Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MATVRAKET?! Hallo? :)

Håper du kommer tilbake veldig snart, for nå trenger jeg litt motivasjon.. ikke så enkelt å komme inn i trenings rutinene igjen, nå etter jul..

Håper du har det bra om dagen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Utrolig koselig å komme tilbake og se at jeg faktisk lå ganske høyt oppe på side nummer 1, og så mange som hadde savnet meg! Det gir motivasjon i seg selv....

Beklager så masse...Her har det vært et kaos uten like siden rett etter jul - det er grunnen til at jeg ikke har vært innom! Kort fortalt, til jul fikk vi en liten reise i julegave så vi for avgårde på den...Dette var mellom jul og nyttår, var hjemme lille nyttårsaften og hadde kosa oss stort......Kommer hjem til vannlekkasje og sprukne rør! Kaos med andre ord!!!!! Så var det bare å få orden i det! Nyttårsaften var herlig! Kosa oss masse.....SÅ ventet hverdagen, men her er det ingen jobb før i slutten av januar! Men det var greit nok...inntil jeg ble syk!!!! :( SÅ har den siste uken og litt til, ligget rett ut med HØY feber, sterke smerter i kropp og sjel og rett og slett vært nærmest død!!! Først på søndagen var jeg mer levelig og idag er jeg faktisk oppe av sengen og skal bevege meg ut:=) Internett, nei det har ikke funket for det gikk i stykker under vannlekkasjen, ikke spør meg hvordan...men var noe med ledninger og dritt og møkk!!! Fin start på året???! Nei! Men nå er alt i skjønneste orden, litt fattigere og litt tjukkere...men jeg er tilbake!!

MATVRAKET IS BACK!!!

MEN, sant skal være sant...Jeg var så flink, først julen jeg følte jeg IKKE overspiste og ikke var lei av mat..Men så ble jeg syk!!! Og jammen har jeg proppet innpå med usunn mat. Ikke orket og lage noe mat og dermed har det blitt altfor mye usunt! Jeg trenger all den motivasjonen og dytt i rumpa som jeg kan få!!! Men jeg er forholdsvis ganske motivert, men en liten dytt kommer nok godt med! Derfor var det ekstra kos å komme her og se at jeg var etterlyst!!!

Husker dere den buksen jeg gnåla så mye om før jul? Fikk den til sommeren 09, passet ikke, var flink i høst og fikk den på meg til jul.....Nå....... :kjefte: :kjefte: :kjefte: Får jeg den ikke over lårene igjen:( Så da vet dere hva jeg har å gjøre......Jepp........

Her er litt av planene fremover, fortsette der jeg slapp i forhold til kosthold! Har meldt meg på YOGA og skal begynne med dette i slutten av januar, første trening er vel siste uken tror jeg...... Dessuten er det treningssenter på jobben min som jeg bare venter på skal bli ferdigsstilt og regner med å være i gang der i slutten av januar/begynnelsen av februar. Har som sagt kjøpt MY FITNESS coach og skal forsøke ut den i løpet av denne uken! Også er det kjøpt inn håndmanualer av det litt mer tyngre slaget og bedre kvalitet enn sist... SÅ det er bare å sette i gang!

Idag skal jeg ut å handle litt ordentlig mat og gjøre opp for meg siden jeg bare har liggi rett ut, litt hus må tas også..REgner med å få satt i gang med fitness coach eventuelt i morgen, om ikke senest torsdag!! En av dagene skal jeg ha kjørt igjennom et treningsprogram hvertfall!!

Så da kan dere regne med å se meg litt mer her ja..... ;) Tusen takk igjen, var kjempe koselig å komme tilbake og beklaer at jeg ikke har gitt lyd fra meg men nå skal MATVRAKET stå på igjen!!

:sjenert: Good to be back

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake! :nigo:

Kjedelig med vannlekasje og sykdom! Bra at du er bedre igjen hvertfall. Ser ut som du har all motivasjon og .."tools" som du trenger til å komme skikkelig igang igjen nå! :trene: Tror du kommer kjapt inn i de gode rutinene dine så fort du blir frisk!

