Gjest Sungirl Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 En venninne ble ganske sjokkert av å høre at jeg kledde helt av meg når jeg solte meg på solstudio. Jeg trodde det var ganske vanlig - er det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 eeeh... og hvem skulle en dekke seg til for i avlukket på solstudioet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 jeg gjør det ........MEN .......historier om skjulte kamera og kikkehull er vel sikkert ikke ukjente for de fleste ........... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. august 2003 #4 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg kler ikke helt av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 14. august 2003 #5 Del Skrevet 14. august 2003 Har selvfølgelig hørt om kikking, kameraer og slikt jeg også, men nekter å innrette livet mitt etter avvikerne. Liker ikke skille og fortrekker å sole meg uten klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 14. august 2003 #6 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg gjør det ikke - føles bare ikke naturlig å ligge der helt naken, så jeg beholder trusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 14. august 2003 #7 Del Skrevet 14. august 2003 jeg ligger naken, gidder ikke ha skille når jeg ikke trenger det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 14. august 2003 #8 Del Skrevet 14. august 2003 Bare for å skremme dere så må jeg fortelle at en kompis av meg ble sittende fast i en solseng en gang. Dro toppen godt ned, hørte et knepp, og der lå han med "lokket" i vranglås over seg. Og sprekka på siden var for smal til at han greide å komme seg ut den veien. Men han greide til slutt å snu seg over på magen og ake seg ut på enden av solsenga.. Har ikke tatt solarium siden hevder han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 14. august 2003 #9 Del Skrevet 14. august 2003 å herregud, det har vært min store skrekk hele tiden mens jeg har tatt solarium. tenk å ligge der naken da, og må rope på hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. august 2003 #10 Del Skrevet 14. august 2003 oi da !!!!! :o :o :o :o :oops: huff....håper ikke DET er et vanlig problem da .... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. august 2003 #11 Del Skrevet 14. august 2003 Nå er det lenge siden jeg tok solarium, men hvis det ser ordentlig ut der, så legger jeg meg inn naken ja :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 14. august 2003 #12 Del Skrevet 14. august 2003 Når jeg tar sol så gjør jeg det naken. Min kjære har derimot på seg boxer'n. Har heldigvis ikke hatt samme problemet som kameraten din :-)Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 14. august 2003 #13 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg kler av meg alt når jeg tar solarium, vasker selvfølgelig senga godt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manon Skrevet 14. august 2003 #14 Del Skrevet 14. august 2003 Soler meg også naken, vil helst unngå skille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. august 2003 #15 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg soler meg alltid med truse...(Velger da en liten truse slik det ikke blir noe betydelig skille) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 14. august 2003 #16 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg beholder alltid tangaen på. Har hørrt masse historier om kikkere og slik og klarer ikke få meg til å ta av meg trusa! Tenk hvis... tenker jeg hele tiden! Så litt skille blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 14. august 2003 #17 Del Skrevet 14. august 2003 Tanken har faktisk aldri slått meg og sole meg naken! Kameraer og alt slik også føler jeg meg slettes ikke vel naken... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 14. august 2003 #18 Del Skrevet 14. august 2003 Soler meg alltid naken. Og jeg har ligget under "taket" - dvs glassplaten ramlet ned en gang - men jeg kom meg ut og det har ikke skremt meg etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 14. august 2003 #19 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har ikke alltid solt meg uten klær på, men gjör det nå. Deilig å ikke ha skille, men det er jo litt stas å se forskjell etter soling og det gjör man jo lettere når man har ett skille å måle med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirell Skrevet 14. august 2003 #20 Del Skrevet 14. august 2003 Soler meg alltid naken! ehh.. altså i studio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå