Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan hulekose alene om man må :Nikke:

I nøden spiste fanden fluer vettu :jepp:

:lol:

Jammen jeg klarer det liksom ikke, syns det er så kjedelig og ekkelt :fnise:

Alltids livlig her i grotta :sjarmor:

Æææææsj :hoho:

:hoho:

Er glad jeg ikke er så prippen at jeg ikke kan slippe en i samme rom som Ælen :fnise:

Jeg er litt sånn :sjenert: Men kjære fiser seriøst overalt, når som helst, så han bryr seg egentlig ikke :roll:

Her om natta hadde jeg så vondt i magen, så da kom det litt og kjære satt i senga og bare lo av meg :ler:

Mens stakkars meg enten sov eller våkna av meg selv.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre jessu fader!! Her kommer et skremsels/syte innlegg.. :sjenert:

Jeg begynte å kjenne at blodsukkeret var litt lavt i stad og når jeg målte var det 1,2!!!!! Det er livsfarlig! :sjokk:

Så nå har insulinbehovet mitt gått andre veien igjen, og jeg må kutte drastisk ned på medisinene!

Jeg har bare blitt mer og mer plaget med følinger i det siste, men dette tar kaka altså. Null forvarsel: PANG!!

Det er like før jeg legger meg inn på sykhus, for jeg er vettskremt nå :grine:

I går svartnet alt og jeg klarte ikke puste... tårene spratt ut av øynene mine og jeg var som et aspeløv... Ælen blir jo også livredd... huff.. det skal ikke være greit å ruge på huleboer.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Dette høres ikke greit ut, DD :sukk:

Håper det går bedre og at du klarer og finne en balansegang for å holde blodsukkeret i sjakk - hvordan blir du fulgt opp på sykehuset ihht til den hersens diabetesen?

Du kommer til å klare dette supert i 7/6 mnd til Dinedama :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De følger veldig nøye opp heldigvis :Nikke: Kontroller der hver fjerde uke + telefonkontakt ukentlig med diabetessykepleieren min :Nikke: Så har jeg privat nr. hennes også, så i dag skreiv jeg bare en mld om hva som hadde skjedd og da ringte hun meg med engang.. :Nikke:

Ja jeg har jo ikke mye valg... jeg MÅ jo faktisk klare det... fy faen altså!! Urettferdig.. :sukk:

:klemmer: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er urettferdig, det har du helt rett i - men du kan blåse ut her oss hos, sp kan vi prøve å hjelpe deg slik at veien blir lettere å gå i de månedene som er igjen :klemmer:

Bra at de følger deg opp, og at sykepleieren din ringte deg opp. Best for dem at de passer på deg og huledingsen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... skummel sykdom det der når man ikke har helt kontrollen på den og vet liksom ikke hva det lille piffet er for at man skal tippe enten den ene veien eller den andre....

Jeg er i risikoen for å få svangerskaps diabetes... så håper jeg inderlig er heldig og styrer unna.

DU er tøff og fikser dette bra Dinedama!!! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du slipper unna :Nikke:

Det er noe dritt... Helt greit å ha det uten å være gravid, men nå er den jo helt gone wild! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, hjelpe meg... :hakeslepp: Er det vanlig at diabetes tar helt avgårde under graviditet? Er det i så fall like ille under hele svangerskapet, eller bare nå i starten? Varierer vel kanskje fra person til person..? :vetikke:

Håper du får en fin og problemfri slutt på helga! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at den tar helt av og behovene faller mye i første trimester :Nikke: Men jeg har jo selvfølgelig gått mot strømmen og måtte ha mye mer i begynnelsen for blodsukkeret var jo himmelhøyt! :dåne: Men nå har det plutselig sluppet taket og jeg skal ha mindre insulin enn jeg noen gang har hatt.. :rolleyes:

Så i andre trimester kan behovene stige litt, og enda litt i slutten av siste trimester... så faller de igjen etter fødselen til normalt :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, dette var skummelt!!!

Har lært litt om diabetes de siste åra, da vi har hatt elever med diabetes der jeg jobber. Og dette er jo det vi lærer ikke må skje, at verdiene kommer så lavt. Huff og huff! Bare pass på at det blir fulgt opp nå ha, Dinedama! Skal ikke ha noe insulin- og blodsukkertull her nå altså! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...