Gjest Rettpåsak Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hvilke billige og gode urmakere finnes det i Oslo?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Er ikke det bare å sjekke på gulesider.no eller google.no? Jeg har aldri brukt en urmaker...
generalen Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Hva slags klokke er du på utkikk etter? Har god erfaring med Malmnes Protid på Majorstuen, var en veldig hyggelig eldre mann som også hadde peiling og var behjelpelig. At jeg kjøpte en klokke i laveste prisklasse i butikken så han ikke ut til å bry seg noe om. Skal du ha en mer eksklusiv klokke har jeg hørt mye godt om urmaker bjerke ved steen & strøm, de fører bl.a patek philippe, og er etter hva jeg vet norges eneste utsalgssted for Officine Panerai. Bra klokker har listepris, og det er opp til urmakeren om han vil gi rabatt eller ikke.
Gjest Rettpåsak Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Skal bare fikse reima på ei billigklokke fra USA.
Green Lady Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Er det rem eller lenke? Hva slags merke er klokken? Skal du skifte rem/lenke, eller reparere?
Gjest Rettpåsak Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 Det er lenke. Er en billigklokke fra Italia.
Green Lady Skrevet 15. august 2010 #9 Skrevet 15. august 2010 Dvs ikke noe merke som selges i Norge? Da får man ikke tak i orginallenke eller deler. Letteste er da å kjøpe en ny lenke eller rem. Jeg vet flere Bjørklundbutikker selger lenker. Eller så kan du gå til en urmaker. Tror du har en som heter Urmakeren ved siden av Glassmagasinet og H&M, mot Eldorado. Eller så kan du baew google urmaker oslo. De fleste gullsmeder og urmakere har også remmer til klokker. Det kan være vanskelig å få tak i en lenke som passer klokken din, og det kan derfor være at du må vurdere en lærrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå