twinklestar Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #361 Del Skrevet 17. januar 2010 reising går tungt utover treningsregimet ja! MEN du kan jo bygge inn treningsrutiner selv på reis? Sånn som alltid å pakke løpesko og lett treningstøy i bagen, og ta en runde klokke 7 før frokost? er jo ofte mange muligheter, med svømmebasseng, løping ute, eller kanskje har hotellet et treningssenter? verre med dagsturer, da funker det jo ikke så greit... Innser nå at jeg bare prøvde å lage meg en unnskyldning... Finnes egentlig ingen unnskyldning... Men jeg har jo gjort noe da! Jeg har denne uka trent 2 dager på treningssenteret (betaler per gang) og en hjemmetrening i går. Så jeg har iallfall nådd målet mitt med minst 3 ganger i uka. Intensiteten har ikke vært på topp, men men... Kanskje jeg skal ta meg sammen og få til en intensiv økt i kveld på senteret...? Men først skal jeg lese litt!! Og kose meg med grønn te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. januar 2010 #362 Del Skrevet 17. januar 2010 Huff da, er det ikke skrekkelig dyrt og betale for hver treningsøkt? Ja kanskje du får til en fin treningsøkt i kveld;=) Intet bedre enn det!!!;=) Jeg har unnagjort min idag, dog ikke helt fristet til å trene der jeg stod, men det kom seg bare man kom igang........ Kos deg masse med grønn te og lesing..Er litt slik søndager skal være synes jeg... mmmmmm må lage grønn te selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. januar 2010 #363 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg syns du skal være fornøyd med at du klarer 3 ganger jeg Twinkle! Det er jo det som er målet ditt! Og det er jo tross alt det du gjør mest som teller, èn eller to uker med lavere intensitet på trening har ikkenoe å si når du vanligvis trener skikkelig godt og intensivt! Kan jo evt. ta litt alternative økter og ta det som en deload uke Finne noen yoga/pilates videoer online f.eks, ikke stresse med at du ikke får kjørt det samme programmet som hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 17. januar 2010 Dere er snille da Får meg til å føle meg litt bedre, selv om jeg kanskje kunne trengt noen som var litt strenge med meg i dag... Men kanskje jeg skal slå meg til ro og være fornøyd med de tre øktene. Så kan jeg heller gå meg en tur og få meg litt frisk luft etterpå! Betaler bare 50 kroner per trening, fordi det er på studentidrettssenteret Sjekka på større kjeder, der koster det minst 200kr per gang!! Og det blir for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. januar 2010 #365 Del Skrevet 17. januar 2010 betaler du over 400 kr i mnd på et senter, og trener 2 ganger i uka så blir jo det over 50 kr gangen. Det ER dyrt å være medlem (og av og til bli man støttemedlem også.. det suger!) så mange ganger strening pr uke bør være motivasjon nok igrunn (for å rettferdiggjøre medlemsskap) jeg synes også du er flink som har trent 3 ganger på ei uke knallbra! form og intensivitet vil jo variere/forbedres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #366 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja, derfor må vi være flinke og trene mer enn 2 ganger i uka Men 50kr holder når jeg i tillegg betaler for senteret der jeg bor hjemme! (bor ikke i norge, så nei, kan ikke betale for f.eks. elixia og så trene i hele landet) Støttemedlem hva er det? INGEN av oss her som har treningsdagbok vet hva det er håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. januar 2010 #367 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja vet du hva, det synes jeg var en bedre løsning: gå deg en tur og få frisk luft:=) 50 kroner var absolutt ikke dyrt nei, trodde kanskje du betalte noe rundt 200, som er vanlig, tenkte mine tanker om: jøss rik hun der kanskje :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #368 Del Skrevet 17. januar 2010 Ble iallfall en 40 minutters gåtur.... Bedre enn å sitte inne HELE dagen... I morgen blir det ordentlig trening igjen! Gleder meg Nå er det tid for pop corn og film snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 