Kónguló Skrevet 15. desember 2009 #301 Del Skrevet 15. desember 2009 Du kan jo evt. hoppe opp og ned i stua når det går bra (eller dårlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 #302 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja eller, for hvert mål de får inn så kan du feks...ta tre spentshopp:) hehehehehe...Så deg for meg nå ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 15. desember 2009 #303 Del Skrevet 15. desember 2009 Vi er smarte matvraket! Nå kan twinkle nyte kampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 #304 Del Skrevet 15. desember 2009 Vi er smarte matvraket! Nå kan twinkle nyte kampen Ja dette synes jeg var en super ide!!! Men jeg tviler egentlig på at det var slik Twinkle så for seg kampen altså...Men ingen dum ide! Hadde gjort det selv jeg, om jeg skulle sett på kampen vel og merke...(vel det var litt vel overdrevent) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #305 Del Skrevet 15. desember 2009 Hadde jeg vært alene skulle jeg jammen gjort det! (jammen godt jeg ikke er alene.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 #306 Del Skrevet 15. desember 2009 Hehehehe:) Godt du tar det så sporty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #307 Del Skrevet 15. desember 2009 Ånei, hva er det med meg? Mitt nye navn: godtemoms!!!!!!!!!!! Det som var igjen av godisen etter vi pynta pepperkakehuset driver og roper på meg - dårlig gjort - for jeg hører på dem hver gang... Er det lov til å kaste ut alt usunnt hjemme hos foreldrene mine? Kan ikke leve med noe usunnt i hus jeg... Hvordan skal denne jula gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 15. desember 2009 #308 Del Skrevet 15. desember 2009 Jepp, det er bare sånn julen er dessverre..... tror kanskej ikke foreldrene dine blir så happy hvis de kommer hjem og du har kastet ut alt neio..Spørs om du blir så populær da gitt... Men du, er du happy nå eller? NOrge vant jo.... har du hoppet 27* 3 eller? hehehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #309 Del Skrevet 15. desember 2009 Hurra!! Helt utrolig etter 6 mål under til pause - klarer de å vinne med 3 mål! (ble dårlig med hopping - men pulsen steg i 2.omgang!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #310 Del Skrevet 16. desember 2009 Siste dag med eksamensjobbing... blir nok en sen kveld, men når jeg vet juleferien er neste stopp så skal jeg overleve det! I går var jeg kun ute i tilsammen 10 minutter.... så i dag skal jeg passe på å gå meg en litt lenger tur. Trening må desverre vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 16. desember 2009 #311 Del Skrevet 16. desember 2009 Stå på. Bedre at du fokuserer på eksamen nå, så kan du slappe av meg goood samvittighet i morgen. Lykke til med lesingen i dag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. desember 2009 #312 Del Skrevet 16. desember 2009 Siste innsats nå! Så er det juuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. desember 2009 #313 Del Skrevet 17. desember 2009 4 timer til du har JULEFERIE!!!!!!! Kan tenke meg du ser frem til det ja....Er deg vel fortjent og vel unt!! (litt misunnelig er jeg a, skal innrømme det)...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #314 Del Skrevet 17. desember 2009 Heisann! Jeg la meg faktisk før midnatt i går - deilig! Trodde det kom til å bli sent, men så løsnet det Oppgaven er så og si ferdig, holder bare på å se gjennom småting som kilder osv. Så skal jeg ikke tenke på denne oppgaven noe mer - leeenge til sensur. Men i morgen får jeg sensur på en annen eksamen - kjenner jeg gruer meg litt... Ellers så skal jeg gjøre mitt beste for å få til en joggetur i ettermiddag/kveld! Men først skal jeg på julegaveshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. desember 2009 #315 Del Skrevet 17. desember 2009 Nyt dagen og kos deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. desember 2009 #316 Del Skrevet 17. desember 2009 Bare noen timer igjen til juleferie nå! Jeg får sensur idag på en oppgave vi alle var usikre på pga. spørsmål utenfor pensum, så jeg er også nervøs Må nok ta meg en tur ned å trene for å få tiden til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #317 Del Skrevet 18. desember 2009 Heisann Jeg kommer nå til å trekke meg litt tilbake i jula Derfor ønsker jeg alle som er innom meg en riktig GOD JUL Jeg gleder meg til å komme i gang med gode treningsrutiner etter nyttår! Nå har det vært mye reising og eksamener... Er likevel sånn passe fornøyd med egen innsats. Klem fra ho Twinkle Hvordan gikk det forresten med eksamensresultatene i går Shamin? Mer fornøyd med denne eksamenen? Jeg venter på mine resultater nå - om 5 timer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 18. desember 2009 #318 Del Skrevet 18. desember 2009 håper å se litt til deg da twinkle.....føler jeg blir litt ensom her frem til 23 desember men uansett ønsker jeg deg en fantastisk fredfylt jul hvor du unner deg litt kos og julemat og stemning! Så kommer vi sterkere tilbake til nyttår sammen igjen! Og lykke til med resultatet! Del det gjerne med oss :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. desember 2009 #319 Del Skrevet 18. desember 2009 Som jeg sa i min dagbok, god jul twinkle! Resultatet ble ikke stort bedre, men denne visste jeg om, for et spørsmål var utenfor pensum.. Så ikke store skuffelsen der. Så siste resultat på mandag, men jeg har bestemt meg for å overse det, nå vet jeg hvertfall hva som trengs, og jeg skal få det til til våren! (Jeg skal forresten være her hvertfall til 23. matvraket ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 18. desember 2009 #320 Del Skrevet 18. desember 2009 God jul:-) ha en kjempe fin (vellfortjent) juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå