Gå til innhold

Jakker som er in i høst, og helst er varme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en ny høst/vinterjakke, og vet egentlig ikke helt hva jeg skal se etter. Hva synes dere er fint, hva vil dere anbefalle? Er det noe spesielt som er in i høst/vinter? Jeg har aldri vært en person som følger moter slavisk, men det er jo litt morsomt å gå med noe og vite at det er faktisk det riktige å gå med nå, hehe.

Vet ikke helt om jeg skal gå for boblejakke, eller en litt mer fin versjon. Greia er at jeg fryser veldig, og hele tiden, så hadde vært deilig å kjøpt meg en ordentlig gooo' og varm jakke så jeg slapp å fryse, men frister litt å kjøpe en jakke som er type parkas med pels i hetta. Mer økonomisk er det også, i tillegg til at jeg får kjempe veldig superstatisk hår av boblejakkestoff :fnise:

Hva synes dere er fint?

Skrevet

Jeg elsker boblejakker/dunjakker! Disse er jo så og si alltid populære. Dessuten er de kjempe gode og varme, så man slipper å fryse! :) Jeg har en svart en fra Voice of Europe som jeg elsker! <3

Skrevet

Det finnes mange fine og varme jakker nå. H&M, Vero Moda, B-young og Lene V er butikker verd å titte innom. Det de selger i butikkene er jo som oftest det som er in for sesongen :) Jeg har kjøpt meg en god og varm parkas med fin passform, stor hette og pels på kragen :)

Skrevet

Jeg har litt forskjellig. Har en ullkåpe fra i fjor som sikkert holder en sesong til, i tillegg til ulljakke fra H&M, en helt standard grå jakke og en svart parkas jeg nettopp kjøpte på Bik Bok. Jeg ser ut som en gigantisk klump i den, så jeg håper den holder godt på varmen når kulda kommer. Jeg har litt lyst på boblejakke også, men har ikke helt klart å finne en ennå.

Har du mulighet til å kjøpe to ville jeg gått for en ullkåpe til litt finere antrekk og en boblejakke eller parkas til hverdags. Hvis du kun skal ha en vil jeg vurdert det litt ut fra hva du pleier å gå med under. Jeg gikk nesten bare med ullkåpe i fjor, men jeg går med så tykke gensere/cardigans om vinteren så jeg frøs ikke så mye.

Skrevet

Takk for svar :) Jeg tenkte egentlig til hverdags, for jeg har noen jakker som jeg kan bruke til litt penere anledninger. Har en sort ullkåpe, grå ulljakke og ellers skinnjakke, "stoffjakke" og noen fleecer som jeg går med under boblevesten jeg har. Så det jeg trenger nå er en ordentlig god og varm jakke som jeg kan ha til hverdags.

Har du den fra bik bok med pels i hetta eller, den som koster 1000 kroner? Den er skikkelig fin synes jeg!

Skrevet

Synes Zara har ofte mange fine jakker, men problemet blir jo at "alle" har det. Men men.. det blir jo det samme med omtrent alle kjedebutikker :)

Skrevet

Jeg har en canada goose jakke. Liker den veldig godt. Kjøpte den brukt for 500 kroner.

Skrevet

PARAJUMPERS Kodiak.

Drømmejakken.

Jeg har kjøpt meg den, og jeg DIGGER den, kommer til å være i bruk maaange sesonger! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...