Gå til innhold

Andre grunner til at puppene er ømme, enn at du er gravid?


Gjest milkyway

Anbefalte innlegg

Hvilke andre grunner kan det være? Kjæresten får ikke lov åta påde engang, for da skriker jeg, og det føles ut som noen har hamret i dem med en slegge. Sånnca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt p-pillene mine jevnlig, kanskje det er det som er greia, at jeg har utsatt mensen litt for lenge (3 brett)?

Nå blir jeg bekymret her, jeg trodde de var ferdige med å vokse (det gjorde vondt mens det sto på) men her kan jeg sitte uten å ta på dem og kjenner jeg vil bare skjære de av, aua! :grine:

Endret: Så har jeg ikke tatt noe test heller, så helt sikker er jeg ikke, og heller pleier jeg aldri å få vondt i de når jeg har mensen/eggløsning!

For faen, jeg er bare 23, jeg kan ikke løpe rundt og presse ut unger veggimellom!!

Endret av milkyway
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan få vonde pupper av å utsette mensen for lenge, det fikk jeg. Om legen sier seg enig vet jeg ikke, men det gikk over når jeg slutta og spise piller i ett strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh akkurat da jeg hadde roet meg, ble jeg kvalm og gikk i bakken og holdt på å spy i dag morges. Bør jeg kanskje tisse på en pinne bare for å få roet meg så jeg ikke får flere liksom (eller ikke-liksom :sjokkert: ) symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du innbiler symtomer, er det kanskje like greit å ta en test eller to for å vite med sikkerhet at man ikke må innbile symptomer, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ber jeg alle krysse fingrene før jeg får tak i denne pinnen da, for jeg er nemlig for ung og har en brudekjole jeg skal passe inn i om ca 9 måneder så enten be for at det er falsk alarm, eller at den er ute rett før brøklløpet! :ler:

(men seriøst, jeg er så imot abort som jeg kan få blitt, men jeg er heller ikke klar for no sånn her HVIS det skulle være, hva er alternativet da? Sette seg ned og hyle?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om du da er gravid og imot abort og det egentlig ikke er noe tidspunkt for barn, er det nok ikke noe annet å gjøre enn hyle litt ;)

... og endre bryllupsdato kansje. Men verdens undergang er det uansett ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til trådstarter:

Er man ikke gravid, så ja PMS, er ofte skyld i ømme vonde pupper før mens. No man kanskje bare må leve med?

Eneste positivve jeg kan se i det er at i løpet av de 2 ukene før mens, blir de mye større og fyldigere, selv om de er utrolig vonde å ømme.

Kunne gjerne levd med ømme pupper hverdag vist de hadde holdt den størrelsen, for så fort jeg får mens "faller" de bare ned igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er i allefall til tider sinnsykt vonde, men når i syklusen det er aner jeg ikke siden Cerazette ødelegger syklusen min :ler:

*krysser fingrene for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok jeg testen og den sa ikke gravid... så sitter jeg og er SKUFFET??? Samboer føler det samme, han sa rett før vi skulle sjekke, følte han seg nesten stolt over å kasnkje skulle bli pappa... Faen da, stress å være menneske. Ikke vet jeg om den er riktig tatt i forhold til syklusen heller, mensen vet jeg ikke når jeg skal ha når jeg har utsatt på 3 brett....

Trodde jeg skulle være lettet og glaed, men her satt jeg og følte meg tom, hvorfor er det sånn da? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært der jeg og :troest: Man håper man ikke er gravid, og så blir man faktisk bittelitt skuffet likevel. Trøst deg med at dere heller kan prøve når bryllupet er over :)

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Om du bruker p-piller er det faktisk en ikke helt uvanlig bivirkning av det - og de kan skyldes eggløsning også.

Håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella
Du kan få vonde pupper av å utsette mensen for lenge, det fikk jeg. Om legen sier seg enig vet jeg ikke, men det gikk over når jeg slutta og spise piller i ett strekk.

Dette opplever jeg også! Jeg hoppet over en pillefri periode en gang og begynte rett på neste brett, og da fikk jeg dritvonde pupper i en hel måned. Det gikk ikke over før jeg tok pillefri igjen. Jeg var forøvrig plaget med vonde pupper hver gang jeg skulle ha mensen, før jeg begynte på p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...