Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 For meg er det et værfenomen, ikke et navn. Hvis en liten gutt heter Storm, tenker jeg at foreldrene ser Hotell Cæsar, og at det er en harry ting å kalle opp etter.
Gjest imli Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Jeg tenker også at dette er en værtype, men likevel ikke det verste av den type navn. Ikke noe jeg ville brukt på mine egne barn, men ikke noe jeg rynker veldig på nesa av heller.
Kara W Skrevet 21. september 2009 #5 Skrevet 21. september 2009 Synes det er pent, jeg. Kjente forøvrig en helt nydelig hund som het Storm
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Tenker hotel cæsar jeg og.. men helt greit navn
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Pompøst og Ari Behnaktig. (DET var et merkelig ord!)
Gjest Distiller Skrevet 21. september 2009 #8 Skrevet 21. september 2009 Jeg liker navnet, men det fikk meg til å tenke på Hotel Cæsar
Michelin Skrevet 21. september 2009 #9 Skrevet 21. september 2009 Jeg er ikke vant til det navnet, kjenner det bare fra hotel cæsar. Så det blir sikkert populært framover, så en nyfødt i avisa, som hadde fått det navnet.
Gjest Pet Skrevet 21. september 2009 #10 Skrevet 21. september 2009 Jeg synes det er et veldig fint navn, men har aldri sett på Hotell Cæsar så jeg får ingen tv-serieassosiasjoner av det.
Antoinette Skrevet 22. september 2009 #11 Skrevet 22. september 2009 Jeg tenker at her har foreldrene sett altfor mye Hotel Cæsar.
Lilith Skrevet 22. september 2009 #12 Skrevet 22. september 2009 Vet om to unger som heter Storm (Lise Myhres guttunge, bl.a. ). Synes det er et fint og tøft navn!
Gjest name Skrevet 22. september 2009 #13 Skrevet 22. september 2009 Den ene sønnen min burde hett Storm, for det var storm i kastene rett som det var...... Ellers er ikke Storm et navn jeg ville ha valgt, men hva andre gjør får bli helt opp til dem.
Kirin Skrevet 25. september 2009 #14 Skrevet 25. september 2009 Storm har vært mitt utvalgte navn i flere år, og jeg synes det er kjempefint, men når jeg nå venter en liten gutt blir han ikke hetende Storm likevel, nettopp fordi det har blitt så populært. Visste ikke at det var noen i Hotel Cæsar som het det heller jeg. Går det virkelig enda? :klø:
Gjest Chrizzy Skrevet 25. september 2009 #15 Skrevet 25. september 2009 For meg er det et værfenomen, ikke et navn. Hvis en liten gutt heter Storm, tenker jeg at foreldrene ser Hotell Cæsar, og at det er en harry ting å kalle opp etter. He, he. Det er nok mange som kunne kalle barnet sitt Storm uten å tenke på, eller en gang vite, at det engang finnes noen som heter Storm i en såpeserie. Så dette sier nok mest om deg og hva du ser på. 1
Gjest Chrizzy Skrevet 25. september 2009 #16 Skrevet 25. september 2009 Det er jo rett og slett tåpelig at et navn skal være uaktuelt på grunn av en serie? Hva andre navn der da? Det er vel mange andre navn i den serien, skal et navn skjemmes på grunn av en karakter som er borte og glemt innen noen få år? 1
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2009 #17 Skrevet 25. september 2009 Synes det er et kjempefint navn, tantebarnet mitt på 6 mnd heter det :rødme: Og foreldrene hans ser ikke hotell cæsar i det hele tatt.
Gjest Eurodice Skrevet 26. september 2009 #18 Skrevet 26. september 2009 For meg er det et værfenomen, ikke et navn. Hvis en liten gutt heter Storm, tenker jeg at foreldrene ser Hotell Cæsar, og at det er en harry ting å kalle opp etter. Gutt nr. 2 kan jo kalles Bør, så blir det en værtype til
Devilina Skrevet 26. september 2009 #19 Skrevet 26. september 2009 Hunden til ei barndomsvenninne heter Storm. En kongepuddel. Er det jeg forbinder med navnet
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2009 #20 Skrevet 26. september 2009 Tenker på Siri Kalvik jeg... Ser også for meg den dagen det blåser litt friskt ute og du står på trappen og skriker "Storm!" fordi ungen ikke gidder å bevege seg fra lekeplassen til middagsbordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå