twinklestar Skrevet 13. januar 2010 #581 Del Skrevet 13. januar 2010 Shamin og jeg har jo diskutert tidligere at vi skulle hatt en havregrøtsmiley. Kanskje vi skulle sende en forespørsel dersom du også blir hekta?? God natt - og kos deg i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 14. januar 2010 #582 Del Skrevet 14. januar 2010 God morgen. Kaster meg også på havegryndiskusjonen, jeg pleier av og til å ha en kopp med havregrøt med 1-2 suketter med masse kanel, kokes i vann. (Veldig greit siden det er mikro på jobben, så da blir det lite med melk) Håper du får en super dag =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. januar 2010 #583 Del Skrevet 14. januar 2010 Mamoli: Du finner Skyr i de fleste dagligvarebutikker. Jeg så dem ikke hos Rema, men fant dem hos Rimi. Matvraket: Havregrøt er kjempesunt. Du kan også ha noen skjeer cottagge cheese oppi, så blir det enda sunnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 14. januar 2010 Good morning good morning... Skam på meg, har sovet alt for lenge idag! Siden sambo starter sent på jobb så ble det bare sånn! Men det må være lov en sjelden gang, heldigvis så starter han ikke så sent ofte..hehe.... Og snart kommer hverdagen min igjen også. Ja jeg skal kjøpe inn melk imorgen og teste ut havregrøten gitt:=) Tester nok med suketter, kanel er jeg ikke glad i. Eple hørtes kjempe godt ut ja! Blir vel til noe slikt tenker jeg.... Det skal testes ut ja:;=)Men det er mer kcal i det enn to stk brødskiver ja, men det metter lenger...Kanskje det går litt lengre tid før jeg blir sulten igjen da?Vi får teste...Prøve og feile.... Ja bare han kommer seg ut av hus og på jobb nå så skal jeg trene litt:=) Så skal jeg vel fare av gårde sånn i 14 tiden tenker jeg:=) Da blir det nok ikke noe besøk her før imorgen kveld igjen. Ha en fin dag:;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #585 Del Skrevet 14. januar 2010 Idag var det jammen meg stille her inne....... Men, nå har jeg gjort unna en treningsøkt:) Jeg trente IMPULSIVT i en time til wii, og litt på egenhånd! Kjørte en upper body økt og en flexibility økt:=) God og sliten etterpå ja.... Skal finne frem håndmanualene og ballen min til neste økt=) Nå har jeg tatt en laaang god dusj og fått og fått i meg to stk ryvita knekkebrød til lunsj. Skal snart hive meg i bilen og komme meg avgårde også..... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 14. januar 2010 #586 Del Skrevet 14. januar 2010 Så flink du er med trening! Litt stille her idag ja, jeg er super opptatt med å spille wii Ha en god dag Matvraket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #587 Del Skrevet 14. januar 2010 Hehe wii er morsomt:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 14. januar 2010 #588 Del Skrevet 14. januar 2010 Wii er helt fantastisk og de treningsspillene fungerer overraskende bra, synes jeg. Ble det så du fikk deg wii fit eller coach til jul, Matvraket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 15. januar 2010 #589 Del Skrevet 15. januar 2010 Glad jeg kan være helten din, Matvraket Jeg bruker også suketter i teen, og i alt mulig annet jeg vil ha søtt.. Smaker godt! Men jeg tenker litt sånn; jeg prøver å la være å drikke så mye pepsi max osv, fordi jeg vil holde kroppen sunn, så jeg burde kanskje ikke bruke så mye suketter heller, hvis litt av målet er å være sunn, og ikke KUN miste et par kg? Hva mener du/dere om sukketter, er det et "no go" eller er det helt ok? Glad for å høre at du har funnet en treningsmåte som du synes er god! Hadde plassen foran tv'n vært større skulle jeg kjøpt inn både wee og treningsball. Men kjøpte noen treningsvideoer før jul, og den bittelille plassen jeg har å bruke, gjør at treninga blir langt fra