Gå til innhold

Matvraket skal bli helomvendt

Matvraket

Anbefalte innlegg

Ah skjønner dillemmaet! Dillemma fordi man er snill a :fnise: Er det ikke noen måte du kunne sagt til henne at du ikke mener det som en "vanlig" julegave, men mer som at du så denne tingen og så det var helt "henne", og derfor ville gi den som en vennegave? Men at det å ikke gi julegaver fortsatt gjelder, men om hun vil gi noe tilbake så kan hun f.eks komme på besøk med en flaske vin eller noe? Nei jeg vet ikke jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg vet a søren hvordan jeg skal løse det der altså......Hm........ eventuelt bare henge det på døren hennes også, men da blir det så dumt fordi hvorfor besøkte jeg ikke henne..

Tror det kanskje blir til at jeg dukker opp på selve julaften..Må tenke litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja.. B og søsteren hans (svigerinnen min) har en tradisjon med å legge små gaver og slikt utenfor døra hos hverandre :fnise: Detkom jeg fort inn i, og hver gang jeg hadde bakt kake eller slikt la jeg litt utenfor døren hennes etc. Men det funker kanskje ikke like bra når man bor langt vekk (vi bodde i forskjellige leiligheter i samme bygg) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida vi bor ikke så langt fra hverandre..Men kjenner henne, hun blir nok heller sur fordi jeg ikke kom innom! Kan alltids si at hun ikke var hjemme, at jeg ringte på osv..men da begynner hun å grave når og hvor og hvordan...Hehe....Skal ikke være lett....(hadde blitt glad om jeg kom hjem og det stod kake utenfor døren min altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor du bor i det hele tatt, men om jeg skal dit og finner ut hvor du bor, så skal jeg legge igjen kake! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor du bor i det hele tatt, men om jeg skal dit og finner ut hvor du bor, så skal jeg legge igjen kake! :fnise:

Hehehehehe...sånn sett tror jeg det er greit at du ikke vet det ja, for hadde det ligget kake foran døren min tror jeg ikke jeg hadde klart å gjennomføre et sunt kosthold..Kakemons? JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha det er kanskje sant ja! Blir litt dumt om jeg skal sabotere kostholdet ditt ved å legge igjen kaker utenfor døra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da venter en helg med jobben (som om jeg ikke har fått nok av dem etter alle disse overtidsdagene lissom)

Benytter anledningen til å ønske dere en riktig god helg! Kos dere. 3. advent nå!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt henne gaven på juleaften (på dagen), da blir det vanskeligere for henne å måtte gi noe tilbake.

Prøv å si det som det er, at du vil gjøre henne glad, og derfor kjøpt en liten ting til henne, uten å "kreve" å få noe tilbake.. (noe som du selv skriver :) )

Krever hun å gi noe tilbake, si at du vil at dere skal finne på noe etter jul eller noe =)

Ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :nissevink:

Nå har jeg endelig fått lest meg igjennom alle sidene, og jeg har storkosa meg. Blir så motivert selv her. Virker som dere er gode til å motivere hvrandre, og det er så koselig å se!

Jeg skriver eksamens oppg. nå om dagen, så det har vært deilig med noen KG avbrekk, samtidig som lesinga av dabkoka de, fikk meg opp av sofaen ( jeg måtte jo prøve alt som har blitt foreslått her inne). Hurra for det! Ikke så glad for de MEGA støle musklene,som jeg har fått etter utfalla men; en kammerat av meg sa til meg helt alvorlig igår: hva er det egentlig som har skjedd, det ser ut som du enten har gjort i buksa, eller hatt en natt med vill analsex.. Jeg måtte le, men det er faktisk sant, ser ut som jeg har gjort i buksa. Jeg har problemer med å sette meg på do, fordi doringen treffer de støle musklene, som tilhører den kommende sprettrumpa :fnise:

Er iallefall mange gode tips å få her inne, og det er deilig å se at jeg ikke er den eneste som prøver å begrense hva jeg trykker i meg.. Vennene mine spiser ALT de vil, HELE tiden, og forstår seg slettes ikke på meg, så denne boka liker jeg! :-)

Tenkte litt på løpinga de; kan du ikke bruke stoppeklokke å jogge 3 min, så gå 3 min, om hverandre? Jeg har jogga 4 ganger i uka i en mnd, å det var sånn jeg begynte. Så gjorde jeg om på ant minutter med tiden. Det er en fin måte å holde ut litt lenger på, og det blir ikke et mareritt å komme seg ut hver gang, for man behøver ikke nødvendigvis bli døds sliten. M.a.o. man føler ikke man skal en tur til helvette når man går ut døra! :biggrin:

Og det der med å kose seg i jula, er jeg helt enig i! Ikke la mat være den store tanke-stjeleren. Mat og kaker er liksom en del av jula, og det blir ikke helt det samme uten. Nå har du vært imponerende flink her siden du starta, så synes du har all grunn til å kose deg litt, med GOD samvittighet! :jepp:

