk klart å sett på TV i en time :jepp: Riktig nok med solbriller på, men det funker :briller:

Så nå blir det håndballkamp!! :flagg: - russland!!! Heia Norge! :duskedame:

Så blir det vel å tvinge i seg noe spiselig etterpå og sove på sofaen til jeg skal legge meg.. :tunge1:

Det er koselig å se at dere er innom selv om jeg ikke er så mye her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...