Gå til innhold

Nå må noe gjøres! Hvor ble det av den flate magen?

twinklestar

Anbefalte innlegg

Dere er så søte Shamin, Matvraket og Miss :klemmer:

Og Miss, tror det er 3 fine regler å leve etter!

Desverre er det ikke helt juleferie enda... i morgen begynner siste hjemmeeksamen... Skal leveres på torsdag (17.) Sååå er det juleferie! :tree:

I dag hadde jeg igjen tilgang på vekt - og måtte bare sjekke... Og gjett hva: Den stod på det samme som sist jeg veide meg :duskedame:

(men med fare for feilmarginer da det er en annen vekt!)

I dag tidlig jogget jeg og bikkja 30 minutter :) Kjempefornøyd med meg selv. Gjorde noen få øvelser inne etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Så mye og rutinert du trener til vanlig, og så flink du er med kosthold så går dette helt sikkert bra vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å---trodde kanskje du hadde ferie jeg nå, men one down one to go...Det fikser du lett!;) Er ikke langt frem hvertfall! ;) Trøste deg med det. Snakk om en ukes tid bare.

Ja så bra at vekten stod på det samme, selvom du ikke har trent så mye så har du vært flink for det;) Det måd u bare ha vært ettersom vekten står likt;) Det var gøy å høre!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått en halvtimes tur med min mor :) Ikke samme tempo som jeg ville valgt selv :lol: men det er iallfall godt å bevege seg litt og få frisk luft!

Kostholdet har vært bra både i går og i dag :)

2t og 20 minutter til eksamen begynner... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

I dag har det ikke blitt trening... har som mål å komme meg ut på en joggetur igjen i morra.

Ellers sitter jeg og er irritert over alle fristelsene som finnes i skapa til foreldrene mine... Vurderer å gjøre som matvraket gjorde for noen uker/måneder siden: kaste alt det usunne... :kjefte:

Ekstra prøvelse det her! I dag har jeg ikke klart å styre unna--- mmmm.. haribo fersken.... :sikle:

Ha en flott lørdagskveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen trening idag heller.

Men i morgen SKAL jeg! Bare vent å se - gleder meg til å skrive hvor flink jeg har vært! For jeg vet jo hvor godt det føles etterpå! :duskedame:

:hallo: back to work

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

_god morgen Twinkle.

Ja det er sant, det er faktisk noe man ser frem til, nettopp det å fortelle KG at man har vært flink til å trene! Så da gleder vi ogss til å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Jeg sitter faktisk i treningsklærne... Men må vente en time til - til frokosten er litt mer fordøyd. Har nemlig spist en stor porsjon havregrynsgrøt med linfrø og 1 hel banan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel good - :digge:

Vært ute å jogga i 45 minutter! I 1 minusgrad! Flink! (Bortsett fra at jeg midt i gikk 10-15 minutter... ser på det positive og det var at jeg kom igang igjen og jogga siste del istedenfor å gå resten av veien!)

Nå har jeg tatt en VARM dusj, spist lunsj (cottage cheese med eplebiter og kanel) og sitter nå klar for å jobbe med eksamen sammen med en stor kopp varm te :kaffekopp:

Da er det bare å vente på inspirasjonen og alle de gode idéene, :kaklehone:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært!

Jeg tror nok inspirasjonen og alle ideene kommer nå, etter å ha brukt kroppen godt og gitt den mosjon og frisk luft:) Da bare renner det innpå... Håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skjønner ikke hvordan det går an jeg.. jogger du heeelee tia i 45 minutter?

Må jobbe med kondisen jeg skjønner jeg..

Blir du aldri ferdig med eksamene? Stakkar.. synes du leser hele tida jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk midt i i tilsammen ca 10-15 minutter da... så tilsammen ble det bare 30-35 minutter effektiv jogging. Og jeg løper IKKE fort. Men det er bra kuppert, så jeg er fornøyd, men målet er, før juleferien er over, å klare å jogge den samme runden uten å stoppe! oops - der står det skrevet...

Sprakk med kostholdet igjen i kveld--- jammen bra jeg jogga i dag! I dag lagde vi pepperkakehus.... og det er jo så mye fristende godteri som skal "limes" på... kan jo ikke lage pepperkakehus uten å spise litt av godisen.... :sjenert:

Usunn kveldsmat ble det også, brødskive med italiensk salat og danske salami...

Eksamenstiden begynner å nærme seg slutten nå - heldigvis - for jeg er lei!! Skal levere torsdag!

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååååå som vi gleder oss til torsdag! Da er det akkurat en uke til jul og du har juleferie - en vel fortjent sådan!!!!!!!

Pytt pytt, du har jogget og det mp vi være fornøyd med, så hva gjør vel en brødskie fra eller til da? Nei, ikke tenk på det;) Lykke til med innspurten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det ikke trening - for i dag skal jeg bruke en laaang pause på å se på håndball :) Gleder meg! Nå MÅ de vinne :hoppe::duskedame::hoppe::duskedame::hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe du trenger ikke trene idag, men du ser jo på andre trener så går litt opp i opp:) Hehe...kos deg_=)

Kan iallfall få opp pulsen av å se på det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...