Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er pga tettere oppfølging :Nikke:

Ja det blir spennende å se hva som skjuler seg der inne :jepp: Og om det er et lite bankende hjerte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå gled deg snuppa!!! Det er helt fantastisk å se den lille skapningen der inne :rødme: Hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt sint og skuffet :sukk:

Jeg hadde en venninne inne på salongen som skulle klippe seg. Noe av det første hun spør om er om jeg var gravid. Det hadde hun nemlig hørt fra sin svigersøster som igjen hadde fått høre det fra jordmoren :sjokk: Og jordmoren hadde spesifisert at, ja det er hun som er frisør i øverbygda og hun har termin i juni. :kjefte:

Har man ikke taushetsplikt som jordmor liksom? :slår:

Jeg vil jo ikke at hele bygda skal vite det før jeg selv vet det!!! Og før jeg har fått fortalt det til familien min!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen så dårlig gjort da. :kjefte:

Jordmødre og annet helsepersonell har jo taushetsplikt, så det der var utrolig uprofesjonelt. Skjønner godt at du blir skuffa. Man vil jo liksom fortelle det selv.

En bekjent av meg jobber på legekontoret der jeg skal bestille meg time etterhvert, men regner sterkt med at hun ikke sier noe videre liksom. Skulle bare mangle.

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg skal ta en prat med henne!! :sinna::kjefte:

Nå er jeg så sint at jegvet ikke hva jeg skal gjøre! Dette har ødelagt dagen min og jeg vil hjem nå!! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fy søren, er det mulig!??! :hakeslepp: Sånt kan hun da ikke gjøre! :sinna: :slår: Bra du skal ta det opp med henne, det der må hun jo skjønne at er hemmelig foreløpig! Du er jo bare 7 uker på vei!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?!?!? Fy faen, jeg hadde ringt den dama fortere enn fy, og skjelt henne huden full!!!! Hun har da taushetsplikt!!! Fytti så uprofesjonelt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen, herre gud! Går det an??!! :sjokk:

Jeg finner ikke ord, da går da ikke an å gjøre sånt? :hakeslepp: Jævla slarve-kjerring! Skjønner godt reaksjonen din, jeg hadde følt meg rimelig overkjørt, forbannet, skuffet og lei meg.

Hurra for UL snart! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det var en veldig god idè at Trampe ringer til den dama og gir henne litt "verbal deng". Makan til oppførsel, det der er ikke lov!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig??! :sjokk::kjefte: Håper hun (eller en overordna?) får beskjed om at det der er uakseptabel oppførsel, enten det er fra deg eller Trampe! :scorpis: Makan til kjerring! :trampe:

Håper dagen din ikke er helt ødelagt av jordmorsladrekjerringa!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig!!! Det der bør du virkelig skjelle henne ut for, hun har jo taushetsplikt!! Kjenenr jeg blir forbanna på dine vegne :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...