Gå til innhold

Nå må noe gjøres! Hvor ble det av den flate magen?

twinklestar

Anbefalte innlegg

Takk alle tre :) Nå er ryddinga gjennomført. Og jeg gjør meg klar til å gå på biblioteket - kjøpe cola zero på veien.

Gleder meg til å bli ferdig!

Ser litt mørkt på treninga i dag gitt... :sjenert: Men lover i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har bare godt av en pause av og til:-)

men det er vanskelig å ta pauser.. føler meg helt rævva hvis jeg trener for lite på ei uke.. Men skal på ferie i 4 dager snart, å da blir det sikkert ikke mye trening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei smurfen :vinke: Deilig når man virkelig har lyst til å trene! Ikke noe fare for at jeg har blitt noen treningsnarkoman :hoho:

men føler meg så mye bedre når jeg har fått trent minst 3 ganger i uka!

Blir trening på meg i løpet av dagen - jeg har nemlig ikke utført min del av challengen mellom Matvraket, Shamin og meg.... :sjenert:

Eksamensoppgaven min tok all min tid i går--- skal rette et par ting nå - printe og så levere. Gleder meg til å få den ut av verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

EKSAMEN ER LEVERT!!!

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

I dag skal jeg nyte resten av dagen! Allerede rukket å shoppe på veien hjem etter den ble levert :fnise:

Etter lunsj blir det intervalltrening - garantert! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husmora har slått til :kokk:

Har nå laget ferdig forrett til kveldens middag:

hjemmelaget tomatsuppe fra bunn :sikle: Tror det ble bra!

Hovedretten blir biff - marinert med olje, soyasaus, hvitløk og rosmarin, stekt på grillen. Grønnsakene er litt usikkert enda. Har noen grønne, ferske bønner. Noen som har noen ideer til tilberedning??

Kostholdet i dag:

Frokost: low-carb pannekaker (egg+creme fraiche) med skinke og cheddar ost + litt creme fraiche.

Lunsj: 1 fiber knekkebrød med sursild og 1 knekkebrød med cottage cheese og kanel.

Nå må jeg bare vente på at maten skal synke - så blir det trening :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSSSSSSE gratulerer med ferdig innlevert eksamen!! Den følelsen er digg den tenker jeg;) Da er det lov å "feire" litt ikveld ja..Og det høres ut som menyen din er noe jeg fint kunne inntatt ja.... :fnise: Har dessverre ingen ideer til bønner, men en annen ting som er godt er spinat. Varme det opp i en kjele, touche det litt med en anelse melk ha i krydder slika td en blir litt sterk også champion. Fersk spinatblader er selvsagt best! Uansett, det blir sikkert godt;)

Søren og twinkle...nå fikk jeg lyst på biff!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervalltrening er herved gjennomført! :hoppe:

Oppvarming. 10 minutter - variert mellom rask gange og jogging på 9km/h på tredemølla

Deretter 20 minutter intervalltrening. Forrige gang løp jeg intervallene på 11km/h, denne gangen økte jeg til 12km/h :) Jeg hadde 1 minutt lange intervaller og 2 minutter med roligere jogging (9km/h).

Maks puls i løpet av økten var 181.

Fornøyd med meg selv! Godkjent Matvraket og Shamin??

Trente forøvrig mage og rygg etterpå!

Neste gang skal jeg prøve på 30 sekunder intervall og 1 minutt roligere tempo.

Er det noen som leser dette og som kan fortelle litt om hvordan de gjennomfører intervalløkter - vær så god! Jeg er glad for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent! :biggrin: Da ble vi ferdige alle sammen ;)

Velfortjent helg til alle 3 :strix:

Og god helg til andre som er innom boka mi :)

Minner dere på at jeg gjerne vil ha tips til hvordan jeg bør legge opp intervalltreningene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningsplan UKE 48

Mandag: Styrke bein Gjennomført

Tirsdag: Ingen trening

Onsdag: Ingen trening

Torsdag: Intervalltrening + styrke mage/rygg Avlyst pga. eksamen

Fredag: Styrke overkropp intervalltrening + mage/rygg gjennomført

Lørdag: Ingen trening

Søndag: Kondisjonstrening evt. fjelltur hmmm...tenker på saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått eksamen:-)

flink du har vært å pressa inn trening mens du har lest til eksamen.

Ha en god helg!

Fortsatt god helg til deg også Smurfen :) Deilig å få til trening innimellom lesing og skriving. Jeg føler meg mye bedre når jeg får det til. Men selvfølgelig - eksamen må komme først. :opplyser:

De neste to ukene blir nok heller ikke noe bra treningsmessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da ble det trening i dag også :) Styrketrening overeks.

Så til sammen ble det 3 treninger denne uka. Fornøyd, med tanke på at jeg har hatt hjemmeeksamen!

Treningene ble:

Mandag - Styrke bein

Fredag - Intervall trening + styrke mage/rygg

Søndag - Styrke overkropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kom deg ut og i trening ja! Helt fantastisk! Har dårlig samvittighet for dagen i dag jeg, har jo vondt i ryggen av for mye lesing. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kom deg ut og i trening ja! Helt fantastisk! Har dårlig samvittighet for dagen i dag jeg, har jo vondt i ryggen av for mye lesing. :D

Ja - det føltes veldig godt!

Bevegelse forebygger ryggvondt helt klart!!! Så kom deg ut i morgen iallfall :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

Så flink du er som trener, også i helgen og i tillegg til eksamen!

Her er det tilbake på jobb igjen, mandagen atter engang..... Blir det eksamensuke på deg denne uken eller?

Ha en fin dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: Sitter på skolen med en kopp te.

Det er ikke eksamen denne uka, men fullt opp med lesing og forelesninger... Så blir ikke mye trening. Jeg kommer ikke til å lage noen ukesplan. Men håper på å få til iallfall 2-3 treninger.

Ha en fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...