18. januar 2010 #369 Del Skrevet 18. januar 2010 I morgen blir det ordentlig trening igjen! Gleder meg Om du bare nett kunne tipset hvor denne innstillingen er til salgs? Jeg prøver å tenke sånn, men det er neimen ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 18. januar 2010 Åhhh - så herlig med masse endorfiner Nettopp kommet hjem fra en fantastisk spinning time! Føler meg så mye bedre! Meg_457 prøv! og ta vare på den gode følelsen du får etter treningen - klarer man å ta med seg den deilige følelsen er det lettere neste gang! (Jeg hadde visst glemt det bort litt i går... ) Nå er det tid for kylling og salat Ellers er jeg litt irritert på meg selv, for jeg har klart å ødelegge pulsbeltet mitt... Enda morsommere å trene når man kan følge med på pulsen... Noen som vet om man kan kjøpe et rimelig belte til Polar pulsklokke noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. januar 2010 #371 Del Skrevet 18. januar 2010 hei på deg Twinkle! Send over noen endoriner er du snill??? jeg er bunnskrapt idag... Men bra du hadde en god time. kjipt med pulsbeltet, du må forte deg å skaffe et nytt! Skal si ifra dersom jeg ser det litt rimelig noe sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #372 Del Skrevet 18. januar 2010 Værsågo' Aurelia, fullpakka med endorfiner og masse lyst til å trene resten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #373 Del Skrevet 18. januar 2010 Nå trenger jeg virkelig en ny, god sports-bh. Ser ut som en bra test hvis også andre trenger tips: http://galleriet.kvinneguiden.no/?view=gal...;galleryId=1570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 18. januar 2010 Måtte bare prøve pulsbeltet én gang til - kunne ikke gi helt opp. Og gjett hva: Nå funker det Ble glad - håper den bare tok en bitteiten pause og at den er tilbake for godt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. januar 2010 #375 Del Skrevet 19. januar 2010 Måtte bare prøve pulsbeltet én gang til - kunne ikke gi helt opp. Og gjett hva: Nå funker det Ble glad - håper den bare tok en bitteiten pause og at den er tilbake for godt nå! Det syntes nok at det trengte en liten pause tenker jeg, du har nok trent for masse og det var slitent Men endelig godt det "kom" tilbake igjen til sin form det også, da ble det hvertfall rimeligere for deg:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #376 Del Skrevet 19. januar 2010 Det syntes nok at det trengte en liten pause tenker jeg, du har nok trent for masse og det var slitent Men endelig godt det "kom" tilbake igjen til sin form det også, da ble det hvertfall rimeligere for deg:=) LER du??? :klø: Hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. januar 2010 #377 Del Skrevet 19. januar 2010 Hehe jeg mente at pulsbeltet ditt, siden det stoppet og virke så mente det nok at det var slitent, det sluttet i protest mot at du har overtrent det! Du er for flink til å trene, og beltet henger ikke med...... Det trengte en hvil! Var ikke noe mer "slemt" enn det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #378 Del Skrevet 19. januar 2010 trodde det var ironi at jeg hadde trent for mye jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. januar 2010 #379 Del Skrevet 19. januar 2010 Var ikke noe negativt ment hvertfall, det skal være sikkert og visst;=) Men hele poenget var: utrolig bra at den funker igjen og at du slapp å kjøpe ny:=) Penger spart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #380 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg skjønte hele tiden hva du mente matvraket men fikk helt frem mitt forsøk på humor... I dag hadde jeg ikke mye lyst til å skrive noe om dagen min... Jeg som hadde så bra dag i går... I dag var jeg trøtt. Kort oppsummert: ingen trening (men ikke en stillesittende dag!) - dårlig kosthold (inkludert frossenpizza til middag... og sjokolade på ettermiddagen - en stor en!) I morgen skal jeg være flinkere! Gleder meg til å komme meg hjem til meg selv og bedre rutiner på alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå