Gå til innhold

Nolia vil ha en liten bebis..

Nolia

Anbefalte innlegg

Jeg sier bare at i gamle dager og i uland ble/blir de gravide i eninga og de hadde/har ikke slike tester, så de må jo ha sex uten helt å vite når eggløsninga er. Tror det er frustrerende for mannen og jeg med det der maset om at nei kjære jeg kan ikke ikveld for el testen var negativ

Aner jeg en mini-Anka her? :ler: Ikke forveksle dagbøker med diskusjonsforum nå da! Opprett heller en tråd under Prøvere og ufrivillige barnløse du! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bianca26
Aner jeg en mini-Anka her? :ler: Ikke forveksle dagbøker med diskusjonsforum nå da! Opprett heller en tråd under Prøvere og ufrivillige barnløse du! :Nikke:

sorry blir bare engasjert. Skal slutte nå. lykke til til dere alle som prver å bli gravide og som er blitt gravide.

Og nei jeg er ingen ny anka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nok ikke så teknisk og uromantisk som du skal ha det til. Jeg og mannen min har sex når vi vil, men pga lange daager med jobb og skole (og nattevakter for min del) har vi ikke overskudd til å ha sex annenhver dag! Vi har sex fordi vi har vil ha en baby og fordi vi liker sex. Hvis du (Bianca26) bare er her for å spre dårlig stemning, syns jeg du kan gjøre det et annet sted enn i dagboka mi:) Her er det nemlig positivismen som råder:)

Og naerin.... håper håper håper jeg også:) Heldigvis nærmer det seg eksamen... dvs da går ukene så fort og det er lettere å ikke være testetøs:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Nå er det nok ikke så teknisk og uromantisk som du skal ha det til. Jeg og mannen min har sex når vi vil, men pga lange daager med jobb og skole (og nattevakter for min del) har vi ikke overskudd til å ha sex annenhver dag! Vi har sex fordi vi har vil ha en baby og fordi vi liker sex. Hvis du (Bianca26) bare er her for å spre dårlig stemning, syns jeg du kan gjøre det et annet sted enn i dagboka mi:) Her er det nemlig positivismen som råder:)

Og naerin.... håper håper håper jeg også:) Heldigvis nærmer det seg eksamen... dvs da går ukene så fort og det er lettere å ikke være testetøs:) hihi

nå har jeg beklaget og jeg har ikke forsøkt å spre negativ stemning alt jeg prøver å si at det ikke er noe vits å stresse med det. det blir helt sikkert barn på deg før eller siden, så lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*håpehåpehåpehåpehåpe* :strix:

Eksamenstid bringer med seg mye stress ja, og da går tiden fort! Savner studentlivet litt jeg kjenner jeg... For resten av året er det bare læxing! :fnise: Hvertfall på lærerutdanningen!

Hva er forresten galt med å være testetøs??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir bare så nervøs å teste... når man ikke tester kan man jo late som om alt er bra... :) Men når jeg skal teste blir jeg så nervøs at jeg såvidt klarer å tisse... hehehe....

Men bortsett fra det er det INGENTING i veien med å være testetøs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... du sier noe der... motivasjonen min er at "Jo lengre jeg venter (hvis jeg er gravid) - jo kortere er det å vente til de magiske 12 ukene er gått.... og evt tidlig ultralyd... hehe... dessuten har jeg en regel om at jeg KUN har lov til å teste om morgenen.... så nå skal jeg "heldigvis" jobbe 5 netter på rad.... og er lettere "å glemme" å teste når jeg er på jobb,.... men skal teste på søndag morgen da... selv om det er alt for tidlig.... hihi... men har jo ingen anelse om mine EL spekulasjoner er riktige eller ei da... så derfor må jeg teste på søndag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se... :)

Jeg sitter her som en ballong, er så oppbåst, er ekstremt!

Vil teste NÅ!! Men ingen test og orker ikke dra ut å kjøpe.. :gjeiper:

Ååååå har så lyst på sjokolade, mannen kjøper nå... :danse:

Kos deg ikveld, så får vi begge prøve å ikke tenke såmye :fy_fy: SES! :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det offisielt: Kroppen min er den rareste som fins... :gjeiper: Nå har jeg med jevne mellomrom de siste 2-3 ukene hatt det som ikke kan beskrives på noen annen måte enn det som beskrives som eggløsningsslim (i helga var det ekstremt eggehviteaktig) - med disse eggløsningstestene har jo stadig glimret med sitt fravær av positivitet. I dag når jeg kom hjem fra lesesalen, så klaarte jeg jo ikke å vente med å ta graviditetstest... er nok testetøs jeg også... og ble veldig "smittet" av Wings i dag:) Hehe!!! Men tusen takk for det!!!! For tenkte, jaja... jeg kan jo ta en EL-test i samme slengen.. når jeg først er i gang med testingen (selv om jeg ikke er i nææærheten av å ha noe som kan ligne på EL-slim nå... Og tror dere ikke at testen for første gang i historien var positiv da!!! JEg ler meg i hjel av denne snodige kroppen.... Men fikk lurt min kjære mann med på litt :sengekos: før jeg dro på nattevakt(hihihi) men fortalte selvfølgelig ingen ting om den positive ELtesten... kunne jo hende han kunne fått prestasjonsangst :fnise:

Men nå må jeg jo vente i to heeeeeeeeeeeeeeeeele uker... suuuuuuukk!!!! Dessuten har det fine været dratt sin vei, så nå regner det igjen i regnbyen :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Spennede med positiv EL-test! Da vet du hvertfall hvor du ligger an.

Jeg føler meg egentlig litt som en testetøs om dagen jeg også. Er jo SÅ sikker på at vi bommet på EL denne gangen, og regner det ikke engang som ordentlig PP... Men jeg har til nå tatt 3 G-tester. (Alle negative, selvfølgelig.)

Hadde nemlig vett til å fylle huset med sånne, ettersom jeg har funnet dem billig på nett. Tror jeg fortsatt har 20 tester igjen... Regner nemlig med at ting tar tid. (Siden det gjorde det sist.)

Men jeg blir jo GAL når det går 14 dager over EL, og jeg ikke vet hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, veldig greit å vite at nå har jeg iallefall hatt EL! Testet nå akkurat igjen, og nå var EL-negativ. Så det var nok i går den store dagen var! Hehe!

Skjønner veeldig godt at du blir gal:) Man vil jo så gjerne ha en strek, selv om man kanskje "vet" at den ikke kommer... :) Iallefall når man har fylt opp huset med tester... Tok en G-test nå jeg også... den var negativ selvfølgelig--- men tenker at når man er testetøs så blir det jo lettere å vite når man har termin da.,.. når man tilslutt blir gravid altså:) hehe...

Har gått til innkjøp av bursdagsgave til meg selv i dag! Har bursdag neste mandag (som da blir 3 dager før IKM hvis jeg hadde EL i går da..), og har kjøpt en digital CB test som jeg skal bruke da... og har frem til da, forbud mot flere tester:) hihi... jeg er rar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og CB blir den største beste overraskelsen når den viser GRAVID! :hoppe::ler:

Ja vi er rare. Enten teste formye eller forlite..

Uff...jeg har et lite håp, DUMME meg!

Som om en eltest kan vise at noen er gravide...trenger ikke være for meg....

GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hååper du er gravid jeg:)

Nå har jeg forresten begynt symptomjakten... har litt smerter nederst i magen, det kan man nemlig ha når EL er overstått... haha

Gleder meg masse til bursdagen min nå.... fordelen med å teste tidlig er jo at man slipper å miste alt håp med en gang... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er vel gjerne litt tidlig... men kan være egglederne som trekker seg sammen for å dytte egget til livmoren... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det jeg beskrev er en form av det.. men siden EL-testen var dønn negativ i dag så valgte jeg de symptomene.. hehe:) Skal nok klare å finne flere etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...