optimal, så jeg dropper det forløpig. Takk for svar fra deg også Tabris! Skal prøve å finne det. Bor i DK, så er ikke sikker på om de har det her eller ei.. Hadde håpet på at rema i Norge skulle ha det, for rema finnes også her. Rimi har de jo ikke, så jeg får prøve i en av de andre butikkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. januar 2010 #590 Del Skrevet 15. januar 2010 Nå har jeg latt meg inspirere litt av deg Matvraket! K (søsteren min) bor vanligvis langt unna treningssenter, og vil ikke gå dit alene uansett, så nå skal jeg hjelpe henne med å sette opp et program hun kan gjøre hjemme med treningsball og håndmanualer! Kom på det når jeg leste om treningen din i går Gotta love KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 15. januar 2010 #591 Del Skrevet 15. januar 2010 Heihei Er innom for å hente litt inspirasjon jeg, og det fikk jeg gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 15. januar 2010 Wii er helt fantastisk og de treningsspillene fungerer overraskende bra, synes jeg. Ble det så du fikk deg wii fit eller coach til jul, Matvraket? Ja wii er overraskende bra! Mulig jeg kanskje må kjøpe mer....Hehe...Jeg kjøpte MY FITNESS COACH selv jeg, og strålende fornøyd med det.....Mye variasjon der. Glad jeg kan være helten din, Matvraket Jeg bruker også suketter i teen, og i alt mulig annet jeg vil ha søtt.. Smaker godt! Men jeg tenker litt sånn; jeg prøver å la være å drikke så mye pepsi max osv, fordi jeg vil holde kroppen sunn, så jeg burde kanskje ikke bruke så mye suketter heller, hvis litt av målet er å være sunn, og ikke KUN miste et par kg? Hva mener du/dere om sukketter, er det et "no go" eller er det helt ok? Glad for å høre at du har funnet en treningsmåte som du synes er god! Hadde plassen foran tv'n vært større skulle jeg kjøpt inn både wee og treningsball. Men kjøpte noen treningsvideoer før jul, og den bittelille plassen jeg har å bruke, gjør at treninga blir langt fra optimal, så jeg dropper det forløpig. Takk for svar fra deg også Tabris! Skal prøve å finne det. Bor i DK, så er ikke sikker på om de har det her eller ei.. Hadde håpet på at rema i Norge skulle ha det, for rema finnes også her. Rimi har de jo ikke, så jeg får prøve i en av de andre butikkene! Jeg håper da VIRKELIG IKKE at noen skal komme og si nå at suketter IKKE er bra...Da faller jeg om og dør, sakte men sikkert...Hehe...For akkurat nå er suketter min redning!!! Suketter gjør bare teen skikkelig digg, nettopp fordi den blir så søt og god...Og nå går det MYE te ettersom jeg ikke skal ha i meg noe annet...Dessuten hadde jeg planer om å forsøke dette i havregrøten også... Så håper ikke det er UFF UFF og spise det...Det står på esken at det er NULL kalorier... Nå har jeg latt meg inspirere litt av deg Matvraket! K (søsteren min) bor vanligvis langt unna treningssenter, og vil ikke gå dit alene uansett, så nå skal jeg hjelpe henne med å sette opp et program hun kan gjøre hjemme med treningsball og håndmanualer! Kom på det når jeg leste om treningen din i går Gotta love KG SÅ bra;=) Ikke noe bedre enn det.... Heihei Er innom for å hente litt inspirasjon jeg, og det fikk jeg gitt! Hehe er det ikke fantastisk med KG? ;=) Ja, da var jeg hjemme igjen..For en liten stund, skal snart ut på farta igjen..Bare hjemom en liten tur...Men ja, du leser heeelt riktig jeg skal gå på en skikkelig trening foran wii maskinen nå, før jeg hopper i dusjen! Har litt ekstra med tid, og skal uansett i dusjen så hvorfor ikke......;=) Imponert eller??????? (det er jeg) Jeg fikk ordentlig vondt i nakken fra treningen i går, men det er helt sikkert fordi kroppen min ikke er vant til bevegelse, nakken gir hodevondt så fått i meg litt ibux også skal jeg forsøke meg på nytt