Gå til innhold

Han har vært nede på sitt kne


letme

Anbefalte innlegg

Da er det altså flere baller i luften her nå - kan det bli så mye mer fantastisk enn det er nå?

Jeg ble forlovet for to uker siden, og nå er dato for bryllupet satt og kirken er booket. Datoen blir 7. august 2010.

Dette skal bli en fantastisk tid og jeg gleder meg til hele prosessen:) Jeg blir bare mer og mer forelsket i min utkårede og gleder meg til å dele resten av livet mitt med ham.

Veldig usikker på hvor jeg egentlig skal starte og hva jeg bør gjøre, men kan jo prøve å lage en liste med det jeg tror må gjøres.

Booke kirke - gjort

Booke lokale - in the process

Kjøpe kjole - in the process

Invitere - ingen ide om når dette skal gjøres

Booke mat - in the process

Ordne med drikke - in the process

Informere forlover/signere forlovererklæring gjøres snart

Det er alt jeg klarer å komme på akkurat nå. Jeg vet det er noen andre skjema som skal signeres og slikt, men jeg har noen av dem hjemme, så det må jeg se på senere. Men sikkert noen som kan fylle på listen min her. Haha. :)

Endret av letme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med forlovelsen :)

Vi gifter oss et år etter deg vi, den 6 august 2011 :rødme:

Gratulerer til deg også. Da har dere en del bedre tid på å planlegge enn vi har. Men jeg klarer ikke helt å bli stressa heller. Nå har vi jo kirke, og egentlig festlokale også klart, så da blir det jo bryllup:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også. Da har dere en del bedre tid på å planlegge enn vi har. Men jeg klarer ikke helt å bli stressa heller. Nå har vi jo kirke, og egentlig festlokale også klart, så da blir det jo bryllup:)

Jeg har vært skikkelig i bryllupsmodus i helgen.. Drømt om bryllup og hele pakka. Så ser for meg at dette blir 2 laaange år ;) (Under to år da)

Nå er d et en stund siden vi forlovet oss, men satt datoen i forrige uke :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært skikkelig i bryllupsmodus i helgen.. Drømt om bryllup og hele pakka. Så ser for meg at dette blir 2 laaange år ;) (Under to år da)

Nå er d et en stund siden vi forlovet oss, men satt datoen i forrige uke :rødme:

Det skader jo ikke å ha ting klart egentlig. Det er jo mye du kan bestille veldig tidlig. Så slipper du å få så mye å gjøre når du er ferdig å studere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader jo ikke å ha ting klart egentlig. Det er jo mye du kan bestille veldig tidlig. Så slipper du å få så mye å gjøre når du er ferdig å studere. :)

Ikke sant ;)

Hvor i verden gifter dere dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pippelipp

Gratulerer med fastatt dato, letme, og lykke til med planleggingen! Ja, og lykke til med spire i magen! Da blir det bryllup med baby. Jeg vet ikke hvordan dere er sånn religiøst, men jeg var i bryllupsdåp i august. Kanskje det hadde vært noe? Det var i hvert fall veldig koselig.

Pass på at du ikke får ekteskapsprøving for tidlig, den har bare fire måneders gyldighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Kjekt med flere stavangerruder :) Skal følge med deg å se hva du finner av kjekke steder og ting i yen vår ;) Hvilket lokale er det dere tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med forlovelsen! Så koselig! Og du har god tid, så det kommer til å gå veldig greit ... Samtidig som du slipper å vente så lenge med å begynne å gjøre ting (det måtte vi gjøre, vente noen måneder altså, for det var altfor tidlig), så du kan virkelig få ut litt bryllupsenergi mens den er boblende og helt ny :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fastatt dato, letme, og lykke til med planleggingen! Ja, og lykke til med spire i magen! Da blir det bryllup med baby. Jeg vet ikke hvordan dere er sånn religiøst, men jeg var i bryllupsdåp i august. Kanskje det hadde vært noe? Det var i hvert fall veldig koselig.

Pass på at du ikke får ekteskapsprøving for tidlig, den har bare fire måneders gyldighet :)

Takk for det. Planlegging er kjekt, men det er lett å stoppe litt opp også føler jeg. Går veldig i bølgedaler hvor mye jeg gjør:) Det blir bryllup med baby ja, men vi har allerede funnet barnevakt til bryllupet, så da inviterer vi den personen:) haha. Jeg vil jo tross alt ha den lille ved meg. Jeg har hørt om disse bryllupsdåpene faktisk, men må jeg ha ekstra tid i kirken da? For da spørs det om det blir mulig. Men det er det jo mulig å sjekke. Det tar jo tross alt ikke lang til akkurat.

Og takk for tips om ekteskapsprøving, godt å vite slike ting:)

Hei :) Kjekt med flere stavangerruder :) Skal følge med deg å se hva du finner av kjekke steder og ting i yen vår ;) Hvilket lokale er det dere tenker på?

Hihi, må være litt forsiktig her nå, men vi tenker på teaterhallen. Den gamle turnhallen som står til høyre for teateret. Fikk høre at det kunne bli veldig vanskelig å pynte, men det får vi se på:)

Gratulerer så mye med forlovelsen! Så koselig! Og du har god tid, så det kommer til å gå veldig greit ... Samtidig som du slipper å vente så lenge med å begynne å gjøre ting (det måtte vi gjøre, vente noen måneder altså, for det var altfor tidlig), så du kan virkelig få ut litt bryllupsenergi mens den er boblende og helt ny :fnise:

Takk for at du sier at jeg har god tid, det hjelper meg en del. Andre sier at jeg har så lite tid:) Dette blir virkelig en koselig tid. :)

Gratulerer med forlovelsen, vi gifter oss som Varsio den 6. august 2011. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gratulerer med dato, selv om det er litt lengre frem i tid. :) Håper dere er veldig lykkelige og at planleggingen etterhvert går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dato, selv om det er litt lengre frem i tid. :) Håper dere er veldig lykkelige og at planleggingen etterhvert går bra:)

Takk for det, og i like måte. :)

Joda, vi har allerede fått en del i boks, så det går seg til. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har erfaring med bryllupsdåp - må jeg be om ekstra tid i kirken for dette? Dåpen er jo veldig kort så jeg trenger vel ikke mye mer? Det blir kanskje bare bygget inn i bryllupet så lenge presten synes det er i orden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Booke kirke - gjort

Booke lokale - in the process

Booke prest - snakket med ham og så lenge han ikke er på ferie så burde det gå fint. Tenker at jeg kontakter ham igjen etter jul

Kjøpe kjole - in the process

Invitere - ingen ide om når dette skal gjøres

Booke mat - in the process

Ordne med drikke - in the process

Informere forlover/signere forlovererklæring en forlover er informert, men ikke signert erklæring

Endret av letme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Tusle og mariapia: takk for det:)

Booke kirke - gjort

Booke lokale - gjort

Booke prest - snakket med ham og så lenge han ikke er på ferie så burde det gå fint. Tenker at jeg kontakter ham igjen etter jul

Kjøpe kjole - gjort JIPPIII

Invitere - blir gjort etter jul en gang

Booke mat - in the process

Ordne med drikke - in the process

Informere forlover/signere forlovererklæring - en forlover er informert, men ikke signert erklæring

Oppdateringen nå var at jeg har kjolen min. Endelig funnet den og fått kjøpt og betalt den:) Så fantastisk godt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...