Gå til innhold

Nå må noe gjøres! Hvor ble det av den flate magen?

twinklestar

Anbefalte innlegg

sånn er det i disse eksamenstider, da må man prioritere skolen;) Full forståelse for det! Tvi tvi med lesing og forelesninger;)Te hørtes godt ut, karre meg ned i kantinta og skaffe meg en kopp te også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres smart ut å bare ta treningen "på sparket" når du ser du har tid! Kan jeg spørre, hva er det du studerer? Du trenger ikke å svare hvis du ikke vil røpe det altså :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja unnskyld matvraket, var twinkle jeg spurte ;) Bare dårlig av meg å ikke sitere. Jeg har fått det med meg at du jobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en master, har ikke lyst til å si så mye mer her... :)

Hjemme etter en lang dag - sliten. Men må lese minst en time til i kveld. Blir en tøff uke, men det skal jeg klare!

Håper på å få til en trening på onsdag da :)

Dagens kosthold:

Frokost: havregrynsgrøt kokt med melk, med kanel på

MM: 1 klementin

Lunsj: tunfisksalat med 1 egg

Middag: fylt rødspette med 1 potet, kokte gulerøtter og litt broccoli (kantinemiddag...)

Blir snart en Sky og kanskje noen paranøtter :)

Jeg har kjøpt inn Flax kalender i dag :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert::sjenert::sjenert:

Jippi da r vi flere om flax kalenderen;) Jeg fikk en lue idag faktisk, så da skal jeg vel vinne 20 kroner og thats it..hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur jeg skal prioritere trening selv i eksamenstider her i gården. Føler det er ikke utslitende lengre, så da kan det vel bare virke positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - bare en liten tur innom. :goodbye:

Desverre ikke tid til å legge igjen hilsener til dere andre i dag. Men veldig koslig med dere som er innom min :) Jeg kommer sterkere tilbake!

Ikke noe å rapportere angående trening. Håper jeg har noe å rapportere i morgen!

Dagens kosthold:

Frokost: 3 ryvita sesam knekkebrød med makrell i tomat

Lunsj: tomat- og paprikasuppe med 1 egg og en skive grovbrød + 1 cappucino... (Uten sukker!!!)

MM: 4 paranøtter + 1 banan

MM: 1 klementin + 1 sandwich knekkebrød

Middag: Grønn curry med kylling + hvit ris... (spist ute!)

MM: 1 stor mango

Kveldsmat: 1 skyr

Har fått i meg nok mat i dag iallfall :fnise: Men holdt meg unna det søte som jeg egentlig hadde lyst til å kjøpe med meg hjem!

Nattatid for meg allerede :natti: God natt

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg skal prioritere trening selv i eksamenstider her i gården. Føler det er ikke utslitende lengre, så da kan det vel bare virke positivt?

Prøver absolutt å få til litt trening og har troen på at det er viktig! Så håper på å få til noe i morgen og til helga! I sånne uker er jeg fornøyd med 2 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forståelig Twinkle...Det er vel eksamensstyr påd eg så da strekker nok ikke tiden til, dessuten kan den brukes påa ndre viktigere ting enn Kg:)

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tid til noe annet enn en liten logg i dag heller...

Har trent kondisjon i dag! :hoppe: Hadde en god trening, i 45 minutter!

Men spist dårlig... både sjokolademuffins, 65g crispo sjokolade, og lunsjen var heller ikke sunn... tagliatelle carbonara...

Men men... sånn blir det noen ganger når man tilbringer hele dagen på lesesalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt riktig det Twinlestar : sånn blir det når man tilbringer hele dagen på lesesalen! jeg ser den...... Dessuten så hadde du jo en god treningsøkt på 45 minutter, så vi kan tenke at det gikk litt opp i opp! Var det ikke i morgen du hadde eksamen igjen`? Eller er jeg helt på jordet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det innimellom, det er jo ikke noe farlig så flink du er ellers! Lykke til på eksamen om den var idag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksamen er ikke før til onsdag... men jeg er superstressa. Altfor mye å lese. Gleder meg til det er over! Så har jeg en dag fri, før en ny hjemmeeksamen :(

men men, det blir vel jul i år og :lol:

Ingen trening i dag. Men er sinnsykt støl fra i går... Trente i går noe jeg ikke har trent på leeenge: kettlebells. Gikk på kurs en gang der jeg lærte det. Kjempebra trening! Men jeg har ikke tilgang på det der jeg vanligvis trener.

Hvis dere er nysgjerrige, så kan dere få en liten smakebit her:

Kjempebra trening - eksplosiv styrke og kondisjon + core trening!

Men begi deg ikke ut på det uten grundig instruksjon, da er det stor fare for skade!

Kostholdet i dag har vært bra, bortsett fra middagen som var spaghetti bolognese, spist ute...

Ha en fin kveld!

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey stilig treningsform! :Nikke: Ser for meg at jeg prøver det uten instruksjon, og smeller "bell"'en i hodet eller magen i ett av svinga ja :fnise:

God kveld twinkle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jeg er saa daarlig paa aa foelge med for tida, men jeg haaper ting gaar fint med deg!

Hei - koslig at du stikker innom :) Her går det mest i eksamenslesing og nerver om dagen... men prøver å presse inn litt trening likevel (dvs 2-3 ganger i uka...) Merker også det er vanskeligere med kosthold i disse juletider...

Men men... Jeg er ikke overvektig, så ikke så farlig om det stagnerer litt til etter jul :) Har ikke tilgang på hverken vekt eller målebånd heller, så aner ikke hvordan det går.

Håper alt står bra til med deg!

Og Shamin, ja, vært forsiktig uten instruksjon. Og for andre som blir frista - anbefaler ikke dette for utrente, er ganske heftig mange av øvelsene. Men GØY :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Twinkle...

Ja dette så faktisk artig ut, men.... Hehe.... Må jo være bra trening!

Nei det er nok som du sier, vi er ikke overvektie så gjør ikke noe om det stagnerer litt før jul (det skulle vel egentlig gjelde alle uasnett, jul er jul spør du meg)

Usj, du har en tøff førjulstid foran deg med andre ord, men jegt ror du kommer deg gjennom det! Bare å bite tenna sammen og tenke på den herlgie ferien som venter på deg rett runt hjørnet! DEssuten kommer det til å gå kjempe fort dit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

tror nok ikke du skal bekymre deg saa mye nei.. du vireker som typen som roerer masse paa deg uten aa tenke paa det som trening...

aa at du drar aa svetter aa sliter 2/3 ganger i uka i eksamens aa jule tider er jo kjempe bra:)

haaper du har det bra:) keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

jeg har forresten merka en ting (burde kanskje skrive dette paa min egen side, men nettet er saa treigt, saa jeg haaper Twinkle offrer spalte plassen) jeg spiser opp maten min, av gammel vane, sunne mat eller ikke, mett eller sulten jeg gj;r mitt beste for aa spise opp.. naar jeg faar unger skal jeg soerge for at hvis de ikke spiser opp maten sin saa kan de spise gulleroetter til mellommaaltid.. hvis de ikke er sultne kan de bare la vaere aa spise:) Sitter dypt i hjernebarken det der med aa spise opp maten sin.. men da burde jeg (naar jeg var liten) kanskje faa bestemme mengden mat paa tallerkenen ogsaa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...