Og vi skal nok være her for å sjekke rapporter og sparke litt i rumpa vi altså :pisk:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror nok virkelig det trengs altså...for selvom motivasjonen er tilstede så er matlysten tilstede også, eller skal jeg si godtelysten....... :popcorn: Men skal ta meg sel vi nakken, nå er fremtidig mål: bikinisesongen!!! Og jeg skal RULE den altså :gjeiper: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjenner til godtesuget etter jul altså.. :fnise: Heldigvis god tid til å komme inn i gode vaner før bikinisesongen, bare å starte! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du er kommet tilbake. Har vært stille mens du har vært borte. Savnet deg vettu :)

Du har jo den planen, som jeg vet du kommer til å holde! Skal passe på deg vi/jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to;=) Jada jeg skal komme meg inn i det igjen, ganske så fort! og jeg skal klare det! Trives ikke med vekten i det hele tatt nå........

Er det flere som har spist litt for mye i julen, eller er det bare meg? :sjenert: Må nok ta meg en liten runde i "nabolaget" og lese meg opp litt tenker jeg:=)

Ps: kjøpt meg greette tabletter også, bestilte det via en vennine som bor i danmark. De er visstnok ikke lovlige i norge, men skal visst ha bra effekt...Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig deilig det var å logge inn nå, og se at du er tilbake Matvraket! :)

Kjedelig å høre om den tunge starten på året, men da kan det jo kun gå en vei!

At du har lagt på deg litt i jula, gir vel bare mer motivasjon til å komme igang igjen? Og du har jo allerede vist både deg selv og oss allerede 1 gang, at du kan klare det. Dette skal bli bra! :jepp:

Var inne på den første linken du har lagt ut, om de talettene, og det høres jo lovende ut, så håper det virker! Men det går vel kun på huden? Har du noen spesielle problemer i forhold til det som du skal prøve å forbedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hei - godt å se deg igjen!

Så utrolig kjip start på året--- Men heldigvis ser alt ut til å gå bedre nå :) Gode planer du har om trening! Så bra!

Hvis du vil føle deg bedre: jeg spiste også mye og usunnt i jula!! (Og i dag kjøpte jeg meg smågodt - ooops :kjempesinna: )

Nei, hjelper å ha deg her for motivasjon - du var så flink før jul og jeg har virkelig trua på at du skal komme deg tilbake til det gamle! Den buksa kommer du inn i igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg spiste forresten også mye godt :fnise: Spesielt chips! Det er det jeg savner mest i hverdagen.. Kjøpte meg smågodt og chips seinest rett før helga, men heldigvis ikke så altfor mye :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det mye godis snakk.. Mmmm.. Får nesten abstinenser av å ikke ha noe i hus, men det er vel det beste! Får lukke øya å drømme at jeg spiser noe godt i steden for.. Har mine tvil om at det hjelper men.. Ikke alltid så morsomt å være sunn, men nå må jeg klare å komme på rett spor etter jula snart.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! usj kom meg endelig hjem fra en laaaang bytur! Akkurat trykki i meg et kakestykke FYYYYY!!!! Men måtte spise det opp. Morgendagens plan:

ALT (og jeg mener alt, rubbel og bit og den minste smule) skal i søpleposer og vekk!! Ikke mer snop og ikke mer brus!!!Men jenter, er det lov å drikke BRIS? Farris? Men ikke mer snop!!!! Full stopp!!! Imorgen skal jeg kjøre gjennom my fitness coach dvd min også! Det er målet...... Dette skal gå så fint! tror jeg skal klare dette perfekt, og jammen skal jeg nå drømmekroppen! har en plan om å være enda bedre enn i høst!!!!(høye mål???)

Så da tusler jeg til sengs og våkner opp som et nytt menneske imorgen, hjelpes -lurer påom jeg aldri skal legge meg...hehehehehehehe.....

MATVRAKET _ TA DEG SAMMEN!!!! Hehe....Dette skal gå fint:)

Natta folkens!!:):klemmer: Good to be back

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Matvraket :kaffekopp:

Brid og Farris må jo være lov. Ingen sukker der.Eneste er vel syren som kan ødelegge tennene, men det er vel såpass lite så det går nok fint.

Det kommer til å gå kjempe fint dette, tankegangen din er jo der allerede, så nå er det "bare" å gjennomføre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...