Gå til innhold

Har klærne dine krympa?


Lenemor

Har klærne krympet i ferien??  

1 stemme

  1. 1. Har klærne krympet i ferien??

    • Ja
      13
    • Nei
      15


Anbefalte innlegg

Det var gråvær og kaldt i dag og skulle ha på meg buksa mi som jeg ikke har brukt siden tidlig i sommer og DEN HAR KRYMPA i skapet mitt! (har bare brukt shortser med strikk i livet):veldigsur:

Så: Har klærne dine krympa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis buksa er trang og du ikke har brukt den på lenge kan det føles ut som om den har krympet. (Dette gjelder spesielt dongri...)

Hvis du går med stram bukse konstant former kroppen seg etter buksa, og hvis man går kun i løse bukser i en lang periode vil den trange buksa virke ekstremt trang pga kroppen har "løsnet"..hvis du forstår hva jeg mener.... :)

Den kan også være at du har fått noen ekstra kilo denne sommeren, eller at buksen faktisk har krypmet....

Mvh Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg trenger ikke belte lenger....

*sukk* Og jeg som var skråsikker på at jeg måtte ha minsket litt av omkretsen rundt hoftene i løpet av sommeren - jeg har tross alt gått i bikini hver dag! Eneste trøsten er at muligens vil jeg gå ned noe uten å slite for det nå som jeg er i full gang med jobben og trening igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg også!!! Prøvde en linbukse her om dagen og den satt som bare det over magen. :o

Men, nå er det ingen bønn, opp av stolen, vekk med godiset og inn på SATS... Her skal det svettes!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg også!!! Prøvde en linbukse her om dagen og den satt som bare det over magen. :o

Men, nå er det ingen bønn, opp av stolen, vekk med godiset og inn på SATS... Her skal det svettes!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Et par bukser har nok krympet litt, men tror heller at det har noe å gjøre med at jeg har lagt på meg litt, jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Motsatt her! :D klærne mine er løsere, men har også hatt en ekstremt aktvit ferie - ikke noe strand-sløving her nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei mine klær har vært greie og holdt seg i omtrent samme störrelse hele sommeren!

men vero moda har begynt å selge större klær, kom plutselig inn i en buksestörrelse mindre!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine klær har ikke krympet :) vi får se hvordan det går når høsten kommer og jeg sitter inne om kveldene og koser meg med følgende unnskyldning: Det er høst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å komme meg ut av sofaen og begynne å trene litt. Vet ikke hva slags trening jeg har lyst til enda. Trene på Nautilus eller finne på noe anna???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...