Matvraket Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 1. desember 2009 Idag var det jammen meg stille her inne..... Vært en laaaaang dag, føler kroppen ikke henger helt med idag ja! Sitter fortsatt på jobb og karrer meg gjennom det siste før jeg skal komme meg hjem, mend et blir nok enda en time eller to til:( TRagisk....Jeg som ville hjem og se julekalender og kose meg, ender nok opp med å sovne på sofaen så sliten som jeg er....... spist ustoppelig mange klementiner idag..mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 1. desember 2009 #382 Del Skrevet 1. desember 2009 God bedring! Ja nå har jeg kommet hjem og julepyntet og kjøpt flaxkalender, så nå er det så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #383 Del Skrevet 2. desember 2009 God morgen god morgen sitter her med en kopp te og fryser halvt i hjel! Idag var det jammen kaldt! Skikkkkelig brrrrr var det hehe.. Har da kommet meg på jobb, men av alle ting - tror dere ikke dem delte ut smultinger på bussen idag??? Hva er det for noe lissom? Fristelse kl 6 om morran?! Jeg måtte jo rive med meg en, og den er allerede fortært! Den var god da jeg merker at siden vi skrev desember på kalenderen så er det MYE tøffere og stå imot fristelsene og jeg tar det ikke så tungt! Det er en litt fy fy tanke if orhold til at jeg tenker at jeg kan bare starte på nytt til januar! (det vil jeg unngå, altså det å STARTE på nyt, jeg vil fortsette) Men samtidig så er jeg et skikkelig skikkelig julemenneske som ikke klarer å droppe å kose meg i julen! Julen er familie, nærvær og mat! Thats it! Men sant skal sies, jeg har vært så flink nå så jeg skal ikke droppe helt ut! Jeg kommer nok til å unne meg litt mer nå ja, og kose meg litt men under begrenset inntak! Ble vanskelig dette, men skal kose meg men laaaangt fra så ille som jeg gjorde før!!! Skal ikke hvie innpå, men i moderate mengder! På bakgrunn av dette så er det dårlig med trening om dagen også, det er laaange dager på jobb på grunn av årsavslutning nå i desember. I går satt jeg til 18, var hele kake da jeg kom hjem! MEN jeg lå på gulvet (istedenfor sofaen) og gjorde noen ben øvelser (åååå derfor jeg er støl idag ja) mens jeg så på tv! To fluer i en smekk! Shamim : flax kalenderen er så koselig! Gleder meg til den hver morgen jeg.Sitter med kaffen og skraper i den stooore tro om å vinne! Hehe...Fikk julenisse idag.Er vel 12 stk av den, så laaangt frem gitt! hehe. Idag blir det julepølse til middag..mmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 2. desember 2009 #384 Del Skrevet 2. desember 2009 God morgen Matvraket. Ja herrigud så kaldt det var i dag, en ting var luften, men bare å gå forbi alle bilene gjorde det såå mye værre. Tror ikke du trenger å være bekymret for at du overspiser i jula, du har kommet så godt igang nå, at fornuften vinner nok. Klart du skal ha lov til å kose deg. Bare det å ta noen størkeøvelser etter jobb i går, viser jo at du er "slaget". Hva er greia med smultringer på bussen?Driver Oslo Sporveier med det?Trodde det jobbet med å kjøre bussen jeg, ikke få folk til å måtte gå til jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #385 Del Skrevet 2. desember 2009 Du kan så si Skybert..Samme spør jeg! DE er ute etter meg, garantert...De er ute etter å fore meg og fete meg opp! Hehe... Skal sies at det ikke var PÅ bussen da, men utenfor der hvor bussen stoppet;) De "lurte" meg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 2. desember 2009 #386 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ja helt sikkert. De har sikkert notert hvilken buss du tar, hva du pleier å ha på deg (for å kjenne deg igjen), og selvfølgelig hva du ikke kan si nei til. Gleder meg til å høre hva de deler ut i morgen. Kanskje det er foreningen "sykle til jobben" som står bak? Endret 2. desember 2009 av Skybert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #387 Del Skrevet 2. desember 2009 Der har du svaret! Hehe...Jeg for min del håper de IKKE deler ut noe imorgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 2. desember 2009 #388 Del Skrevet 2. desember 