Titti72 Skrevet 12. august 2003 #1 Del Skrevet 12. august 2003 kAN NOEN SKRIVE INN MORSOMME INNLEGG SÅ JEG HAR NOE Å LE AV? lEI AV ALLE (ops, lover å ikke skrike mer) minnie innlegg nå. Jeg har nettopp kommet fra ferie og er ikke lysten på og jobbe med en gang. Ikke kan jeg plage min kollega heller for han har låst seg inne (dumpet kjærsten etter ferien). Ingen venninder jeg kan prate med på tlf. for de er opptatte med jobb (???) siden de har hatt ferie... Hva skal jeg gjøre?? Hjeeeeelp..... Lurer på om jeg kan gå hjem tro?! Hmmm vurderes sterkt.... Kunne trengt å vasket huset, eller bare solt meg bitte litte granne til... ÅÅÅåååhhhh, nå blir jeg gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 12. august 2003 #2 Del Skrevet 12. august 2003 Tudelu. Jeg har det på lik måte, dessverre. Vurderer meg en dukkert i ferskvann etterpå. Er jo så varmt her i Oslo at asfalten smelter ... *tørke panne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 12. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. august 2003 *går saaaakte mot døra, mens jeg spiser litt gress her og der, og prøver og se uskyldig og opptatt ut, er gresset grønnere på utsiden tro??* hviske hviske: noen som blir med og stikker av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. august 2003 #4 Del Skrevet 12. august 2003 kAN NOEN SKRIVE INN MORSOMME INNLEGG SÅ JEG HAR NOE Å LE AV? lEI AV ALLE (ops, lover å ikke skrike mer) Au, ørene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 12. august 2003 #5 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg ler ganske mye av en kunde som tusler rundt og prater med seg selv eller meg (ikke godt å vite) hele tiden. Når jeg har det travelt er det litt slitsomt men ellers er det veldig greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2003 #6 Del Skrevet 12. august 2003 Denne er litt søt: Jeg vet hva jeg vil bli.......!! Jeg vil bli en bjørn Brumle! I mitt neste liv vil jeg bli binne (hunnbjørn). 1.Hvis du er bjørn, kan du sove hele vinteren. Du gjør ingenting i 6 måneder. Det kan jeg leve med. 2.Før du går i hi, må du spise til du ruller rundt. Jeg kan leve med det også. 3.Hvis du er en bjørn, føder du to barn (som er like store som en valnøtt) mens du sover. Når du våkner opp er de halvvoksne, søte, myke unger. Det kan jeg leve med. 4. Hvis du er en mamma bjørn, vet alle at du mener alvor. Du klapser til alle som plager ungene dine. Hvis ungene dine ikke oppfører seg, klapser du dem også. Jeg kan leve med det også. 5. Hvis du er en bjørn, FORVENTER din make at du knurrer når du våkner. Han FORVENTER også at du har hårete legger, dårlig ånde og overflødig kroppsfett. Jepp!!!! Jeg vil bli en bjørn.......... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. august 2003 #7 Del Skrevet 12. august 2003 Eller denne: En dag kom en eldre dame inn i den Norske Bank, med håndvesken full av penger. Ved skranken gjorde hun den bankansatte oppmerksom på at hun kun ville snakke med bankens direktør, fordi hun ville åpne en bankkonto; "De forstår, det dreier seg om en masse penger". De diskuterte frem og tilbake, men som det alltid ender... Kunden får rett. Direktøren spurte om hvor mange penger det dreide seg om. Hun sa til ham at det var omkring 350 millioner kroner, og tømte sin veske foran øynene på ham. Direktøren var nysgjerrig og ville gjerne vite hvor pengene kom fra. "Kjære frue, jeg er overrasket over at De har så mange penger. Hvor har De fått dem fra?" "Ganske enkelt, jeg vedder meg til dem." "Vedder? Hva vedder de om?" " Alt mulig. For eksempel vedder jeg 200.000 kroner på, at Deres baller er firkantede." "Det er jo latterlig! På denne måte kan De da umulig tjene så mange penger!" "Det er jo det jeg sier. Jeg tjener masse penger på veddemål." Men De er kanskje ikke parat til mitt veddemål. Jeg vedder med Dem om, at Deres baller er firkantede?!" "Selvfølgelig er jeg da det." (det dreier seg jo om en masse penger) " Altså vedder vi om 200.000 kroner på at mine baller er firkantede?!" "Den er grei. Men siden det dreier seg om så mange penger, så vil jeg be om en tid i morgen klokken 10, slik at jeg kan ta med min advokat, så vi har et vitne på vårt veddemål." "I orden!!!" Direktøren klarte ikke sove halve natten, og tilbrakte mye av tiden til å studere sine baller nøye. Og ble til slutt enig med seg selv at de kke var firkantede men ganske normale og at han ville vinne dette veddemål. Neste morgen klokken 10, kom den eldre damen og hennes advokat i banken. Hun presenterte de to herrer for hverandre, og gjentok bankdirektørens og hennes veddemål. Så ba den eldre damen bankdirektøren om å kle av seg sine bukser, så hun kunne se nøyere på sakene. Han tok buksene av, den eldre damen gikk nærmere og betraktet dem nøye. Hun spurte om hun kunne røre på dem. "Husk", sa hun, " det er masse penger som står på spill her." "Okay, så pytt da, det er jo 200.000 kroner vi snakker om her, så jeg kan godt forstå at De vil være sikker i Deres sak." Hun tok hans baller i hånden og vugget de med et lysten blikk. Direktøren så på advokaten, som hadde begynt å slå hodet inn i veggen. Direktøren spurte, " hva er det som er galt med Deres advokat?" Hun svarte, " Ikke noe, jeg har kun inngått et veddemål med ham på 750.000 kroner, at jeg i dag ved 10 tiden ville holde ballene til bankdirektøren i Den Norske Bank i min hånd!!!" Noen som vil vedde med meg? Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 12. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 12. august 2003 Den var bra. Må printe den ut til sambo, for jeg er så dårlig til å viderefortelle vitser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå