Gå til innhold

Minnie Emmerdale svarer..

Gjest Hege

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Zoidberg

1. Dine franske navn, er disse virkelig ekte? Har du gyldig førerkort i Norge?

2. Du fortalte at du eier Mercedes E-klasse. Leaser du, eller eier du selv? Gjør du service ved merkeverksted?

3. Med nøyaktig hva jobbet din mann med i USA? Jeg har fortstått det slik at det var media, men siden det ikke kan være NRK, hvem da?

4. Skatter du i Norge?

5. Hvorfor havnet du i helsekø for din operasjon?

6. Har du virkelig dobbelt statsborgerskap? I så fall, hvor gammel er du?

7. Kjenner du Nemis "mamma", Lise?

8. Skriver og prater du engelsk/amerikansk flytende?

9. Hvordan kan du jobbe som liksminkør når de eneste registrerte i Norge er menn over 40 år; alle fire? Dette er meg fortalt at det stort sett er familie og/eller sykepleiere som tar seg av. Liksminke generelt er en tradisjon som kun brukes blant innvandrermiljøer, visstnok? Dette er meg fortalt via fagarbeidere, og et spennende radioprogram sendt på P1 i begynnelsen av 2003.

10. Bor du virkelig i Homannsbyen?

11. Hva er din kjennskap med kennel Carillo?

12. Enkelte leger påstår hardnakket at de ikke kan forstå hvordan en ung mann dør av hjerneblødning i så ung alder, når han i tillegg har vært i stand til samtale og vært ved sine fulle fem ved flere annledninger etterpå. Det går så langt at det nevnes grov uaktsomhet av sykehus/leger er eneste forklaringen. Hvordan forholder du deg til disse uttalelsene? Jeg spør siden dette vekker forbauselse blant legfolk som absolutt trodde USA, da spesielt Boston, ville være en av de tryggeste byer om man først skulle være så uheldig og bli utsatt for dette.

13. Hvilket sykehus ble han lagt inn ved, og ble det eventuelt byttet sykehus?

14. Du fremstår som en kvinne med god økonomi, hvordan kan du da få graviditets-test på blå resept, atpåtil når dette er i strid med reglementet om blå resept?

15. Du påstår å ha mottatt erstatningsbeløp etter at du ble voldtatt. Nøyaktig hva grunnet erstatningsansvaret på, og hva ble erstattet? Jeg mener ikke å grave personlig, jeg bare spør siden det beviselig ikke er dekket noensinne i norsk kriminalhistorie annet enn fysiske tap og dekkning av utgifter mht psykiske/psykosomatiske og oppbyggende behov i noen voldtekts-sak (bortsett fra tilsammen tre; alle disse er skrevet høyt om i mediene og de innbefatter beviselig ikke deg) siden man også i norsk rett tar hensyn til tiltaltes sosiale/økonomiske/mentale status.

16. Hvorfor fikk du vite om tiltaltes soningsforhold? Hvordan fikk han soning med en gang?

Dette nøyer seg nok for denne gang, jeg har etterhvert mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hyggelig med støttemeldinger også, men denne tråden er laget kun for at hun skal få anledning til å svare brukerne på en kontrollert måte, uten at hele forumet renner over i spekulasjoner. Jeg er sikker på at slike støtteerklærnger blir godt mottatt i hennes dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Minnie,

hvordan orker du å stå opp og gå inn hit for å lese alt dette?

Jeg føler meg helt svett etter å ha lest tråden, og selvom jeg skal innrømme at jeg har satt spørsmålstegn ved enkelte ting, må jeg lure...

Klarer du deg ok?

*litt bekymret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Tar noen få spm. til før jeg legger meg.

Hvem kom egentlig på denne ideen om å lage en egen , Spørr Minnie tråd??

Ideen var min egen.

Hvorfor ble det Hege som startet den?

Fordi jeg spurte henne.

Har du noen gang laget hjemmeside, og i såfall har noen Kg`lesere fått se på  den?

Ja og ja.

Hvorfor har du egentlig så mye imot meg?