idag...Vet fra tidligere at det er bedre å fortsette, å løse opp musklene enn å gi meg også gjøre samme "feilen" på nytt senere...... Ellers så var jeg flink i går! Spise ikke noe snop eller brus!Det ble mye te drikking da, med suketter...så håper ikke det er fy fy!! sukettene altså Også fikk jeg så lyst på noe godt..Vennina mi spurte om jeg ville ha ferske, varme hjemmelagede boller - og det fristet Men jeg sa nei....Imponert igjen!!! Så vi gnagde gulerøtter til den store gullmedalje! Idag har jeg handlet litt, blant annet melk til havregrøten og en del frukt!!! Ikke noe snop nei!!!Ikke noe brus! Det ble pølse til middag, rett og slett fordi vi ikke hadde tid til noe annet og hun mangler kjeler og diverse...Men pytt pytt, det må være lov..Hvertfall når jeg er så flink til å trene som nå..3 ganger på 3 dager!!! Det har aldri skjedd i matvraket sin historie før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #593 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei igjen jenter.......Da er jeg klar for en liten bytur;=) Må bare "blogge" meg ut herfra;=) Hehe...Blir ikke den værste byturen da jeg skal tidlig opp imorgen, men får vel være med ut for å være litt sosial... MEN da har jeg trena litt....Eller veldig! Hehe...Tok en skikkelig god økt på ben og rumpe! DIGG! (Jepp det kom fra meg) Det som var litt morsomt, var at når jeg startet opp med wii, registrerte jeg den 4 januar cm på diverse kroppsdeler, samt tok en kontroll på puls. Først måtte jeg telle pulsen i ett minutt var det vel...Også måtte jeg hoppe intensivt i to minutter, for så å telle pulsen igjen.... Den 4 januar, fikset jeg rett og slett ikke å hoppe sammenhengende 2 minutter! Det gikk faktisk mye lettere idag! fOr idag ba wii dama meg om å gjøre det samme, altså gjennomføre mål og hoppe.... Og jeg hoppet mye bedre denne gangen! Dette med måling tar jeg med en liten tskje salt, for det er veldig vanskelig å treffe nøyaktig samme sted hver gang...... Er veldig fornøyd......;=) Regner også med at den oppblåste magen min går ned litt ettersom jeg når får mensen, har nemlig utsatt den de siste to månedene og dermed er både pupper og mage litt oppblåst.. (førstnevnte gjør forresten ingenting om blir litt større ) HAHA.... Men et lite spm jenter: Sånn ren aerobic med diverse øvelser, gir det god trening? Får jo opp kondisen og pusten hvertfall.... Ha en god kveld og kos dere masse i helgen;=) Jeg blir nok å se her inne litt tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 15. januar 2010 #594 Del Skrevet 15. januar 2010 Håper du har det kjempegøy i kveld, og ikke tenker for mye på at du skal opp tidlig i morgen. Jeg har hatt tidlig kino kveld og er allerede hjemme. Så moro at du har det gøy med treningen! Flink du :heiajente: :heiajente: :heiajente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei og hopp..Ja der var du ja Twinkle..;=) Kan jeg spørre hvilken film??? Tomme tønner eller avatar ? Hehe, synes lissom alltid noen ser en av disse to...Veldig lyst til å se førstnevnte jeg da... Ja her ble byturen egentlig ganske kort...Ble i grunnen ingen bytur...De ringte og sa de ikke orket, var for kaldt...Så jeg satte meg i bilen og kjørte dit, så tok det pent kan du si..;=) Like greit når man uansett skal tidlig opp.... Jeg har drukket vann med sitron i, og spist litt kjeks med ost...men det må være lov=) Nattinatt folkens;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 16. januar 2010 #596 Del Skrevet 16. januar 2010 God morgen Jeg så Sherlock Holmes. Var sånn passe. Grei fredagsundeholdning. Terningkast 4,5 (hvis det går... ) Har sett Avatar. Jeg er ikke like stor fan som mange andre, men grei film og bra grafikk. Historien er litt tynn hvis du spør meg, men grei nok. Ikke sett Tomme tønner. Lurte på om jeg skulle se den med George Clooney i løpet av helgen også... Hørt noe om den? Håper du koste deg med ost og kjeks!!! Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #597 Del Skrevet 16. januar 2010 God morgen jenter og boken min og alle andre som stikker nesen innom...(om det er noen andre) Jeg sovna jo aldri i går...Lå der og telte hundre og nitti sauer og sovna ikke!! Jon blund ville visst ikkebesøke meg nei...Så ble sent ja, og tidlig opp.....Eller tidlig og tidlig...Men tidlig på en lørdag;=) Menn som stirrer på geiter mener du? Jeg har hørt om ei som har sett den, hun sa den er spesiell, men hun likte den;=) Jeg har heller ikke sett Avatar, er ikke min type film overhodet, men alle som har sett den sier at jeg bare MÅ se den, uansett om jeg liker sånt eller ikke, for denne kommer jeg garantert til å like...Vel.... Idag ble det havregrøt til frokost..Koste den opp på en blanding av melk og vann og det ble godt! Hadde i litt suketter og eplebiter og mmmm det er den beste havgregrøten jeg har smakt!! Så håper den metter en stund! Jeg liker ikke kanel, og ikke vil jeg har sukker eller salt i...Nå er jeg god og mett... Venter på vennina mi skal hente meg, så er det ut for litt shopping til leiligheten hennes.....I kveld er det jentekveld hos meg, så blir kos;=) Blir taco til middag, med kyllingkjøttdeig! Ha en fin dag.. Ps, mulig, om jeg får tid at det legges inn en trening etterpå idag.. Jeg er faktisk veldig god og støl i kroppen idag...I rumpa og lår!! Den øvelsen jeg tok i går som gikk på nedre del av kroppen var tøff! Hvertfall for meg som HATER de øvelsene! og her var det med manualer!!!!! Men jeg må snu huset på hodet, for jeg finner faktisk ikke ballen min! Hvordan kan en STOR ball bli forte?? Jeg frykter at sambo har tatt hulll på den også ikke sagt noen ting, men bare kastet den Må lete litt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. januar 2010 #598 Del Skrevet 16. januar 2010 Morn! Jeg har lyst til å se Menn som stirrer på geiter! Syns den ser skikkelig morsom ut Støl er bra! Men at han har tatt hull på den og kastet den? Liker han ikke at du trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 16. januar 2010 #599 Del Skrevet 16. januar 2010 Nei, jeg tenkte på Up in the air med george clooney... Mest fordi jeg syns han er litt kjekk jeg da :rødme: Og jeg skal sammen med en venninne, tror kanskje ikke vi får med våre bedre halvdeler på den filmen... Pass på så du ikke blir overtrent nå da Matvraket Ha en fin dag - høres ut som en bra dag med interiør og venninnekveld etterpå (jeg skal prøve meg på en treningsdvd i dag hjemme.... kan bli en artig syn... skal iallfall trekke for gardinene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamoli Skrevet 16. januar 2010 #600 Del Skrevet 16. januar 2010 Så bra grøten ble god! :D Avatar er overraskende bra. Jeg så den på reklame en gang før jul, og sa til venninne mine "åh Gud, den filmen skal INGEN få dratt MEG med på iallefall; en gjeng med blå mennesker som løper rundt, og blablabla..". Så ble jeg bedt med på den i jula, og NEKTA å bli med, men så skulle jeg på kino å se en annen film, og fikk da med meg at avatar var utsolgt begge gangene den skulle bli vist den kvelden,og det var et par uker etter premieren.. så da tenkte jeg at den kanskje burde sees alikevel, og jeg er glad jeg så den. Litt spesiell og virkelig annerledes, men gud for noen effekter. Ta deg en tur på Avatar 3D du, Matvraket Flott å se hvor flink du er med treninga også,selv om det gir meg litt dårligsamvittighet over min egen trening! :-) Blåser nesten full storm ute, så frister ikke å gå ut for å løpe.. Ha en super jentekveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå