Gå til innhold

Nolia vil ha en liten bebis..

Nolia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bianca26
2. desember blir neste IKM for meg... har jo verdens lengste syklus... ubu

håper du blir gravid før jul:) såpass fin julegave fortjener du ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... er skikkelig trist og lei igrunn.... Men må prøve å tenke positivt:

- Jo senere på året jeg blir gravid, jo større grunn har jeg til å ta et helt år fri - ikke bare et semester - og jeg kommer på kull med en av mine beste veninner:)

- Nå får jeg tatt svineinfluensavaksinen før jeg blir gravid, og slipper å vente til 2 trimester:)

- Siden jeg ikke har eksamen igjen før påske (etter den jeg har nå i november), slipper jeg mest sannsynlig å være kvalm i eksamensperioden.

- Babyen slipper å ha bursdag midt i sommerferien

- Vi rekker kanskje å dra på en liten sommerferie før babyen kommer

- August er en fin mnd

- Jeg får lengre tid på meg nå før jeg blir gravid til å trene masse og kanskje gå ned noen kilo.

- Kommer ikke på flere positive ting i farten..... :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Har endelig kommet ut av eksamenseksilet... Men har klart å søle :kaffekopp: på pcen min... så lite KG på meg... Tror jeg har EL i disse tider, men har droppet EL-testingen denne mnd... :sengekos: 11.11, 14.11, 17.11.... Prøve å få til noe i morgen også.. Bare vanskelig med nattevakt, kombinert med besøk så vanskelig å få til noe på dagtid... får kaste ut besøket.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å miste. Helt utrolig hvordan en tilpasser seg og endrer planer etter forholdene.

Håper det gikk bra for deg på eksamen, Nolia! Og at :kaffekopp: fremover går i munnen og ikke i pcen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får eksamensresultat i løpet av neste uke.. er spent..

DRITT :kjempesinna: kom i dag selvfølgelig.... Betydelig kortere syklus enn jeg har hatt tidligere... hmm... men nå håper jeg på at neste EL blir 13. desember.. for de 14. reiser mannen vekk i 4 dager!!! Så denne PP skjer det nok ikke så mye heller og jeg kan se frem til ny TR i romjula... æsj altså.. er kjempedeppa igrunn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem:)

Har verdens søteste mann da.. i går når vi så på TV kom den reklamen for clearblue graviditetstest og fertilitetsmonitor ("som dobler sannsynligheten for å bli gravid bla bla bla..") Da kom det fra min kjære: "Fertilitetsmonitor...? Da må vi jo få oss det.." Søtingen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klem:)

Har verdens søteste mann da.. i går når vi så på TV kom den reklamen for clearblue graviditetstest og fertilitetsmonitor ("som dobler sannsynligheten for å bli gravid bla bla bla..") Da kom det fra min kjære: "Fertilitetsmonitor...? Da må vi jo få oss det.." Søtingen min :hjerte:

Snill mann du har! Det er godt med sånne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

To blå (eller rosa da) i dag!!! Mistanken jeg har hatt hele jula er bekreftet... Har vært kvalm og var den eneste som syns at juletreet pappa hadde hogd luktet snodig:)

Har holdt meg borte fra KG en stund.. fokuset ble for stort og ble igrunn litt deppa av det... Men nå har jeg endelig en liten spire i magen, håper den holder seg der og utvikler seg sånn som den skal:) 2010 blir et fantastisk år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...