Fordi du viser meg liten respekt ved å konsekvent bruke mitt gamle brukernavn og er blant de mest aktive når det gjelder mobbing, hets, spredning av rykter, løgner og usannheter.Når noen begynner med hets er du blant de første om kaster deg på og fyrer opp under- hver eneste gang.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Svar til Starfish:

Ønsker ikke å svare på dette spm. da det er av meget privat karakter.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Minnie har selv bedt om å bli stilt slike spm, og folk spør.

Folk kan stille spm. men sist jeg sjekket var det fortsatt lov å bruke hodet.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Svar til WildThing:

Dine spm. stiller i samme klase som Donpedro sine og vil ikke bli besvart. Jeg kan dog bekrefte at din teori om liksminkører ikke stemmer. Sminkører leies inn av begravelsesbyråene etter behov- fast ansatte sminkører som bare driver med dette er det få av.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Men da spør jeg.

Hvilken kjennskap har du til Kennel Carillo? Og kjenner du Lise Myhre?

Det hjelper ikke at en annen bruker stiller de samme spm.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg
Svar til WildThing:  

Dine spm. stiller i samme klase som Donpedro sine og vil ikke bli besvart.

Minnie

Du er klar over at det ser veldig merkelig ut?

Det er ikke så veldig vanskelig for meg å legge frem det JEG VET om akkurat de tingene, så du får nå kjøre på.

At du velger å tolke ærlige spørsmål som fornærmende kan kun tolkes igjen som mangel på evne til å svare korrekt.

Av respekt for forumet har jeg ikke giddet legge ut så veldig mye tekniske bevis på direkte løgn, men det burde kanskje være innlysende at de faktisk finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du svarer jo nesten ikke på noen spm. så da er jo vitsen borte med denne tråden.

Ønsker deg lykke til videre her på KG jeg Minnie - ser fram til interessant lesing og masse interessante diskusjoner med deg. Kjedelig blir det ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av spørsmålene som stilles er egnet til å finne hennes identitet. Er dette bevisst? Og i tilfelle, hvorfor? Vi er på internett, og alle har rett til å beskytte sin identitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Du er klar over at det ser veldig merkelig ut?

De er i seg selv ikke fornærmende men de er for personlige til at de kan svares på i offentlig rom.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dr Zoidberg
Svar til WildThing:  

Jeg kan dog bekrefte at din teori om liksminkører ikke stemmer. Sminkører leies inn av begravelsesbyråene etter behov- fast ansatte sminkører som bare driver med dette er det få av.  

Minnie

Det er ikke en teori, om du virkelig ønsker så kan jeg scanne inn stemplet skriftlig bevis.

Man kan faktisk sjekke ting her i norge med telefon, brev og mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Minnie!

Jeg lurer på hvordan din avdøde mann fikk ordnet bryllupet uten ditt samtykke/underskrift, spesielt med tanke på at han selv ikke var amerikansk statsborger, og hvordan han fikk dette til så fort?

Det må ha vært ekstremt vanskelig pga 11.september 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

De er i seg selv ikke fornærmende men de er for personlige til at de kan svares på i offentlig rom.

Minnie

Kom igjen, du kan da svare på noen av dem! Feks noe som gir en forklaring hvorfor ikke noe som ligner navnet ditt finnes i politiets eller biltilsynets førerkortregister? Eller norske skattelister. Enten er du jo glimrende kriminell, eller så er noe muffens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du viser meg liten respekt ved å konsekvent bruke mitt gamle brukernavn og er blant de mest aktive når det gjelder mobbing, hets, spredning av rykter, løgner og usannheter.Når noen begynner med hets er du blant de første om kaster deg på og fyrer opp under- hver eneste gang.

Minnie

Jeg beklager hvis jeg såret deg ved å nevne det gamle navnet ditt ista. men dette er også første gang!!!!!.

Når du legger ut tråder jeg er uenig i , setter jeg meg ikke på henda,: nei jeg svarer. Er ikke dette et diskusjonsforum da? ønsker du bare svar fra folk som er enige?

Hvis du ikke liker dette, kan du ikke lage deg et eget forum, der du kan herse akkurat som du vil?

Du er forresten ganske spydig selv, har du tenkt over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...