2009 En smultring på bussen hadde jeg også tatt Sånn om det er til trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #389 Del Skrevet 2. desember 2009 Hehe det er godt å høre:) Nå har jeg nettopp spist lunsj. To grove brødskvier, en med banan og en annen med mager ost. klementin til dessert;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 2. desember 2009 #390 Del Skrevet 2. desember 2009 Mmmmmmmmmmm ja smulteringer på bussen ja..... Hørtes godt ut det gitt,den har du fortjent Ikke kjøpt det selv en gang..... Jeg gikk forbi smulteringene på butikken i dag...... men kjøpte IKKE!!!! Hadde jo akkurat TRENA og da kan en jo ikke putte i seg en smultering........ he,he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 3. desember 2009 God morgen! Atter en isende kald morgen! Brrrrrr....Stivfrossen her jeg sitter,selvom jeg allerede har vært på jobb en time,men dårlig med varme her ja! Ingen smultringer på bussen idag, heldigvis kan jeg vel egentlig si! Jeg er ikke spesielt glad i smultringer, så jeg kunne fint styrt unna den i går! Men var vel for trøtt til å tenke så langt, men da fikk jeg smaken på den igjen og kommer ikke til å spise flere før jul! Kan de ikke heller dele ut kokosmakroner eller pepperkaker? Hehe.... Gårsdagen var hektisk. Hadde besøk hele kvelden så ble sent i seng....idag venter storvasken hjemme og tidlig senga... idag har jeg ingen planer om middag, tror jeg tar noe suuuper raskt og suuuper enkelt! Men forsøke å holde det til sunt - så langt det lar seg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #392 Del Skrevet 3. desember 2009 Matvraket har veeeeeeeldig veeeeldig menssmerter:( :snufs: DET gjør vondt det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 3. desember 2009 #393 Del Skrevet 3. desember 2009 Dakar Matvraket. Håper en liten hjelper.. Prøvd en Ibux? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja nettopp fått i meg to og det hjalp litt på....... Huff......... Hva er det ikke jenter må lide med sier nå bare jeg....Men det skal sies når vi først er inne på en treningsdagbok at magen føles svulmet opp på grunn av dette, MEN jeg har ikke det sukkersuget slik som jeg alltid har hatt før under disse periodene! :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 3. desember 2009 #395 Del Skrevet 3. desember 2009 Gutter er alt for heldige, er så mye de slipper! Så bra du føler deg bedre, og at du slipper søtsuget =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #396 Del Skrevet 3. desember 2009 takk takk....Ja de slipper for lett unna gitt! Mot magesmerter hjelper aktivitet, mot kulde hjelper aktivitet..kanskje jeg bare skulle reist meg opp og gjort noen øvelser:) Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #397 Del Skrevet 3. desember 2009 kan forsøke ut denne som jeg linket til for en evighet siden men må innrømme jeg ikke har testet,.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg abre trykket meg ut av kg og rett inn på youtube og utførte den 15 min desk top trimmen.... ikke alle egnet seg her..blant annet ikke push opp mot vegg! Forsøkte meg først mot veggen, men det knaket så mye at jeg var redd for hva "naboen" ville tro,e lelr at jeg rett og slett sanrt kom gjennom veggen til naboen Forsøtke meg mot bokhyllen, men den bare forflyttet seg... ("naboene" her må jo tror jeg ommøblerer kontoret mitt) Men jeg ble god og varm hvertfall og det hjalp på magen! Og hvorfor ikke ta 15 min av og til på denne måten. sunt for kropp og sjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. desember 2009 #399 Del Skrevet 3. desember 2009 Smart med slik kontor-trening. Jeg husker vi hadde det på det forrige stedet jeg jobbet. Men jeg liker ikke å bli svett på jobben, selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #400 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Det er sant, men man ble ikke akkurat svett av denne lille "ite krevende" treningen her...men den får opp varmen:) WOW!!! Treningsdagboken har nådd sine 400 sider! Endret 3. desember 2009 av Matvraket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå