Matvraket Skrevet 24. november 2009 Forfatter #301 Del Skrevet 24. november 2009 Kjenner jeg er litt skeptisk nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. november 2009 #302 Del Skrevet 24. november 2009 Da ser ut som vi får en bra deal ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 24. november 2009 #303 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Oppvarming: Sett på litt musikk og dans i 5-10 minutter + 3x12 knebøy uten motstand Deretter: 1) Gående utfall med twists 4x10-15 Du kan se øvelsen her, men gjør den gjerne saktere og mer kontrollert. Det er ikke så nøye om det er en ball eller hva det er du holder i armene,men jo tyngre jo vanskeligere. Start med noe lett for å fokusere på teknikk http://www.youtube.com/watch?v=H0HLl6DnQ90...mp;feature=fvwp 2) Dips på en stødig stol 3x10-15 (si ifra hvis du ikke vet hvordan øvelsen skal gjennomføres!) Tenk på grevinnehenget ingen vil ha! Jo strakere knær - jo tyngre! 3) Hamstringscurl på stor ball 3x10-12 Litt avansert, så hvis det er for avansert kan du gjøre bare bro i steden: 4) Push ups med knærne i bakken 3x10-12 5) Spenst hopp 3x20 6) Vanlige sit ups (evt. på ballen) 4x25 7) Skrå sit ups (annen hver side) 4x20 8) Ryggstrekk 3x15 Liggende på magen, løft øvre del av ryggen opp fra underlaget, senk så rolig ned igjen. Obs, ha beina i bakken GOD TRENING!! Er dette greit tror du Shamin? Hva synes du Matvraket? Endret 25. november 2009 av twinklestar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. november 2009 #304 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Flott opplegg Twinkle! Det her tror jeg blir kjempebra Matvraket Fikk med alle de store gruppene uten for kompliserte eller for mange øvelser, dette ser du helt sikkert forbedring på hvis du holder ut! Skal ikke legge skjul på at det kanskje blir et hat-forhold Endret 24. november 2009 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 24. november 2009 Forfatter #305 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg satt her og måtte faktisk lese igjnnom to ganger for å få det inn...Hjelpes.! Vet at dette er en ENKEL trening for den erfarne, men for meg blir det rett og slett utvilsomt en utfordring av de større. SKal få kjørt meg der ja! Ser med skrekk på de spentshoppene ja! hjelpes! Skal gjøre et forsøk på hele planen, for det er jo ganske artig å få en slik plan servert også! Veldig snilt av deg twinkle, hehe......Eller??? Joda;) Jeg må forsøke å få til dette når jeg er alene hjemme da, må planlegge litt....Men planen er torsdag;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 24. november 2009 Forfatter #306 Del Skrevet 24. november 2009 Flott opplegg Twinkle! Det her tror jeg blir kjempebra Matvraket Fikk med alle de store gruppene uten for kompliserte eller for mange øvelser, dette ser du helt sikkert forbedring på hvis du holder ut! Skal ikke legge skjul på at det kanskje blir et hat-forhold Hat forhold ja.. Forresten, jeg vet ikke hva DIPS er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. november 2009 #307 Del Skrevet 24. november 2009 Hm, kan jeg få stjele noe av dette? Lykke til, Matvraket! Jeg tror ikke jeg hadde klart å reise meg opp av senga etter en slik økt, så jeg må nok Tabifisere den litt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 24. november 2009 #308 Del Skrevet 24. november 2009 Hat forhold ja.. Forresten, jeg vet ikke hva DIPS er http://www.youtube.com/watch?v=aTbTY0Miz2A&feature=fvst Tar muskelen på baksiden av overarmen - kjent som grevinnehenget. Eller som de sier på engelsk: bingo wings synes det uttrykket er mye bedre - ser for meg de gamle damene i bingolokalet vifter med armen og roper bingo. Det er nå på tide for deg å ta treningen på neste nivå og litt variasjoner - så dette blir bra! Du kan evt. varme opp på romaskina di. Og tenk på meg når du gjør det - for jeg strever veldig med mine intervalløkter!! Lover å presse meg selv hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 24. november 2009 Forfatter #309 Del Skrevet 24. november 2009 Hm, kan jeg få stjele noe av dette? Lykke til, Matvraket! Jeg tror ikke jeg hadde klart å reise meg opp av senga etter en slik økt, så jeg må nok Tabifisere den litt, ja. Tror vi er i samme situasjon der Tabris...Er det ingen innlegg fra meg så skjønner dere hvor jeg er.....Ligger rett ut i sengen og ikke kapabel til å gå! ingen tvil Twinkle om jeg kommer til å tenke på deg når jeg utfører dette, uten tvil!!! Men kan ikke love søte gode tanker altså Ja hva var opplegget ditt igjen? som du skal gjennomføre altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 24. november 2009 #310 Del Skrevet 24. november 2009 Hihi! Legg laptopen i senga før du trener, så er du sikker på å få oppdatert oss! (evt skjelt oss ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 24. november 2009 #311 Del Skrevet 24. november 2009 Fint jeg kan motivere deg - så skal jeg gosse meg litt over det du gjennomgår når jeg løper og svetter og peser... Gleder meg til fredag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 25. november 2009 Forfatter #312 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) God morgen Ja din sadist :gjeiper: Jeg gleder meg ikke! Jeg sitter når her foran pcn min på jobb og tenekr at jeg skal klare dette, skal presse meg selv! Men........Det er en bitteliten tanke (eller skal jeg si : bekrymring) der inne som sier at dette