Jeg ønsker deg en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kammerat av meg sa til meg helt alvorlig igår: hva er det egentlig som har skjedd, det ser ut som du enten har gjort i buksa, eller hatt en natt med vill analsex.. Jeg måtte le, men det er faktisk sant, ser ut som jeg har gjort i buksa. Jeg har problemer med å sette meg på do, fordi doringen treffer de støle musklene, som tilhører den kommende sprettrumpa :fnise:

:hoho:

Tenkte litt på løpinga de; kan du ikke bruke stoppeklokke å jogge 3 min, så gå 3 min, om hverandre? Jeg har jogga 4 ganger i uka i en mnd, å det var sånn jeg begynte. Så gjorde jeg om på ant minutter med tiden. Det er en fin måte å holde ut litt lenger på, og det blir ikke et mareritt å komme seg ut hver gang, for man behøver ikke nødvendigvis bli døds sliten. M.a.o. man føler ikke man skal en tur til helvette når man går ut døra! :biggrin:

Det tror jeg også kan være en god idé for deg Matvraket! Og intervalltrening er det som gjelder når man vil forbedre kondisjon - masse forskning på det!

Håper du koser deg i dag! :klemmer: Jeg sitter spikra :hallo: Og du pleier jo å føle deg så mye bedre når du hører om hvor usunn jeg har vært i helga... så her kommer det:

idag ingen trening + masse haribo fersken godis + kakao (og dagen er ennå ung...) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får joine litt med usunnheter jeg! :fnise: I går spiste jeg endel potetgull, og idag blir det litt mer av det, pluss en kinder maxi :fnise: Kan godt hende det blir kakao også utover kvelden ,det hørtes godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får joine litt med usunnheter jeg! :fnise: I går spiste jeg endel potetgull, og idag blir det litt mer av det, pluss en kinder maxi :fnise: Kan godt hende det blir kakao også utover kvelden ,det hørtes godt ut!

:lol: da blir Matvraket i godt humør når hun kommer hjem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt henne gaven på juleaften (på dagen), da blir det vanskeligere for henne å måtte gi noe tilbake.

Prøv å si det som det er, at du vil gjøre henne glad, og derfor kjøpt en liten ting til henne, uten å "kreve" å få noe tilbake.. (noe som du selv skriver :) )

Krever hun å gi noe tilbake, si at du vil at dere skal finne på noe etter jul eller noe =)

Ha en fin helg

Ja jeg tror det blir til nettopp dette..og det var en god ide å si at d ønsker jeg meg at vi finner på noe etter jul! Kjempe takk for den ideen!

God helg matvraket :klemmer:

Håper du får en fin helg og får tenkt på litt annet enn jobb - selvom du er sammen med kollegaer.

Ja jeg har hatt en fin helg, til tross for at jobben forfulgte meg! MEN (skal jeg tørre å fortelle dette a???) Jeg har ikke vært flink!!! Laaaaangt fra flink!

Hei igjen :nissevink:

Nå har jeg endelig fått lest meg igjennom alle sidene, og jeg har storkosa meg. Blir så motivert selv her. Virker som dere er gode til å motivere hvrandre, og det er så koselig å se!

Jeg skriver eksamens oppg. nå om dagen, så det har vært deilig med noen KG avbrekk, samtidig som lesinga av dabkoka de, fikk meg opp av sofaen ( jeg måtte jo prøve alt som har blitt foreslått her inne). Hurra for det! Ikke så glad for de MEGA støle musklene,som jeg har fått etter utfalla men; en kammerat av meg sa til meg helt alvorlig igår: hva er det egentlig som har skjedd, det ser ut som du enten har gjort i buksa, eller hatt en natt med vill analsex.. Jeg måtte le, men det er faktisk sant, ser ut som jeg har gjort i buksa. Jeg har problemer med å sette meg på do, fordi doringen treffer de støle musklene, som tilhører den kommende sprettrumpa :fnise:

Er iallefall mange gode tips å få her inne, og det er deilig å se at jeg ikke er den eneste som prøver å begrense hva jeg trykker i meg.. Vennene mine spiser ALT de vil, HELE tiden, og forstår seg slettes ikke på meg, så denne boka liker jeg! :-)

Og det der med å kose seg i jula, er jeg helt enig i! Ikke la mat være den store tanke-stjeleren. Mat og kaker er liksom en del av jula, og det blir ikke helt det samme uten. Nå har du vært imponerende flink her siden du starta, så synes du har all grunn til å kose deg litt, med GOD samvittighet! :jepp:

Jeg ønsker deg en strålende helg!

