Gjest Gjest_lolita_* Skrevet 5. oktober 2009 #1 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har ikke barn selv, men har 12 fadderbarn og nieser. Nå i høst står bursdagene i kø, samtidig som det nærmer seg jul. Jeg lurer på om dere med døtre i alder 6-10 år kan gi meg noe gavetips? Jeg har alltid gitt de gaver innen den idretten de utøver, samt klær. Men føler jeg bør finne på noe annet i år. Hva er populært blant jenter i denne alderen? Hva slags duppeditter har døtrene deres? Hjelp!
Marianne Skrevet 5. oktober 2009 #2 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hannah Montana er vel veldig inn hos jenter i den aldersgruppen . Endret 5. oktober 2009 av Marianne
Gjest Hilde K S Skrevet 6. oktober 2009 #3 Skrevet 6. oktober 2009 Jenter i den alderen er enkle å gi gaver til. De fleste liker alt mulig dilleting av smykker, hårpynt, t-skjorter, osv.
suzie Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ga nettopp til mine nieser på 6 og 9 litt fine vesker med masse dill opppi (lipgloss, neglelakk, speil, neglefil etc). Det slo veldig an.
Montezuma Skrevet 6. oktober 2009 #5 Skrevet 6. oktober 2009 Jenter er enkle å handle til, for det finnes jo sååå mye dill til dem! Hanna Montana, Bratz, My little pony, the littlest petshop, high school musical, barbie. Liker de hester, hunder el dyr generelt, så finn ting med slike motiver; sengetøy, klær, skrivesaker mm. 10åringen her i huset blir like glad for en glitterblyant som for en stor bamse/hest som for en t-skjorte med glitter på! Kos deg med jenteshoppingen :-)
zitrus Skrevet 6. oktober 2009 #6 Skrevet 6. oktober 2009 Vi har en jente på 6 og hun er veldig glad i lage smykker av perler. Dessuten, som nevnt tidligere i tråden, alt dill! Vesker, smykker, lipgloss, speil, hårbørste etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå