DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 23. oktober 2009 Får vi lov å tippe kjønn? I få fall tipper jeg Da har jeg skrevet deg opp i føre innlegg Krysser fingre og tær for at du slipper spying... Der var du også Ja jeg håper virkelig jeg slipper, men det er jo tidlig enda.. Har dere noen planer for helga da? Her vil jeg også henge Ønsker deg en super fredag Heng i vei Du er hjertelig velkommen! Ha en fin dag du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2009 #62 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har også en sterk følelse for !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #63 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skriver det opp jeg! Egentlig har jeg det også... Vet ikke hvorfor... Sikert fordi at vi ikke har peiling på hva den skal hete hvis det blir gutt Ingen av oss har noen guttenavn vi brenner for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2009 #64 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jasså ja, så det er her det skjer! Hvordan går det med deg som skal bli mamma til ei nydelig lita jente i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 23. oktober 2009 Åjja du tipper altså jente du Det går bare bra Sliter litt med å regulere blodsukkeret for det er helt bananas nå.. Så jeg har økt sprøyte settinga med 500%. om dagen :dåne: Så i stedet for en sprøyte har jeg nå minimum 5... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. oktober 2009 #66 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det hørtes litt slitsomt ut. Håper det går greiere etter hvert. Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #67 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skriver det opp Huff ja jeg håper det går seg til... men med diabetes svinger blodsukkeret noe veldig igjennom hele svangerskapet.. Så det blir slitsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #68 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er herved hormonell og griner av Hotel Cæsar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. oktober 2009 #69 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da har jeg endelig fått rota meg inn her og Jeg tipper ei lita tulle Dette her er så spennende... først lille ekorn og så deg Ha en flott helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja det er spennende Jeg skriver deg på lista jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Jævla cæsar!! Det funker ikke når man er hormonell!!!! Endret 23. oktober 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2009 #72 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er herved hormonell og griner av Hotel Cæsar... Jævla cæsar!! Det funker ikke når man er hormonell!!!! Du er søt du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #73 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fy flate som jeg griner! Også spinner jo tankene vidre på hvor jævlig det er å miste noen man er glad i, og det gjør det ikke akkurat noe bedre Hvis Ælen dør så kommer jeg til å slukne inni meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. oktober 2009 #74 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg gråt også. Det var jo trist! Tankene mine begynner også sånn.. Tenk så forferdelig det er å miste noen man er så glad i! Men så tenker jeg også over hvor heldig jeg egentlig er som har sluppet å oppleve så mye trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 #75 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du kan ikke tenke sånn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #76 Del Skrevet 23. oktober 2009 Man tenker jo kansje sånn litt automatisk... Det var rett og slett drittrist Og den sangen de spilte var så sterk også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 23. oktober 2009 #77 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Haha! Velkommen i klubben! Jeg griner til alt på tv, jeg.. Rett før cæsar skrudde jeg på tv3, og der var de i slutten av Top Chief finalen (som jeg ikke har fulgt med på).. Og, jeg begynte å grine.. Det resulterte i at det nesten ble hulking på Cæsar Klarer ikke se grining på tv.. Den der 500% hørtes så drastisk ut når du la det frem slik.. Håper stoffskiftet ditt blir å stabilisere seg Det blir forresten Endret 23. oktober 2009 av eleit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #78 Del Skrevet 23. oktober 2009 Stoffskiftet mitt er fint du Blodsukkeret er ikke like fint Jeg skriver deg opp på lissta jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. oktober 2009 #79 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Måtte jo selvfølgelig legge turen innom din dagbok også for å bli litt mer kjent med dinedama. Gratulerer så mye med graviditeten! Gleder meg til å følge deg og ønsker deg lykke til på veien. Høres slitsomt ut med diabetesen, men godt du får ordentlig oppfølging. Jævla cæsar!! Det funker ikke når man er hormonell!!!! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #80 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så koselig skal du være! Ja for øyeblikket gjør diabetesen meg ganske motløs siden den er skikkelig vanskelig mot meg, og det er ekstra viktig at jeg klarer å regulere det nå.. Men det går seg til får man håpe Får bare pøse på med sprøyter Ha en fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå