Gå til innhold

Unge mødre


Gjest Gjest_Mia_*

Anbefalte innlegg

Jeg ble sittende og se på en episode av dette i går, for hun gale damen med det lange, røde håret har jeg sett før. Har hun vært med på et realityshow eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet når unge mødre kommer på podcast?

hva er podcast? er det noe sted en kan se den nyeste seongen av unge mødre på nett? gratis eller betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sittende og se på en episode av dette i går, for hun gale damen med det lange, røde håret har jeg sett før. Har hun vært med på et realityshow eller noe?

Det er vel reprise du har sett da? Om det var på TVNorge? De nye episodene går på Kanal Fem i allefall :)

Hun rødhårede damen er nok hun som var med i Robinson en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj. sender de ikke feil episode på kanal fem nå? er jo ny sesong, denne de sender nå er gammel :filer:

eller er det jeg som tuller? :)

Satt å tenkte på det samme. Den er nok gammel ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26

jeg synes det er uansvarlig at en voksen mann på 27 gjør en tenåringsjente gravid uansett. han burde jo vite bedre og skjønne at hun var for ung til å bli mor uansett hvor voksen og ansvarlig hun måtte være oppi huet. Han mannen er iallefall ikke ansvarlig og voksen om han blir sammen med en jentunge som nettopp ble ferdig med ungdomsskolen (noe som man er når man er 16). Aldersforskjell betyr faktisk en del når jenta er så ung selv om hun er lovlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis man går inn på podcast på itunes, og knappen ved siden av "oppdater podcast", så kan man søke på og laste ned de tidligere episodene av unge mødre gratis.

Og så liker jeg "16 and pregnant" på mtv.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

jeg syns unge mødre er trist jeg. syns synd på disse unge jentene som har fått ødelagt ungdomstiden sin og har måttet bli bråvoksne på denne måten. det er jo denne tiden de skal feaste og drikke og reise og ha det kult, ikke bli etablerte. når barna deres er blitt voksne er jo de mødrene for gamle til å gjøre det de skulle ha gjort da de var tenåringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tuller de fælt da. Denne episoden er jo kjempegammel! Jeg som gledet meg til å se ny episode. Ble ganske skuffet :kjefte:

:frown: Skuffet jeg og! Da kan de sende dobbeltepisode neste tirsdag av ny sesong syns jeg. En halvtime er alt for lite uansett. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anita_*
jeg synes det er uansvarlig at en voksen mann på 27 gjør en tenåringsjente gravid uansett. han burde jo vite bedre og skjønne at hun var for ung til å bli mor uansett hvor voksen og ansvarlig hun måtte være oppi huet. Han mannen er iallefall ikke ansvarlig og voksen om han blir sammen med en jentunge som nettopp ble ferdig med ungdomsskolen (noe som man er når man er 16). Aldersforskjell betyr faktisk en del når jenta er så ung selv om hun er lovlig

Det kan du trygt si. Jeg hadde skammet meg om det hadde vært min sønn.Foreldre bør snakke med både døtre OG sønner om at slikt er uhørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel reprise du har sett da? Om det var på TVNorge? De nye episodene går på Kanal Fem i allefall :)

Hun rødhårede damen er nok hun som var med i Robinson en gang :)

Det er godt mulig at det var en reprise, jeg følger som sagt ikke med på serien. Hmmm..kanskje det var på TVNorge, de to kanalene er ganske like. :fnise:

Så da hadde jeg rett da, at jeg hadde sett henne før! :) Robinson, ja. Takk for oppklaringen. :)

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som reagerer på at de ikke sensurerer underlivet til barna?

Idag så man jo tissen til ei jente på et par år, jeg syntes det blir litt i det drøyeste laget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg også over at de sender gamle episoder! Den gamle episoden de sendte i går, sendte de forrige uke også, enda den er sikkert 1-2 år gammel :sur:

Hvorfor i all verden skulle de sensurere underlivet til barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg også over at de sender gamle episoder! Den gamle episoden de sendte i går, sendte de forrige uke også, enda den er sikkert 1-2 år gammel :sur:

Hvorfor i all verden skulle de sensurere underlivet til barna?

De burde lage sånn tåke på underlivet så ikke detaljer synes. Det er så mye syke folk der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bianca26
De burde lage sånn tåke på underlivet så ikke detaljer synes. Det er så mye syke folk der ute...

ja greit det finnes syke folk der ute men hva skal de gjøre da, oppsøke barna fordi de så dem på tv? skjønner ikke vitsen med å sensurere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
ja greit det finnes syke folk der ute men hva skal de gjøre da, oppsøke barna fordi de så dem på tv? skjønner ikke vitsen med å sensurere

Hadde jeg vært mor hadde jeg ikke likt at underlivet til barnet mitt ble blottlagt på tv. Det er helt unødvendig.

Det sitter garantert folk der ute som ble seksuelt opphisset av å se barnet slik,og den gleden bør de ikke unnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Hadde jeg vært mor hadde jeg ikke likt at underlivet til barnet mitt ble blottlagt på tv. Det er helt unødvendig.

Det sitter garantert folk der ute som ble seksuelt opphisset av å se barnet slik,og den gleden bør de ikke unnes.

Ja jo når jeg leser det du skrev nå så ombestemmer jeg meg. jeg er enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Men det er vel nå nylig de gamle episodene har blitt sendt? Jeg har fulgt med på det på FEM hver tirsdag, så så jeg plutselig at det gikk på tvNorge, men det var ikke de samme folkene, så slo det av. Så skjønte jeg i går at jeg må visst følge med hver dag hvis jeg skal forstå bæret av det på tirsdager.

Jeg som ville se Lene gifte seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...