Gå til innhold

Ta kontakt på facebook!


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei :)

Er det for dumt å ta kontakt via facebook med gutter man har sett en gang og fått et godt øye til?

Hvordan hadde du reagert???

Vil få kontakt med han, men vet ikke hvordan jeg skal få det til!

Vil IKKE virke desperat heller....

Tar gjerne imot andre tips fra dere som har vært i samme situasjon :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han jeg holdt på med nå sist, tok kontakt med meg på facebook.

Vi hadde tittet litt på hverandre ute på byen et par ganger. Han prøvde også en gang å få i gang en samtale med meg, men jeg var vel for sjenert, så jeg bare smilte, svarte kort og gikk videre.

Jeg syns ikke det er noe desperat ved å ta kontakt. Vil tro de fleste blir smigret.

Skader ikke å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok kontakt med en tidligere ex på nettby den gangen det var populært, så å ta kontakt på facebook er absolutt ikke dumt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg absolutt du skal gjøre! (og fortelle hvordan det gikk etterpå ;P) Tror ikke det finnes noen som hadde tatt noe sånt negativt med mindre det var på bryllupsdagen dems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke vært meg imot å få en invitasjon om en tur ut på kaffe eller en øl eller noe pr facebook - av noen som ikke er på vennelista.... Sånt er bare spennende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt facebook til det.

Genialt opplegg, enklere enn å spørre om tlf.nr. f eks.

Folk blir nok bare glade og sjarmerte, og det er lav terskel for å begynne å utveksle litt meldinger og flørte.

Og det er heller ikke så pinlig å bli avvist på facern, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenny (38)
Tar gjerne imot andre tips.

Det er bare hyggelig om menn tar kontakt via Facebook!

Flere kolleger og menn i bedriften som jeg knapt visste hvem var, har tatt kontakt i facebook, og sendt melding - og senere venneforespørsel. :)

Kjempehyggelig! Reagerer bare positivt på alle henvendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jens_*
Jeg har brukt facebook til det.

Genialt opplegg, enklere enn å spørre om tlf.nr. f eks.

Folk blir nok bare glade og sjarmerte, og det er lav terskel for å begynne å utveksle litt meldinger og flørte.

Og det er heller ikke så pinlig å bli avvist på facern, hehe

Helt enig!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på! :)

Men hvordan ta kontakt, bare sende en melding å si hei??

Takk for tips :)

Ja, funker det. Og hvis dere f.eks. har vært på samme konserten/utestedet, så kan du vel si at du la merke til h*n, og så spørre om h*n syns stemningen/musikken var bra... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, funker det. Og hvis dere f.eks. har vært på samme konserten/utestedet, så kan du vel si at du la merke til h*n, og så spørre om h*n syns stemningen/musikken var bra... ?

veit jeg spør dumt, og kanskje litt vanskelig...

men, hvis man ikke har vært i kontakt med personen, men bare har et par felles venner på face.. Hvordan gå frem???

Hjelp :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, har sett bildet ditt i Facebook, det dukker opp med jevne mellomrom, da vi visstnok har felles kontakter. Hva holder du på med da?" etc.

Et vennpar av oss ble kjørester gjennom Facebook: han hadde havnet på hennes venneliste ved en tilfeldighet da hun var nyregistrert og ikke kjente til funksjonene så godt...det viste seg at han kjente til mange i selskapet hun jobbet i, og via profilbildene syntes begge at den andre så superkjekk ut. Han sendte henne en melding og lurte på om hun ville møtes for en kaffe og vips, sa det bare pang! De var som skapt for hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, har sett bildet ditt i Facebook, det dukker opp med jevne mellomrom, da vi visstnok har felles kontakter. Hva holder du på med da?" etc.

Et vennpar av oss ble kjørester gjennom Facebook: han hadde havnet på hennes venneliste ved en tilfeldighet da hun var nyregistrert og ikke kjente til funksjonene så godt...det viste seg at han kjente til mange i selskapet hun jobbet i, og via profilbildene syntes begge at den andre så superkjekk ut. Han sendte henne en melding og lurte på om hun ville møtes for en kaffe og vips, sa det bare pang! De var som skapt for hverandre :-)

Du er en knupp :klemmer: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Russekull-91

Vi var i russekull-91, og etter så mange år har mange av oss møttes i en Facebook-gruppe for den skolen.

Der tok en gammel flørt kontakt igjen, da han fikk vite av en venn at det sto "single" på statusen min. Kjempekoselig! Vi møttes for en drink og tar det gjerne videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på :)

Noen flere forslag om hav jeg kan skrive på den første meldingen?

(har sett personen, men han har ikke sett meg før)

Jeg vil heller ikke at det skal høres ut som jeg er ei desperat høne, men vil så gjerne få kontakt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente20_*

jeg ble kjent med verdens fineste fyr på denne måten:) vi var fan av samme musikkgruppe, og han hadde tilfeldigvis sett meg på den fansiden deres på face.. han adda med som venn, og vi begynte å snakke sammen mer og mer. Viste seg at vi hadde masse til felles, og det sa bare pang! Love at first click:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...