blir TØFT! Jeg er ikke flink til å presse meg selv, gjelder vel generelt alt, men jeg gir opp for lett. Men det hjelper ganske mye at dette er en utfrodring fra andre, da føler man at man faktisk må prestere! Samtidig som jeg er av den personen som holder mine løfter! men....hehe..... Jeg har ganske fult kjør imorgen, men blir det tidlig hjem fra jobb idag så skal jeg gjennomføre det idag istendefor. Vet ikke hvor mye jeg får presset inn i skjema i morgen, og dessuten må samboeren være på jobb! Hehe....Jeg fikser rett og slett ikke hjemmetrning mens han er hjemme, føler meg så ...DUM....rett og slett..... :gjeiper: :gjeiper: Ellers så ble det stor handel i går, handlet inn diverse middager og mat. Mye sunne produkter klarte jeg å få med meg. Styrte unna brus, potetgull og digg..Hadde med meg samboeren min på stor handel(Hvilket er like dumt hver gang)Han rev med seg tre stk brus, 5 stk berlinerboller, 1 solskinnsbolle, 1 stratos og en potetgullpose! Og midt oppi alt, spurte han om jeg ville ha!!!! (!!!) Går det an???????? SÅ kom vi hjem i går, skal innrømme det ble tre stk pølser til middag igår..Orket ikke stå og lage noe mer krimskrams...Men han benka seg foran tvn med denne potetgullposen og det luktet og hørtes så godt ut Så dro jeg til meg posen og regnet ut antall kcal i den. Da smalt det fra han: Det er ikke så mye kcalorier i den! MEN det var det!!! Fryktelig mange! Og hele den posen trøkka han i seg! Jeg måtte bare, så jeg tok ETT flak og det var dumt for mye vil ha mer! SÅ da måtte jeg bare gå å finne meg en kiwi og kose meg md den istendefor! Så klarte å styre unna! Huff....Er trøøtt idag Endret 25. november 2009 av Matvraket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 25. november 2009 #313 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg er imponert Matvraket, å klare å motstå fristelsen, i tilegg har smakt på potetgullet *bøyer meg i støvet*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 25. november 2009 Forfatter #314 Del Skrevet 25. november 2009 Fant fort ut at det var veldig dumt åsmake på det ja,for det ga virkelig mersmak! Slet skikkelig der ja..Tenke seg til, jeg som tømte en slik pose alene på en vanlig tirsdagskveld tidligere......Men det anbefales ikke å ta en sånn liten smak nei, like greit å avstå helt! Men den var gooood.hehe... liten og god! En kjapp glede! Hehe.... Nå inntas en kopp med grønn te..Skulle vel gått for svart kaffe, så hadde jeg kanskje våknet litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 25. november 2009 Forfatter #315 Del Skrevet 25. november 2009 http://www.kk.no/796359/sunne-julevaner-fra-a-til-%C5 For oss som bekymrer oss litt for kostholde til jul...Det henger faktisk over meg som et stort problem! Om en måned idag våkner vi opp , stappmette, sprengt mage og har trykki i oss alt for mye mat. Også begir vi oss ut på den berømte julefrokosten!!!! hjelpes! En måned igjen bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 25. november 2009 Forfatter #316 Del Skrevet 25. november 2009 Da har jeg satt meg ned og skrevet av treningsplanen din Twinkle;) Altså den utfrodringen du lagde til meg! Dips var faktisk noe jeg kjente til, har utført disse før! tunge ja! Den største utfrodringen ligger i spensthoppene, dette er utrolig tungt! Mener du å gå heeeelt ned i knærne også hoppe? Sååååå mange?hehehe.. Også pushup! ALDRI i mitt liv har jeg klart det! Men jeg skal gjennomføre det!!!! Skal fikse dette!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. november 2009 #317 Del Skrevet 25. november 2009 God morgen! Nå er det jo twinkle som må ha the final say i forandringer i programmet ditt, men jeg hadde foreslått at du tar litt mindre av f.eks pushups, for 10x12 er jo utrolig mange pushups! Det er jo også veldig mange situps og spensthopp, så jeg hadde foreslått at du idag/i morgen tar deg helt ut (om du klarer å pushe deg såpass), og så bruker de tallene du klarte som en indikasjon neste gang, og heller legger på X antall repitisjoner hver gang. F.eks at du legger på 2 pushups/situps/hopp etter hvert fullførte program eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 25. november 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 25. november 2009 Det var en lettelse å høre...At du synes det var veldig mange! Twinkle har enten tenkt tanken om å kjøre meg Heeeeelt ut, eller så klarer hun å gjennomføre dette selv, eller så har hun skikkelig troa i meg,eller rett og slett en skikkelig sadist Neida, jeg har nå skrevet ned planen hennes på et ark og skal så langt som mulig presse meg til å forsøke å gjennomføre den slik som henne har tenkt den! Det er bare å kjøre på! Går det ikke så går det ikke, men da følger jeg heller planen din Shamim:) Er en god treningsplan så hvorfor ikke bruke den videre også:=) Takk igjen twinkle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. november 2009 #319 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg så det ikke første gangen jeg leste over den jeg, fokuserte liksom mest på øvelsene, ikke repitisjonene, så erfaren er jeg Men jeg merker det skikkelig i arma etter 4 x 12 på treninga liksom.. 10x12 tror jeg ikke jeg hadde fått til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 25. november 2009 #320 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Ååh dobbel post Endret 25. november 2009 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå