Gå til innhold

Minnie Emmerdale svarer..

Gjest Hege

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Hei Minnie.

Som en svoren designfantast lurer jeg på hvordan du fikk til å bestille produkter via ralphlauren.com/polo.com når de ikke tar imot ordrer/leverer til adresser utenfor USA? Dette bet jeg meg merke i siden jeg har vært oppmerksom på denne web-siden i årevis og til min store irritasjon ikke har fått bestilt noe derfra.

Har fått venner i USA til å bestille og deretter videresende varene for meg til Norge.

Jeg har også hatt en stor nedtur i livet, og da måtte jeg også bruke tabletter. Hvilke fikk du av legen? Mine var angstdempende og anti-depressiva sammen. Virker dine også for begge ”reaksjoner”? Hva heter de du får?

Slike spørsmål ønsker jeg ikke å svare på.

Av juridisk nyskjerrighet lurer jeg også på følgende (er jusstudent….):

- anket gjerningsmannen i voldtektssaken?

- hva ble dommen?

- hvordan gikk opplesningen av testamentet til bestemoren din for seg?

- skal Caspians testamente også leses opp?

Dette er også meget personlige spm. jeg ikke ønsker å svare på.

Og som make-up fanatiker lurer jeg ganske enkelt på hvorfor og hvordan du ble liksminkør (det hadde jeg aldri klart å være, men jeg er oversensitiv når det gjelder ”sånt”).

Vi har begravelsesagenter i familien og med min interesse for make-up falt det naturlig.

Det huset du bor i (har bodd i nærheten selv), er det eid av familien din? Er det i en bygård?

Huset jeg bodde i før jeg flyttet hit er i min familie, nå bor jeg i en bygård.

Bruker du noen ganger kollektivtransport?

Sjelden- når jeg gjøre det bruker jeg trikk.

Hvilken Ultra er det du bruker å handle i? Jeg pleier selv og handle på Centra i Colosseum Park, men der vi bodde før var det en Ultra og jeg savner å handle der p.g.a. spesielle produkter de hadde.

For det meste Ultra på Bryn

Har du noen ganger vært i Canada?

Har vel krysset grensen men har ikke reist mye der og kjenner ikke landet særlig godt.

Har du vært utvekslingsstudent?

Nei, ikke utvekslingsstudent

Har du bodd andre steder i USA enn Chicago?

Har bodd flere steder innenfor Cook County.

Har du slektninger i USA?

Ja.

Hvorfor valgte du å skrive om ditt bekjentskap med Billy Corgan på internett? (jeg har fulgt med på KG en tid før jeg begynte å skrive her selv). Grunnen til at jeg spør er at det er høyst uvanlig at personer i bekjentskapskretsen til kjente personer legger det ut for offentligheten på nettet. Jeg vet om en del vennskap som er blitt brutt på denne måten. Diskresjon er ofte et must når det gjelder slike forbindelser.

Valgte å skrive om det fordi det er en mann jeg beundrer og ser opp til. Siden ingen vet mitt navn og jeg ikke har lagt ut noe privat info om Corgan så er jeg nok ganske så trygg. Men jeg ber deg om å legge merke til at han meget sjelden er nevnt i mine innlegg utenom reisebrevet jeg skrev fra London tidligere i år.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, her er det mange som bør ha en flau smak i munnen!!!

Fatter ikke at det er mulig at voksne folk kan oppføre seg på denne måten. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Minnie :)

Jeg ser i dagboken din at du er frustrert over at mange ikke tror deg og at du mener du ikke kan gjøre noe for å "bevise" dette bortsett fra å legge ut fullt navn, noe du selvfølgelig ikke vil gjøre.

Jeg tror det ville være langt enklere enn som så.

Hva med vise frem bryllupsbildet? Du kunne jo sladdet ansiktene hvis du absolutt ikke ville at vi skulle se deg, vi har jo allikevel fått vite hvordan dere så ut ned til minste detalj så det ville jo vært "bevis" så godt som noen. Eller hva med å la oss få se på den etter hvert så berømte hjemmesiden din?

-Og hvorfor har ingen her på kg sett hjemmesiden til tross for at du stadig vekk reklamerer for og henviser til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! skal skrive om spørsmålene mine, ikke at jeg trur det hjelper da.

Hvem kom egentlig på denne ideen om å lage en egen , Spørr Minnie tråd??

Hvorfor ble det Hege som startet den?

Har du noen gang laget hjemmeside, og i såfall har noen Kg`lesere fått se på den?

Hvorfor har du egentlig så mye imot meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Hjelpe meg sier jeg bare...

Blir egentlig litt flau på vegne av Kg brukerne... :oops:

Litt flau og litt sinna.

Tenk: dersom dere tar feil?

Tenk: dersom hun mistet mannen sin for litt over en uke siden...?

Tenk: dersom dette blir for mye å bære for en person...?

Tenk dere om før dere dømmer og er kritisk...

"En skal ikke alltid si hva en mener - men mene hva en sier..."

Hadde det vært meg som hadde mistet noen kjære - er det godt mulig jeg også ville lagt ut dette i min dagbok. jeg også skriver om glade, triste, dagligdagse ting etc i min dagbok.

Jeg også har svart frekt dersom jeg synes det har passet seg.

Jeg har kommet med råd og tips som kanskje enkelte ikke liker.

Men herlighet: det er et forum dette!

Ville du behandlet noen i virkeligheten slik som dette?

Håper ikke det.

Det er nå andre som har lagt ut sensitive opplysninger om avlyste bryllup etc her inne - ikke bare Minnie...

Blandt annet jeg...

En ting som morer meg:

Dersom en ikke liker Minnie:

* Hvorfor lese innleggene hennes?

* Hvorfor lese dagboken hennes?

* Hvorfor lese om bryllupet hennes?

Alle innlegg som har noe med Minnie i seg - får MASSE respons...

Ville ikke det beste bare være å ignorere henne - så ville hun slutte å skrive?

F.eks så har min dagbok 547 innlegg og 5362 giddet å lese i den...

Minnie sin har 961 innlegg og hele 71 810 har giddet å lese den... :o

I tillegg har vi bryllupsdagboken med 284 innlegg og 25 106 som har giddet å lese... :o

Hvem andre kan "skryte" av slike tall?

INGEN... :ler:

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til Kira:

Milla er ett av mine fornavn ja, Quincampoix er ett fransk familienavn.

Minnie

Og hvor tilfeldig er det at det også er etternavnet til en rollefigur i en av dine favorittfilmer ?

Min avatar er den franske skuespillerinnen Audrey Tautou fra filmen Les fabuleux destin d'Amelie Poulain (Den fabelaktige Amelie fra Montmartre).

Milla

Nino Quincampoix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av de første til å sette spørsmålstegn ved oppførselen til Milla, nå Minnie, her på Kvinneguiden. Og syntes mye toppet seg da vi mottok melding om dødsfallet. MEN jeg må få si at jeg synes den oppførselen som er vist fra endel brukere i ettertid er enda verre. Jeg blir rett og slett flau av å lese de spørsmålene dere stiller Minnie. Les hva Mayamor skriver og ta hennes innlegg til etterretning. Om endel av det som Minnie skriver er oppspinn så er der sannsynligvis en viss sannhetsgehalt i det - er dere aldri redde for hva konsekvensen av hva deres "heksejakt" kan føre til ?

Hvorfor kan vi ikke prøve å oppføre oss som medmennesker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor er det så mange kg-brukere som er så nyskjerrig at de bruker tid og energi på å se i aviser og ringe rundt for å sjekke ut om en person eksisterer!!!! :o

Blir helt matt jeg.... PATETISK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og hvor tilfeldig er det at det også er etternavnet til en rollefigur i en av dine favorittfilmer?

Beklager at jeg svarer men dette har Minnie skrevet før:

det er etternavnet til Ninõ. Men det er også etternavnet til min bestemor tro det eller ei. Quincampoix er ikke er uvanlig navn i Frankrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Nå tror jeg nesten ikke mine egne øyne! Har dere gått helt fra vettet, (nesten) alle sammen?? Enkelte her inne driver et råkjør uten like, er jo reneste privatdetektivene, snuser rundt alle steder for å bevise at Minnie er en oppdiktet person. Hvordan klarer dere å huske alle detaljene, hvorfor gidder dere å lete frem eldgamle innlegg for å finne noe å kikke på?

Det hender jeg også lurer på om det enkelte her inne skriver er sant, fordi det for meg kan virke utrolig. Men siden jeg ikke vet 100% sikkert, og ikke gidder sjekke detaljene, velger jeg å la tvilen komme tiltalte tilgode, i redsel for å virkelig såre noen! Og det gjelder ikke (bare) Minnie, er enkelte andre brukere også som får tvilen min frem.

Stå på Minnie, synd at nå når du virkelig trenger støtte fra oss KG-brukere, blir det slikt leven, og alt er bare ufred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av prinsipp har jeg prøvd å hold meg unna debatten rundt Minnie.

Men nå kan jeg ikke dy meg...

Stakkars, stakkars, stakkars dere som har så uendlig lite å gjøre at dere bruker tid på å snuse i Minnies privatliv.

Minnies dagbøker er morsomme å lese, og nå tenker jeg selvfølgelig ikke på det faktum at mannen hennes er død. De er underholdende og beskriver et liv langt unna mitt. Nettopp derfor fenger Minnie.

Jeg skjønner at noen kan la seg provosere. Men dersom du mener noe er falskt eller urett...bare gjør som dere er så flinke til(søke i gamle innlegg) å dere vil finne hva som er KG's holdning til dette.

Det er rett å slett skammelig slik dere oppfører dere, og hvis oppførselen deres irl er anyway near denne. Så er jeg inderlig glad for å aldri ha møtt dere....

henger meg på kristian71 her, får vond smak i munnen av dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sa du at du fikk graviditetstester på blå resept når det faktisk ikke går an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, jeg blir helt matt av dere! Hva om det var dere andre her som mista deres kjære? Ville dere likt å få halvparten av disse spørsmålene som blir stilt i denne tråden? Dere burde virkelig skamme dere! Hva har dere egentlig med hvordan begravelsen skal foregå? Hvorfor sitter dere og maser for å få detaljer om en voldtekt en person har opplevd?

Mulig dere har rett i at Minnie dikter opp livet sitt for alt jeg vet, men hva så om hun gjør det? Om dere tror at hun dikter opp sitt liv, så kan dere vel bare se bort fra hennes innlegg?!

Såå vanskelig er det faktisk ikke å overse de man ikke liker eller ikke stoler på... :roll:

Håper inderlig at dere en dag vil få bevis på at hun snakker sant sånn at dere fatter hvor jævlig dere har oppført dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble gitt klar beskjed om at dette var en trå for spørsmål, ikke debatt.

Minnie har selv bedt om å bli stilt slike spm, og folk spør.

Jeg har god husk når det gjelder mitt fagfelt og mye annet ellers, slik er det bare. Mer er det ikke å si om den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Jeg synes mange av dere har oppført dere utrolig barnslig.

Noen av spørsmålene som ble stilt her fikk jeg hakeslepp av.

Vær litt seriøse, og innerst inne tror jeg nok ikke dere er i tvil om at Minnie finnes.

Jeg synes du virker som en veldig sterk person, Minnie. Jeg skjønner at du vil få ordnet opp i dette. Jeg har ingen spørsmål til deg, men vil si at jeg ønsker deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...