Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Min faste frisør har sluttet som frisør og jeg trenger sårt en ny :) Har dere noen anbefalinger når det gjelder frisører i Stavanger/Sandnes området? Det bør være en frisør som har peiling på hvilke frisyrer som kler den enkeltes ansiktsform.

Skrevet (endret)
Hei,

Min faste frisør har sluttet som frisør og jeg trenger sårt en ny :) Har dere noen anbefalinger når det gjelder frisører i Stavanger/Sandnes området? Det bør være en frisør som har peiling på hvilke frisyrer som kler den enkeltes ansiktsform.

Synes Nikita i Stavanger, der litt borte fra the body shop er veldig flinke:)

Hun tok virkelig tid til meg og klippte en tøff frisyre på meg som passte ansiktsformen min:) alle syns håret mitt ble mye finere og fått mange komplimenter for håret i ettertid:)

Renate var hun som klippet meg og hun var kjempe koselig:)

Endret av mari4ever
Skrevet

Jeg bruker modern design på torgterrasen i stvg, og har alltid vært fornøyd der. Bruker ikke en fast frisør der, men har aldri hatt noen negative erfaringer :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var nettopp på Modern Design på Torgterrassen (for 2. gang), og var veldig fornøyd. :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som kan anbefale en frisør i Stavanger eller Sandnes området som er flink, men ikke så dyr.

Har gått på ModernDesign tidligere, men syns det er så fryktelig dyrt der...

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Mac_*
Skrevet

Jaja, men Modern Design er jo the best! :) spesielt vågen ;) visste du at de har åpnet hudpleie avdelingen og der? :)

Skrevet
Jaja, men Modern Design er jo the best! :) spesielt vågen ;) visste du at de har åpnet hudpleie avdelingen og der? :)

Er det hudpleie og frisør på samme plass? :)

Hvor er dette?

Har de en hjemmeside?

Skrevet
Er det hudpleie og frisør på samme plass? :)

Hvor er dette?

Har de en hjemmeside?

Ja, samme plass! :) Helt genialt, synes jeg! :)

Der er på Vågen i SANDNES, 2 etg. rett ved siden av Kino1 :)

www.moderndesign.no :)

Kjempeflinke!! anbefaler spesielt: Hege- om du har kort hår; + Marianne eller Marlen f.eks. Og Tralla som hudpleier! :)

Skrevet

Jeg var også nettopp på Modern Design, Vågen. Ble veldig fornøyd! Jeg hadde Elin som frisør :)

Har tidligere vært på Modern Design, Kvadrat, og har alltid vært fornøyd der også.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg var også nettopp på Modern Design, Vågen. Ble veldig fornøyd! Jeg hadde Elin som frisør :)

Har tidligere vært på Modern Design, Kvadrat, og har alltid vært fornøyd der også.

Er det noen som har erfaring med brudepynting på Modern Desing på Vågen eller Kvadrat? Både hår og sminke :)

Skrevet

Jeg var svært fornøyd med Modern Design på Torgterassen, da jeg bodde i Stavanger :)

Skrevet

"Made in Heaven" en helt ny frisør i sandnes som er kjempebra. i tillegg till en UTROLI stili plass! hehe

den ligger i Storgata 57 :)

ANbefaler den på det sterkeste :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Supert, takk for tips :)

Skrevet

Det er en frisørsalong som heter Gyldne Lokker i stvg, jeg har ikke vært der selv men de jeg kjenner skryter mye av dem. Den ligger i den ligge gaten hvor aftenblad bygningen er, har glemt ut hva gata heter :P

• 5 måneder senere...
Skrevet

Diana Style

Cheap hairdresser and manicure salon in Stavanger centrum. Hairdressers are with a lot of experience so here is not practice. Why is that prices? Just because they dont speak Norwegian yet, (same like me :) just English ) sorry for that, but if you are ok with it you are always wellcome to Diana Style

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...