Gå til innhold

Tante rund skal bli Tante sunn(ere)


Tante

Anbefalte innlegg

Du er enig i min teori om at det er meningen jeg skal være feit? men du spiser også snop når du har det.

Ja.

Du sier altså at siden alle i familien min er runde og late, så er det ikke noe håp for meg

Med høy sannsynlighet er det ikke noe håp for deg.

Jeg kan bare gi opp? Veldig motsatt av det de andre her inne sier, i så fall.

Du kommer nok til å gi opp. Det er en liten mulighet for at du kan legge om kosten litt, men jeg tror ikke det holder. Du må nok også trene litt, men det du gjør, virker det som er et ork, ut ifra hva du forteller. Det kommer ikke til å holde. Du trenger en kondisaktivitet som du kan begynne langsomt med og som er gøy nok til at du gidder

Jeg kjenner utallige jenter som absolutt ikke er bedagelige, men trener flere timer hver dag, så jeg er ikke helt enig med deg.

Jeg kjenner også det.

Og hva betyr "blåse dere opp"? Er det fysisk størrelse du snakker om?

Bli smellfeit.

Endret av robotkalle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du er bort i fra denne "robotkalle" duden som skriver altså..... Makan! :hakeslepp: Snakk om å komme inn og slenge unødvendige kommentarer og rett og slett gå inn for å ødelegge og gi dårlig motivasjon! Men Tante, jeg håper du tok det på riktig måte:_ at du fikk lyst til å vise han, stå på, og fikk mer guts til å klare det! Dette kunne han virkelig spart seg for, men bruk det til det motsatte: VIS han!! You go girl! :tommelopp::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håpte han bare formulerte seg uklart, men fant vel ut at han er enda en av disse "menn er best"-folkene her inne. Joda, veldig demotiverende å høre, men jeg ser jo at det jeg gjør fungerer, så jeg er helt uenig med ham. Jeg har ikke planer om å bli tynn, men sunnere. Jeg skal ihvertfall aldri tilbake til str. 48!

De siste ukene har jeg bl.a. blitt kvitt nuppene jeg har hatt på armene i årevis og ser at lårene blir jevnere. Jeg har ikke lenger lyst på brus og synes cola smaker fælt. Tanken på å gå tur er ikke så fæl lenger, idag skal jeg gå til byen (litt over 5 km)

Jeg er kjempeutålmodig, men prøver virkelig å nyte de sakte, men sikre fremskrittene jeg ser. Og gjøre de små tingene kroppen tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håpte han bare formulerte seg uklart, men fant vel ut at han er enda en av disse "menn er best"-folkene her inne. Joda, veldig demotiverende å høre, men jeg ser jo at det jeg gjør fungerer, så jeg er helt uenig med ham. Jeg har ikke planer om å bli tynn, men sunnere. Jeg skal ihvertfall aldri tilbake til str. 48!

Ikke sant!Vi velger å overse han totalt! Sånn...Vekk....Hehe

De siste ukene har jeg bl.a. blitt kvitt nuppene jeg har hatt på armene i årevis og ser at lårene blir jevnere. Jeg har ikke lenger lyst på brus og synes cola smaker fælt. Tanken på å gå tur er ikke så fæl lenger, idag skal jeg gå til byen (litt over 5 km)

Hva slags nupper er dette? Helt enig med deg, tenke seg til at Cola var et "must" før, nå smaker det ikke godt engang!

Endret av Matvraket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt røde prikker som stikker litt ut på overarmene. Ser nesten litt ut som bittesmå kviser. Vi kaller dem "nupper" :) Trodde kanskje det hadde med tørr hud å gjøre, men det har visst stor sammenheng med sukker, viser det seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går gikk jeg og mamma i byen i fire timer...er vel trim det og. Du så slitsomt det er å prøve klær ;)

Og idag tok vi oss en liten runde på 2,5 km.

Smått, men godt. Nå har jeg gått tur tre dager på rad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

All aktivitet tar jo på, som jeg pleier å si, det er faktisk bedre å fly fra butikk til butikk og av og på med klær, enn å ligge i sofaen foran tvn! Det er jo en form for aktivtet;) Er i allefall bedre enn sofaligging, men vet ikke om lommeboken synes det da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at det er helt greit å legge inn en treningsøkt når jeg bare skal et ærend. I dag skulle jeg på posten og hente og sende pakker, og handle. Det resulterte i en 4,5 km lang tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, denne uken har jeg vært kjempesløv, sovet lite og bare ligget på sofaen og småspist.

Har gått til skolen 3 ganger og til butikken 1 gang, så det er nesten 6 km, men jeg håper det tar seg opp neste uke. Da skal jeg i praksis, så jeg kommer til å bli sliten, men jeg skal ha praksis på sportsuka, så jeg får nok beveget meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal være noen slike uker og tror jeg, så lenge man kommer seg tilbake på rett spor igjen, så er det nok ikke det værste som kunne skje!

håper neste uke blir bedre for deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tante.

Ser at du ikke har vært her på et par dager, men håper at du fortsatt står på. Resultatene kommer, men tar tid. Så lenge du er i gang, og jobber på, så blir det enklere for hver dag som går. Stå på, jeg vet du kan klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

aaaw, dere savner meg! Jeg er i praksis, skjønner dere. Det er egentlig en uke med mye fysisk aktivitet, men som tolk er det ikke jeg som trener :) Har gått litt tur, men energien går nok mer til jobben og refleksjonene enn de store anstrengelsene :)

Heldigvis blir det ikke så veldig mye snop heller når man er litt utenfor allfarvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja :yvonne: Godt å høre at det er liv ideg hvertfall...;)

Du får ha lykke til med praksisen denne uken, så får vi heller ta det igjen til neste uke;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...