Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åh stakkars pusen!! :trist: huff.. dette var trist vennen.. skjønner at dagen idag ikke er så bra.. håper det går bra hos dyrlegen :klemmer:

*tenker på deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist: Huff, stakkars lille pusen... Håper alt går bra med henne, sender en liten :hug: til pusen jeg...

...og du Dinedama, du må ikke drive å drømme om fødsler, det skal vi la være.. Heller ikke se på noe som helst som har med fødsler på TV å gjøre. Jeg har nemlig klart å switche innom Sykehuset innimellom, og det er heller ikke lurt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, stakkar pusen :( Hørtes ekkelt ut.. Håper hun blir fort fin igjen :)

Ha en fin kveld :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så greit med fødsler, er at man kan se til man spyr, man kan lese til man er stappa av informasjon, man kan høre på andres historier til det tyter ut øra - men man ANER ikke hva man går til.... Noen har jævlige fødsler. (Det er jo gjerne de vi hører om,da..) Andre har lette fødsler, uten problemer. De aller fleste har jo greie fødsler som er jævlige der og da, men tenk på premien da :hjerte: Det må da være en grunn til at de aller aller fleste gjør det frivillig flere ganger...?

Jeg tror at så lenge man er forberedt på at det er griiiisevondt, og man har god støtte med seg, greier man det meste. Jeg har hørt om de som ble overrasket over smerten, fordi de hadde forberedt seg på at den skulle være mye verre...

Du har jo verdens beste støtte i Ælen da, ikke se bort fra at jeg vil låne ham til min neste fødsel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering om pusepusen: :catmilk:

Da vi kom til dyrelegen var Lisjpusi så slapp å svak at jeg bare ville gråte når jeg så henne. Dyrelegen kjente og tok tempen i rompa (og katta reagerte ikke!!) og syns hun var uvanlig slapp.

Så satte hun drypp i ene poten for å se om hun ble litt sprekere, men ingenting skjedde så da ble det haste-sterilisering itilfelle det satt igjen flere foster. Og det viste seg jo at det lå to unger igjen inni henne, så hadde hun ikke operert da hadde hun neppe overlevd :trist:

Men nå er vi kommet hjem og pus er våken :Nikke:

Det første hun gjorde var å sjangle til matskål, og der sitter hun enda å prøver å spise... :)

Så nå håååper jeg hun blir frisk og fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei måan får skikkelig vondt inni seg :trist:

Men heldigvis ser det ut til å gå bra :Nikke:

Dyrelegen ringte tilogmed i morges for å høre hvordan det gikk med henne.. Det er fin oppfølging :Nikke:

Ellers har jeg vært på første svangerskapskontroll hos legen i dag. Alt virket flott og fint og det var en veldig hyggelig dame :jepp:

Så prøver jeg å få tak i jordmoren for å bestille time, men det er jo helt umulig :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 8 mnd tror jeg du setter pris på at jordmora har bedre ting å gjøre enn å sitte i telefonen.. :fnise: Håper du får tak i henne snart! :jepp: Så fint at det gikk bra hos legen forresten! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom ikke igjennom til henne i det hele tatt... så de skulle legge inn en lapp til henne slik at hun ringer meg opp når hun får den :Nikke:

Når hun ber meg om å ringe bør hun jo ta telefonen :glare:

Og når jeg ringer om 8 mnd for at jeg skal ha baby så bør hun ta telefonen :Nikke::fnise:

:klemmer: til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så bra det gikk bra med pusen til slutt!! :) Skummelt når de blir syke!

Og også bra det gikk fint på første kontroll! Jordmora ringer deg sikkert snart, det bør hun!! :kjefte:

Masse :klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Mente når du er på plass for å få ut huleboeren da vettu! Da bør hun konsentrere seg om deg istedet for alle som ringer i vei hele tida! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakket med jordmora i dag, vet ikke om hun var på kontoret.

Hun har en mobiltelefon som man kan ringe til hele døgnet utenom i helgene.

Jeg ringte for å spørre litt om svineinfluensavaksinen, og vi som er gravide blir anbefalt å ta den. Skal ringe helsestasjonen i morgen å høre om når jeg må møte opp.

Har du bestemt deg om du skal ta den?

Kan høre om Siripiri er interessert i å være med å svømme litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen jeg var til sa at man kun var i risikogruppen hvis man var i 2. eller 3. trimester så det var kun da gravide får den, men siden jeg er i risikogruppen med diabetes får jeg den uansett :Nikke:

Jeg tenker at jeg skal ta den ja :jepp:

Skal du? Vi kan jo dra sammen :Nikke:

Det er vaksinering lørdag mellom 10-14...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :klem:

Så fælt med pusen, hadde igjen fler.. Bra det går bra nå! :)

Også så bra at det gikk fint hos legen :) Får håpe du får time hos jordmora snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...