Heheheheh nå måtte jeg le litt, så lissom for meg hvordan du gikk bortover veien..Men ikke sant det er en digg følelse? (hehe altså å vite at man har trent og er støl av detm, og ikke noe annet altså) Hehehehe... Stølhet er digg! Men ser kanskje ikke så bra tu de første gangene! Hehehe.. Men synes du utfallene var greie å gjennomføre da? Kommer du til å gjøre de igjen? De hjelper hvertfall på ja! Så utrolig flibk du er til å løpe! Jeg tror faktisk jeg skal "stjele" den ideen som du foreslår ja! Høres ut som det kan være noe for meg....Ja kanskje tilogmed et nyttårsforsett, for jeg hater å løpe men med slik intervall burde jeg klare å gjennomføre det. Takk takk

:hoho:

Det tror jeg også kan være en god idé for deg Matvraket! Og intervalltrening er det som gjelder når man vil forbedre kondisjon - masse forskning på det!

Håper du koser deg i dag! :klemmer: Jeg sitter spikra :hallo: Og du pleier jo å føle deg så mye bedre når du hører om hvor usunn jeg har vært i helga... så her kommer det:

idag ingen trening + masse haribo fersken godis + kakao (og dagen er ennå ung...) :lol:

Hehe vet du, nesten litt slem jeg..Men ihelgen tenkte jeg: Håper virkelig at disse jentene kommer og sier at de også har vært usunne i helgen, og jammen fikk jeg en god start på mandagen. neida jeg skal ikke sko meg på andres sorger og uoppnådde mål..Det er slemt gjort av meg, mend et er fint dere ser det morsomme i det da. Nå er det jul så dere har min fulle rett og forståelse til å skippe ltit unna det sunne

mmmm kakao er et must på vinteren! Potetgull mmm..ikke snakk!!!! spist altfor mye av det i helgen og det værste er...: med dipp!!!!!

En kort oppsummering av helgen:

Mye snø, mye potetgull og jammen mye sjokolade! Men til gjengjeld, har faktisk gått en lengre tur da..men det gjorde aldri opp for alt det jeg trøkket i meg i helgen! For å ikke snakke om all vinen da!! Hjelpes meg! Men jeg styrte unna ølen da! Pluss til meg! Hahaha;) Nei dette har ikke vært noen sunn helg, langt der i fra..jeg har ofret dere mang en tanke i helgen, men potetgullet ropte på meg! Men nå har jeg lagt treningen og det sunne litt påhyllen..Tatt litt tidlig juleferie jeg da...Men jeg skal begrense meg i ukedagene, skjerpings skjerpings. Ikke heeeelt jul enda. (huff ble sulten jeg nå, udnerbevisstheten min forstod at jeg snakket om mat ja)

Dagene mine strekker rett og slett ikke til alt jeg skulle ha gjort nå, derfor utgår treningen. Mangler alle (!) julegavene..Så dag skal jeg faktisk benytte lunjsen på jobb og kjøpe litt julegaver. Også skal jeg ut etter jobben og forsøke å få unna resten! Selvom jeg må sitte hvertfal to timer overtid idag:( Noen som skal treffe puta godt i natt ja..Men men..:hold ut, snart ferie! Teller ned nå ja! Men dagene går så sakte:( vil ha ferie nåååååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner godt til søtsuget nå.. er liksom mye mer lov siden det er jul. Lagde pepperkaker i helgen, så nå har julefølelsen virkelig kommet.

Fikk lyst på godis rett etter frokosten i dag...huff..

Så lenge du vet hva du skal kjøpe, så går gavehandelen myye raskere.

Ha en fin dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det....hadde jeg bare visst hva jeg skal finne på til samtlige. Er vanskelig! Til mor og far forsøker man å gjøre det så likt som mulig men jammen ikke lett. Mor har fått gavene sine, men så har ikke far noen ønsker. Hm..... umulig..Også samboer da, som får den fine dyre gaven! Blir det helt riktig? Alltid vant med at foreldre får de dyreste..Men til slutt dreier alt seg om ren og skjær pengebytting! Like teit hvert eneste år! Men jeg er en av de som stresser for deT! huff.... Erkjenner den..

Ja søtsuget henger over oss i disse dager! fikk marsipangris av samboeren min i går. Men ikke spist den! Leste noe så avskrekkende som at i en marsipangris går det 7 kokosboller og det er faktisk bedre! Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med alt stresset og slikt! Jeg syns det er kjempekoslig å kjøpe julegaver, og er derfor straks ferdig. Men nå har jo jeg den unnskyldningen at jeg har hatt mye fri etter eksamen da, så jeg har hatt tid.. Liker ikke å handle gaver når det er så stappfult over alt at man må trenge seg fram :sur:

Jaja, jula nærmer seg hvertfall med stormskritt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen dilemmaet ditt.. men er mer tanken, enn hva de faktisk får.. tror ikke det er såå viktig at far både får slips og tøfler (eksempel)..

Tror faktisk pappa blir fornøyd så lenge han kan bruke det, så han slipper å stresse seg avgårde for å bytte det. Er nok mer en god nok gave for han ..hehe

Pengebytting er egentlig en smule irriterende, for det er begrenset hva man har bruk for. ikke misforstå meg, er glad å få gaver, og er glad for det jeg får, men er jo litt irriterende når det bare blir stående og samle støv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...