Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror jeg ønsker meg et av Olympus eller noe slikt. Et lite, men bra et. Eller aller helst vil jeg ha det nyeste, som vises på TV nå, den med den ekstra skjermen på forsiden, så du kan ta bilde av deg selv og faktisk se hvordan det blir! :Nikke: Det er litt kult!

De pulsvarmerne var kule! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne tenke meg det kameraet jeg også, men er litt utenfor hva jeg kan forvente meg i bursdagsgave akkurat nå. :fnise:

De pulsvarmer'ne er skikkelig fine faktisk - tenker på å strikke slike til meg selv også. :fnise:

Skrevet

Ååå, den var kjempefin!! :jepp:

(Og jeg har samme "Asterix og Obelix"-boks! :fnise: )

Skrevet

Mørklilla pulsvarmere :hjerte: Det hørtes utrolig fint ut, de så veldig stilige ut på bildet.

Kul telysholder, akkurat din stil :)

Skrevet
Ååå, den var kjempefin!! :jepp:

(Og jeg har samme "Asterix og Obelix"-boks! :fnise: )

:fnise: "Asterix og Obelix"-boksen er Mannen sin.

Mørklilla pulsvarmere :hjerte: Det hørtes utrolig fint ut, de så veldig stilige ut på bildet.

Kul telysholder, akkurat din stil :)

Kan legge ut bilde av de en dag det er litt lysere - nå er det litt vanskelig å få fint bilde av dem.

Falt skikkelig for den telysholderen da jeg så den og da måtte jeg bare ha den. :regler:

*blogg* forresten.

Skrevet

Dagens fine:

Ny telysholder

Fysio

Ryddet i stua

Pyntet i stua :nigo:

Mannen og Vesla

Skrevet

De pulsvarmerne så flotte ut :jepp: Samme med telysholderen, stilig!

og jeg har også lyst på det kameraet :fnise: Har speilreflekskamera og et vanlig digitaltkamera, men det digitale er dårlig, og det er så kjekt å ha et sånt kamera på konserter o.l, speilrefleks er jo ikke lov på konserter heller :ler:

Skrevet
:fnise: "Asterix og Obelix"-boksen er Mannen sin.

Det ante meg! :hoho: Vokst opp med en far som elsker den tegneserien, på tv og i bokform, så var vel dømt til å like det jeg og. :ler:

Skrevet

Så fin telysholder :Nikke:

Håper du får en god natt med mye søvn og lite hosting :klemmer:

Skrevet

:hoppe: for ferdig strikkeprosjekt. Det er så deilig når siste tråden er festa og "verket" er klart til å gis vekk.

Stilig lysestake. Den såg veldig "deg" ut. :jepp:

Eg har forresten veldig lyst på den Asterix-boksen. Mamma har den (vunne i kryssord, tru?), og eg har nevnt fleire gonger kor artig eg synst Asterix er, men ho ser ikkje ut til å ta hintet, gitt! :sukk:

*krysser fingrane for ei god natt*

Skrevet

Si det negative

så positivt som mulig

ukjent

Skrevet
De pulsvarmerne så flotte ut :jepp: Samme med telysholderen, stilig!

og jeg har også lyst på det kameraet :fnise: Har speilreflekskamera og et vanlig digitaltkamera, men det digitale er dårlig, og det er så kjekt å ha et sånt kamera på konserter o.l, speilrefleks er jo ikke lov på konserter heller :ler:

Har Mannens gamle digitale kompakt kamera, men jeg har lyst på mitt eget. Hadde vært så greit å ha med seg i lomma når jeg er ute og går eller sånt.

Det ante meg! :hoho: Vokst opp med en far som elsker den tegneserien, på tv og i bokform, så var vel dømt til å like det jeg og. :ler:

Han har også vokst opp med en far som elsker "Asterix & Obelix", så han har faktisk nesten komplett samling av tegneserien også.

Så fin telysholder :Nikke:

Håper du får en god natt med mye søvn og lite hosting :klemmer:

Falt veldig for den da jeg så den og måtte bare ha den som sagt. :lol:

:hoppe: for ferdig strikkeprosjekt. Det er så deilig når siste tråden er festa og "verket" er klart til å gis vekk.

Stilig lysestake. Den såg veldig "deg" ut. :jepp:

Eg har forresten veldig lyst på den Asterix-boksen. Mamma har den (vunne i kryssord, tru?), og eg har nevnt fleire gonger kor artig eg synst Asterix er, men ho ser ikkje ut til å ta hintet, gitt! :sukk:

*krysser fingrane for ei god natt*

Det var veldig deilig å bli ferdig med den gaven og da er hennes julegave helt i boks.

:rodme: Så du synes den var veldig meg??? Det synes jeg også, og jeg har vært på jakt etter en slik type lysestake lenge.

Å!

Her er min! :smilbla:

Moro at vi har samme.

Ha en finfin dag! :klemmer:

Takk vennen.

Skrevet

Jeg er hjemme i dag, fikk ikke lov av Mannen å gå på jobb i dag. Han bestemte det etter nattens hostesymfoni, syntes jeg trengte å være hjemme. Prøve å sove og slappe av. Hadde 4 eller 5 sånne hosteanfall i natt før han dro på jobb, og 2 stykker etter at han hadde dratt. Etter at jeg hadde ringt jobben og sagt at jeg ikke kom, fikk jeg sove til 1115, det var sinnsykt digg. Føler meg litt mer uthvilt enn tidligere i uken.

Skal prøve meg på yoga'n senere i dag, men før den tid må jeg innom garnbutikken og kjøpe garn til babysokk nr 2 + et par andre prosjekter jeg har på gang. Har fått spørsmål fra noen om jeg kan strikke for dem. Det må jeg si jeg synes er veldig moro, føler meg ikke som en superstrikker - liker bare å gjøre det akkurat nå. Og når folk da synes jeg er flink blir jeg enda mer glad. :fnise:

Skrevet

Nå har jeg vasket opp og ryddet litt på kjøkkenet. Er greit å gjøre sånne små ting, selvom formen ikke er helt på topp. Også er det så deilig etterpå, å se at man har ryddet og fått vekk ting. Selvom de tingene bare er satt i kjøkkenskap og nå ikke står fremme. :fnise:

Skrevet

Dagen i dag har gått så sinnsykt fort, nå skal jeg snart sette nesa mot sentrum og garnbutikk før yoga. Kan nok ha noe å gjøre med at jeg sto opp så sent. Er jo ikke vant til å sove til 11 lenger.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...