Gjest Utlogget bruker Skrevet 2. oktober 2009 #21 Del Skrevet 2. oktober 2009 er sjenert, ikke så veldig tiltrekkende utseende messig, Der har du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. oktober 2009 #22 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja som emnetittelen spør: hvorfor er du singel? eksempler: at du er kresen på utseende, kresen på personlighet, er sjenert, ikke så veldig tiltrekkende utseende messig, har vanskeligheter for å forelske deg, ønsker å leve singellive vet ikke hvor du kan treffe noen etc. er bare nysgjerrig jeg Jeg er "kresen" på personlighet. Gidder ikke forhold bare for å ha forhold. Men også for at jeg dessverre er litt for dårlig til å få ut fingeren og "lete" aktivt etter en jente.....syns også det er vanskelig å vite hvor jeg skal lete. Er heller ikke tøff nok til å flagge ned en tilfeldig søt forbipasserende jente som smiler til meg på gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. oktober 2009 #23 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja som emnetittelen spør: hvorfor er du singel? eksempler: a) at du er kresen på utseende, b) kresen på personlighet, c) er sjenert, d) ikke så veldig tiltrekkende utseende messig, e) har vanskeligheter for å forelske deg, f) ønsker å leve singellive g) vet ikke hvor du kan treffe noen etc. er bare nysgjerrig jeg a) Ja b) Ja c) Nei d) Stemmer nok ikke: jeg er veldig fornøyd e) Nei f) Tja, det har sine fordeler. Men møter man en som man forelsker seg i vil man jo være sammen. g) Jo, vet hvor. Men orker ikke å oppsøke alle stedene. Det blir jo en heldagsjobb i seg selv, og det gidder jeg ikke. Har nok annet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. oktober 2009 #24 Del Skrevet 2. oktober 2009 a) Ja b) Ja c) Nei d) Stemmer nok ikke: jeg er veldig fornøyd e) Nei f) Tja, det har sine fordeler. Men møter man en som man forelsker seg i vil man jo være sammen. g) Jo, vet hvor. Men orker ikke å oppsøke alle stedene. Det blir jo en heldagsjobb i seg selv, og det gidder jeg ikke. Har nok annet å gjøre. Er du bortskjemt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 2. oktober 2009 #25 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ja som emnetittelen spør: hvorfor er du singel? eksempler: at du er kresen på utseende, kresen på personlighet, er sjenert, ikke så veldig tiltrekkende utseende messig, har vanskeligheter for å forelske deg, ønsker å leve singellive vet ikke hvor du kan treffe noen etc. er bare nysgjerrig jeg Veldig kresen. Men så vil jeg heller være singel enn å være sammen med et kompromiss. Er heller ikke tøff nok til å flagge ned en tilfeldig søt forbipasserende jente som smiler til meg på gata. Det synes jeg du skal gjøre! Savner mer sjekking i dagliglivet. Er så kjedelig i Norge, hvor det stort sett bare er fyllesjekking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Skrevet 2. oktober 2009 #26 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er vel helst singel av eget valg. Etter et langt forhold, syntes jeg rett og slett at det har vært godt å være alene. Dessuten har jeg barn, og tanken på å dra dem inn i et forhold har til nå vært litt skremmende. Når det er sagt, har jeg muligens møtt en nå som jeg kunne tenke meg å starte noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 2. oktober 2009 #27 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvorfor var du ikke hyggeligere da han tok kontakt? Er du en av de jentene som går rundt med et "bitch shield"? Fordi jeg var vanvittig usikker på meg selv på det tidspunktet, dessverre. Jeg var hyggelig, men distansert, kan man si. Gjorde tydelig tegn til at jeg ikke ønsket å bli kjent utover det jeg måtte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #28 Del Skrevet 2. oktober 2009 Grunnen til at gutter er single: Kresne jenter. Veldig enkelt. Hvis du er seriøs er du en retard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 2. oktober 2009 #29 Del Skrevet 2. oktober 2009 Min singeltilværelse er selvvalgt. Valgt selv å skilles etter flere år som ektemann. Har derimot ikke tenkt å være singel for alltid, selv om man er 40 +. Er ikke kresen, men pakker det inn i noe som heter egne preferanser isteden. Har også fått tilnærmelser av yngre damer enn meg selv, og tar det som et lite, lite kompliment. Har ingen hast med å treffe noen, men venter heller litt for å finne riktig "match". Kan gjerne forelske meg og ønsker gjerne det igjen. Kanskje kan jeg være litt sjenert overfor kvinner, men tillegger heller det min sjarm og min personlighet. Ser frem til å treffe min neste hvor som helst igrunn, men nyter singeltilværelsen enn så lenge. Fokuset er selvsagt i overvekt tildelt min sønn også for øyeblikket. Singel er dritbra syns jeg allikevel da men alternativet kan være betydelig bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 2. oktober 2009 #30 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er singel fordi jeg tar ikke hvem som helst, kresen heter det visst. Men jeg møter mange hyggelige og kjekke menn. Noen er gift, og andre er ikke så interessanne. Jeg driver å flørter med en nå, eller vi har vel kommer forbi flørtestadiet ettersom vi har klina en god del.:)Jeg er ikke forelsket, men betatt og interessert i denne karen. Vi har god kommunikasjon, men jeg er redd for at det faller igjennom fingrene mine, p.g.a avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. oktober 2009 #31 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er du bortskjemt da? Nei, tror ikke det. Men når man bare stort sett har seg selv å tenke på, kan man skjemme bort seg selv noe mer enn om en var i en familie. Da styrer man alt selv, mye handler om hva en selv vil og ønsker. Det blir fort en vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #32 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er singel fordi jeg er syk i hodet. Jeg lider av mindreverdighetskomplekser, jeg forakter kvinner, jeg forakter meg selv og jeg forakter verden. Dessuten er jeg sjenert, og liker noen typer kropper og ansikter bedre enn andre, så jeg har ikke så altfor mye å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madmartigan Skrevet 2. oktober 2009 #33 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) "Brent barn lukter vondt". Skilt mann med en smule(?) bindingsangst. Sjarmerende, men småfeit og sær. Ikke er jeg vel spesielt pen heller. Er uansett kresen og vet hva jeg ikke vil ha. Forelsker meg veldig sjelden, bare sånn for å gjøre det enda vanskeligere.... Endret 2. oktober 2009 av Madmartigan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hunkjønn Skrevet 2. oktober 2009 #34 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er singel fordi jeg dessverre har altfor mange dårlige erfaringer med menn bak meg. Enten har de bare vært ute etter en ting, eller så har de vært voldelige og/eller løgnere. Nå vil jeg ikke utsette meg for flere skuffelser fra det motsatte kjønn mer. Trist, men slik er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 3. oktober 2009 #35 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fordi jeg studerer, trener og jobber all tiden jeg kunne ha brukt til å møte folk. Er aldri på byen, men er nok for innadvendt til at jeg hadde gjort noe uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 3. oktober 2009 #36 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har nok blitt en smule kresen med åra. Og med kresen mener jeg at jeg ikke faller like lett som før. Før var det veldig fort for meg å bli betatt. Men nå merker jeg at det slettes ikke er sånn. Og de få gangene jeg har fått skikkelig sansen for noen, så varer det sjeldent. Jeg faller nok for tiden for fyrer som ikke akkurat er på "slå seg til ro " stadiget. Jeg er nok klar for å slå meg til ro selv, men jeg føler jeg sjeldent møter på gutta som er det. Eller er de ikke spennende nok mon tro? Jeg vet faktisk ikke... Men mulig det er derfor jeg er singel.. Også er jeg ikke så mye ute lengre. Da er det ikke så lett å møte noen. Rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashpink Skrevet 3. oktober 2009 #37 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tror kanskje jeg er blitt kresen! Får også en liten panikkfølelse når det oppstår kontakt med en person som viser litt mer interesse enn vennskap. Tror kanskje jeg ikke er klar for kjæresterier... Utseende har noe å si for min del, men føler meg litt bitch som faktisk da legger en del i det. Selvfølgelig en flott og god personlighet er minimumskrav! Men som sagt, jeg får panikk bare jeg kommer i en slik kontakt med en gutt, nå for tiden...:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pace Skrevet 3. oktober 2009 #38 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Fordi jeg slo opp med kjæresten min for en stund siden. Fordi jeg er ikke så veldig frampå med det å søke jenter. Endret 3. oktober 2009 av pace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvite bølge Skrevet 3. oktober 2009 #39 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fordi jeg vil være det akkurat nå. Har barn, studerer, jobber og dermed allerede for lite tid til overs til vennene mine og trening- hvordan skulle jeg ha tid til en kjæreste på toppen av alt? Har ikke hast med å finne kjæreste. Vil ikke bli sammen med noen som er "passe grei", bare for å ha en. Skulle det skje at det dukker opp en uimotståelig kar langs veien en gang i fremtiden, tar jeg det som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. oktober 2009 #40 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har nok blitt en smule kresen med åra. Og med kresen mener jeg at jeg ikke faller like lett som før. Før var det veldig fort for meg å bli betatt. Men nå merker jeg at det slettes ikke er sånn. Og de få gangene jeg har fått skikkelig sansen for noen, så varer det sjeldent. Jeg faller nok for tiden for fyrer som ikke akkurat er på "slå seg til ro " stadiget. Jeg er nok klar for å slå meg til ro selv, men jeg føler jeg sjeldent møter på gutta som er det. Eller er de ikke spennende nok mon tro? Jeg vet faktisk ikke... Men mulig det er derfor jeg er singel.. Også er jeg ikke så mye ute lengre. Da er det ikke så lett å møte noen. Rett og slett! Kjenner igjen litt av dette, ja. Men er man single, så er man det. Det må jo bare være helt i orden De på jobb hos meg spør hvorfor i allverden jeg er single..så må jeg hele tiden svare -skulle gjerne ha vært gift jeg, men jeg treffer ikke på noen som passer. Hva kan man vel si til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå