Gå til innhold

Shady Lady skal ta seg sjølv i nakkeskinnet!


Gjest Shady Lady

Anbefalte innlegg

Heihei ;)

Det er bare å starte på ny frisk giv....Litt motgang og litt dårlige dager kan vi alle ha og synes ikke dette var av det værste! At du har unnet deg selv noen glass med pepsi max ol må være lov...Heller det enn å sprekke totalt fordi man ikke får smake noen ting, også gir man opp helt! Så det synes jeg ikke du skal ta så tungt!

Kjenner ikke denne tilværelsen med å være student og jobbe med oppgaver. Du føler du sitter hele dagen og jobber intenst også når du skal ha litt "fri" frister det ikke med trening, men litt soffaligging forav tvn for å koble totalt av...;) Bare pass på å ikke gjøre sånn som meg, hver gang jeg satt å leste eller gjorde oppgaver var jeg EKSTREM på å finne noe å putte i munnen! Fort gjort, men tror det kalles kjedespising :fnise:

Det er bare å kjøre på;) Dette går fint!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shady Lady

Torsdag = vegedag!! :vekt:

Startvekt 8.okt: 71.2

Idag 22.okt: 69.8

Forskjell frå sist veke: -0.8

Forskjell frå start: -1.4

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Endelig ser eg det 6-talet igjen!!!! :bolledeig:

Onsdag 21.oktober

Frukost: 2 sport knekkebrød med smøreost

Middag: 1/2 Kapteinens fylte rødspette (?) + 1 potet og litt smelta smør

Kvelds: en solbolle og en kopp te

MM: ei banan, en kopp te

Satt heime og jobba med oppgåve nesten heile dagen, så eg er bra fornøgd med matinntaket. Men som vanlig; null trening. Jaja!

God morgen! Ny dag, nye muligheter!! :danse:

Dette er et typisk eksempel på en tid der jeg kunne gitt opp (vel og merke gamle meg!!) - etter noen dager som ikke har vært så bra....

Så pass deg, hvis du er litt som meg... Hent deg inn igjen! Håper du klarer det! Jeg har trua!

Ha en fin dag Shady Lady!

Takk for en liten pep-talk!! Det trenge eg i ny og ne :D

Skal prøve å ikkje gje opp etter sånne dagar. Men eg berre skeie litt ut i helga, det er uten tvil det store høgdepunktet i veka. :sjenert:

Ha en finfin dag du og!! :)

Heihei ;)

Det er bare å starte på ny frisk giv....Litt motgang og litt dårlige dager kan vi alle ha og synes ikke dette var av det værste! At du har unnet deg selv noen glass med pepsi max ol må være lov...Heller det enn å sprekke totalt fordi man ikke får smake noen ting, også gir man opp helt! Så det synes jeg ikke du skal ta så tungt!

Kjenner ikke denne tilværelsen med å være student og jobbe med oppgaver. Du føler du sitter hele dagen og jobber intenst også når du skal ha litt "fri" frister det ikke med trening, men litt soffaligging forav tvn for å koble totalt av...;) Bare pass på å ikke gjøre sånn som meg, hver gang jeg satt å leste eller gjorde oppgaver var jeg EKSTREM på å finne noe å putte i munnen! Fort gjort, men tror det kalles kjedespising :fnise:

Det er bare å kjøre på;) Dette går fint!!! :klemmer:

Hehe, trur det kallast kjedespising ja!! :ler: Eg har virkelig hatt en skummel tendens til å alltid lage meg til noko eg kan sitte og tygge på mens eg ser på TV, men det har eg heldigvis slutta med. Og godt er det! :)

Og den brusgreia er faktisk ikkje noko eg tar så tungt. Har ikkje noko ambisjon om å slutte å drikke brus, så lenge eg ikkje er hekta. Var berre det at eg ser mange andre skriv kva dei drikk, så eg følte eg måtte komme utav skapet som smugdrikkar :fnise:

Håpar det går rette vegen med deg, matvraket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow!!8 oktober til idag er jo ikke lange tiden og du ser allerede såppass gode resultater!!! Det er supert!!! Good girl!! :enig::enig::):) Det er grunn nok til å fortsette i riktig retning ja!!!! Det ble nok en god start på torsdagen kan jeg tenke meg....

Synes jo kostholdet ditt er veldig bra, du unnet deg en solbolle og likevell så ser man resultater, det gir meg grunn til å ikke "tvangsfore" meg selv også....Godt å se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser::duskedame::danser:

KJEMPEBRA!!! Hipp hurra for 6-tallet!!!

Jeg skal ikke måle og veie meg før om halvannen uke... er kjempespent. Kommer nok til å bli skuffet hvis det ikke er noen endring...

Men lever på din fremgang frem til det :sol:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...