Gå til innhold

Naken i solstudio?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sungirl

En venninne ble ganske sjokkert av å høre at jeg kledde helt av meg når jeg solte meg på solstudio.

Jeg trodde det var ganske vanlig - er det ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gjør det ........MEN .......historier om skjulte kamera og kikkehull er vel sikkert ikke ukjente for de fleste ........... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvfølgelig hørt om kikking, kameraer og slikt jeg også, men nekter å innrette livet mitt etter avvikerne. Liker ikke skille og fortrekker å sole meg uten klær. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å skremme dere så må jeg fortelle at en kompis av meg ble sittende fast i en solseng en gang.

Dro toppen godt ned, hørte et knepp, og der lå han med "lokket" i vranglås over seg. Og sprekka på siden var for smal til at han greide å komme seg ut den veien.

Men han greide til slutt å snu seg over på magen og ake seg ut på enden av solsenga..

Har ikke tatt solarium siden hevder han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud, det har vært min store skrekk hele tiden mens jeg har tatt solarium. tenk å ligge der naken da, og må rope på hjelp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tar sol så gjør jeg det naken. Min kjære har derimot på seg boxer'n.

Har heldigvis ikke hatt samme problemet som kameraten din :-)Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beholder alltid tangaen på. Har hørrt masse historier om kikkere og slik og klarer ikke få meg til å ta av meg trusa! Tenk hvis... tenker jeg hele tiden! Så litt skille blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dolphina

Tanken har faktisk aldri slått meg og sole meg naken!

Kameraer og alt slik også føler jeg meg slettes ikke vel naken... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soler meg alltid naken. :briller:

Og jeg har ligget under "taket" - dvs glassplaten ramlet ned en gang - men jeg kom meg ut og det har ikke skremt meg etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke alltid solt meg uten klær på, men gjör det nå. Deilig å ikke ha skille, men det er jo litt stas å se forskjell etter soling og det gjör man jo lettere når man har ett skille å måle med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...