twinklestar Skrevet 26. november 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 26. november 2009 Takk alle tre Nå er ryddinga gjennomført. Og jeg gjør meg klar til å gå på biblioteket - kjøpe cola zero på veien. Gleder meg til å bli ferdig! Ser litt mørkt på treninga i dag gitt... Men lover i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 26. november 2009 #222 Del Skrevet 26. november 2009 har bare godt av en pause av og til:-) men det er vanskelig å ta pauser.. føler meg helt rævva hvis jeg trener for lite på ei uke.. Men skal på ferie i 4 dager snart, å da blir det sikkert ikke mye trening.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 27. november 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 27. november 2009 Hei smurfen Deilig når man virkelig har lyst til å trene! Ikke noe fare for at jeg har blitt noen treningsnarkoman men føler meg så mye bedre når jeg har fått trent minst 3 ganger i uka! Blir trening på meg i løpet av dagen - jeg har nemlig ikke utført min del av challengen mellom Matvraket, Shamin og meg.... Eksamensoppgaven min tok all min tid i går--- skal rette et par ting nå - printe og så levere. Gleder meg til å få den ut av verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 27. november 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 27. november 2009 :danser: :danser: EKSAMEN ER LEVERT!!! :danser: :danser: I dag skal jeg nyte resten av dagen! Allerede rukket å shoppe på veien hjem etter den ble levert Etter lunsj blir det intervalltrening - garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 27. november 2009 #225 Del Skrevet 27. november 2009 Gratulerer så mye Nyt dagen, det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 27. november 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 27. november 2009 Gratulerer så mye Nyt dagen, det har du fortjent! Takk Skybert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 27. november 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 27. november 2009 Husmora har slått til Har nå laget ferdig forrett til kveldens middag: hjemmelaget tomatsuppe fra bunn Tror det ble bra! Hovedretten blir biff - marinert med olje, soyasaus, hvitløk og rosmarin, stekt på grillen. Grønnsakene er litt usikkert enda. Har noen grønne, ferske bønner. Noen som har noen ideer til tilberedning?? Kostholdet i dag: Frokost: low-carb pannekaker (egg+creme fraiche) med skinke og cheddar ost + litt creme fraiche. Lunsj: 1 fiber knekkebrød med sursild og 1 knekkebrød med cottage cheese og kanel. Nå må jeg bare vente på at maten skal synke - så blir det trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 27. november 2009 #228 Del Skrevet 27. november 2009 MASSSSSSSE gratulerer med ferdig innlevert eksamen!! Den følelsen er digg den tenker jeg;) Da er det lov å "feire" litt ikveld ja..Og det høres ut som menyen din er noe jeg fint kunne inntatt ja.... Har dessverre ingen ideer til bønner, men en annen ting som er godt er spinat. Varme det opp i en kjele, touche det litt med en anelse melk ha i krydder slika td en blir litt sterk også champion. Fersk spinatblader er selvsagt best! Uansett, det blir sikkert godt;) Søren og twinkle...nå fikk jeg lyst på biff!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 27. november 2009 #229 Del Skrevet 27. november 2009 Gratulerer med levert eksamen! Nå har jeg sliti meg ut på veddemålet vårt, så nå er det din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 27. november 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 27. november 2009 Intervalltrening er herved gjennomført! Oppvarming. 10 minutter - variert mellom rask gange og jogging på 9km/h på tredemølla Deretter 20 minutter intervalltrening. Forrige gang løp jeg intervallene på 11km/h, denne gangen økte jeg til 12km/h Jeg hadde 1 minutt lange intervaller og 2 minutter med roligere jogging (9km/h). Maks puls i løpet av økten var 181. Fornøyd med meg selv! Godkjent Matvraket og Shamin?? Trente forøvrig mage og rygg etterpå! Neste gang skal jeg prøve på 30 sekunder intervall og 1 minutt roligere tempo. Er det noen som leser dette og som kan fortelle litt om hvordan de gjennomfører intervalløkter - vær så god! Jeg er glad for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 27. november 2009 #231 Del Skrevet 27. november 2009 Godkjent! Da ble vi ferdige alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 27. november 2009 Forfatter #232 Del Skrevet 27. november 2009 Godkjent! Da ble vi ferdige alle sammen Velfortjent helg til alle 3 Og god helg til andre som er innom boka mi Minner dere på at jeg gjerne vil ha tips til hvordan jeg bør legge opp intervalltreningene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 28. november 2009 #233 Del Skrevet 28. november 2009 Gratulerer med overstått eksamen:-) flink du har vært å pressa inn trening mens du har lest til eksamen. Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 29. november 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 29. november 2009 Treningsplan UKE 48 Mandag: Styrke bein Gjennomført Tirsdag: Ingen trening Onsdag: Ingen trening Torsdag: Intervalltrening + styrke mage/rygg Avlyst pga. eksamen Fredag: Styrke overkropp intervalltrening + mage/rygg gjennomført Lørdag: Ingen trening Søndag: Kondisjonstrening evt. fjelltur hmmm...tenker på saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 29. november 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 29. november 2009 Gratulerer med overstått eksamen:-) flink du har vært å pressa inn trening mens du har lest til eksamen. Ha en god helg! Fortsatt god helg til deg også Smurfen Deilig å få til trening innimellom lesing og skriving. Jeg føler meg mye bedre når jeg får det til. Men selvfølgelig - eksamen må komme først. De neste to ukene blir nok heller ikke noe bra treningsmessig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 29. november 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 29. november 2009 Og da ble det trening i dag også Styrketrening overeks. Så til sammen ble det 3 treninger denne uka. Fornøyd, med tanke på at jeg har hatt hjemmeeksamen! Treningene ble: Mandag - Styrke bein Fredag - Intervall trening + styrke mage/rygg Søndag - Styrke overkropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 29. november 2009 #237 Del Skrevet 29. november 2009 Du kom deg ut og i trening ja! Helt fantastisk! Har dårlig samvittighet for dagen i dag jeg, har jo vondt i ryggen av for mye lesing. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 29. november 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 29. november 2009 Du kom deg ut og i trening ja! Helt fantastisk! Har dårlig samvittighet for dagen i dag jeg, har jo vondt i ryggen av for mye lesing. :D Ja - det føltes veldig godt! Bevegelse forebygger ryggvondt helt klart!!! Så kom deg ut i morgen iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 30. november 2009 #239 Del Skrevet 30. november 2009 God morgen Så flink du er som trener, også i helgen og i tillegg til eksamen! Her er det tilbake på jobb igjen, mandagen atter engang..... Blir det eksamensuke på deg denne uken eller? Ha en fin dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 30. november 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 30. november 2009 God morgen Sitter på skolen med en kopp te. Det er ikke eksamen denne uka, men fullt opp med lesing og forelesninger... Så blir ikke mye trening. Jeg kommer ikke til å lage noen ukesplan. Men håper på å få til iallfall 2-3 treninger. Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå