Tarindrelle Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Skal i dåp og leter etter dåpsgave. Hadde vært perfekt å fått kunne kjøpe en skikkelig spilledåse, som hun kunne hatt ut livet. Eventuelt en hun kunne hatt ut barndommen Noen som vet hvor det går an å få tak i spilledåser i Bergen?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Skal i dåp og leter etter dåpsgave. Hadde vært perfekt å fått kunne kjøpe en skikkelig spilledåse, som hun kunne hatt ut livet. Eventuelt en hun kunne hatt ut barndommen Noen som vet hvor det går an å få tak i spilledåser i Bergen? Gikk nettopp forbi blomsterhandleren på bystasjonen ( den ved siden av Nille ) de hadde noen utrolig fine, skikkelig spesielle som ikke alle har.
Eplefe Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Åååh, ja. De på blomsterbutikken er så nydelige alle sammen! <3 Jeg har lyst på hele gjengen.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Åååh, ja. De på blomsterbutikken er så nydelige alle sammen! <3 Jeg har lyst på hele gjengen. Ja, ikke sant- jeg stoppet opp fordi de var helt magiske fine. Sikkert ikke den eneste som har gjort det, hentet ut fra en eventyrfilm :0)
Tarindrelle Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 Gikk nettopp forbi blomsterhandleren på bystasjonen ( den ved siden av Nille ) de hadde noen utrolig fine, skikkelig spesielle som ikke alle har. Tusen takk! Da må eg nesten gå innom der og se! =)
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Tusen takk! Da må eg nesten gå innom der og se! =) Det er verdt det i hvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå