Gå til innhold

Anna Lovinda og Trøffel gifter seg


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Jeg stiller gjerne opp som prest...."støllprest", som de sier i Solør... :kul:

...men først må bruden gjennomføre menighetens brudeskole, som eneste deltager.... den avholdes av presten, og som seg hør og bør i slike lukkede menighets-konstellasjoner, så blir det en del misbruk... :ler:

....men det kan vi kalle "å klargjøre" bruden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva med pinnsvinene? Og hva med pinnsvinene, om jeg tør spørre?!? *gauler*

Jeg har saumfart alle handlelister som er lagt ut her - men ikke en eneste en av dem inneholder pinnsvin....! Eller er det meningen at de skal fanges ute i skogen som en annen elg, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk...det var nok ikke puppene dine, tuji, som avgjorde...heller nesen eller hva det nå var, til Lasse. Som jeg har skrevet i ryktetråden, er Trøffel homofil. Syntes nok det var i seneste laget at han kom ut av skapet. Men når jeg tenker etter, var det nok å foretrekke fremfor på selve Dagen.

Jeg føler meg mer og mer som Grace. Tenk at jeg har greid å drive en mann inn i en annen legning. Får trøste meg med rebound-sex med Sandman eller hvem det nå måtte være som krysser min sti.

Til dere som ville være brudepiker; toget er ennå ikke kjørt. Lasse og Trøffel trenger kanskje brudepiker når de skal inngå partnerskap??

Bertha: Gidder du å lage pv-gryte til meg allikevel, så jeg kan trøstespise litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere skal vel gifte dere? Helt på ordentlig?

Det er vel ikke noe å tvile på engang - når dere er kommet så langt som dette, planleggingen er jo nesten hele jobben, har jeg hørt.

Skal bryllupsfesten også være på Peppes ved Stortinget? :D

Eller var dere ikke med den gangen...

Kan jeg være fotograf? (snike i buskene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og med dette velger jeg å avslutte denne boka. Det ble jo ikke noe bryllup allikevel. Snufs. Er ikke så lei meg over at jeg ikke fikk Trøffel, men fordi jeg ikke fikk stå brud :grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg skal lage pinnsvingryte til deg, Anna! Det blir første gangen jeg prøver, så det kan jo være greit å prøve den ut på noen som er litt nedfor fra før..... :ler:

Må bare skaffe noen slike først. Pinnsvin, altså.

*roper* Øhyyy... HildeKS? HildeeeKSsss...? Hvor får man tak i gode ps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest sexysadie

**************************

*********( Kikker bare )*******

*********( innom og)*******

*********( legger igjen)******

**********( en hilsen )*******

************()************

***********()*************

**********()***************

*,,,,,(>?< )

*,,,,, ( ?o? )

*==(,,)=(,,)==

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...