Gå til innhold

Minnie Emmerdale svarer..

Gjest Hege

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Hva skjedde med æ-ø-å tastene da du var i Boston? "kjaere" osv. Du sa lengre opp at du brukte din egen laptop.

I USA er de strenge med å gi ut informasjon om pasientens tilstand til uvedkommende - og den uvedkommende-linjen trekkes ganske så nærme. Hvordan kunne legene informere venner og kolleger da?

(vet donpedro stilte nesten det samme spm, ikke min feil at hun er så kjapp og har så mange relevante..)

Svar til Veslebråka:

Jeg bruke en annen maskin, min egen sviktet. Jeg skrev at jeg hadde med min egen laptop, ikke at jeg kun brukte den.

På grunn av at jeg var langt unna på lik linje med alle hans nærmeste gjorde vi en avtale om at hans kollega (og bestevenn) skulle holde meg oppdatert inntil jeg kom til Boston. I spesielle situasjoner som dette gjøres det ofte unntak fra slike regler og godt er det. Tanken på å sitte hjemme og få vite bare ørsmå detaljer fra en stresset lege via telefon ville vært uutholdelig.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke andre brukere må stå til rette for ting som ble sagt flere måneder tilbake? Dette begynner å ligne på steinkasting.

Dette er tross alt ikke en rettssal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan den som ønsker det får svar på ting de lurer på. Betingelsen er at alt foregår saklig, uten hets eller noen form for mobbing.

Nå har dere muligheten

Jeg har mye jeg lurer på, da det er mye som ikke stemmer. Har vært svært så høflig, og trodde det var lov til å stille spm her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi to aldri hadde funnet tonen IRL er vel ingen hemmelighet,og vi er uenige om det aller meste.

Men jeg må likevel spørre:

Hva er det du har i mot meg?

Du har en tendens til å svare nedlatende og frekt på mine innlegg,og det synes jeg faktisk er litt trist. :(

Kan vi ikke bare være enige om at vi er uenige,uten å "slenge dritt" til hverandre? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette begynner å bli usmakelig.

Jeg vet at denne tråden er Minnies egen ide, men orker du virkelig dette kjøret her akkurat nå Minnie?

Man kan tro eller ikke tro på det som blir skrevet på et slikt forum og jeg kan på sett og vis skjønne at det reageres i enkelte sammenhenger, men dette blir etter min mening å gå for langt.

Kan ikke de som ikke tror på dette bare akseptere at dette er internett og ikke RL og la det bli med det?

Kjære Minnie, du er midt i en sorgprosess som krever mye av deg og jeg syns faktisk du skal skåne deg selv fra dette akkurat nå.

Skjønner at du har behov for å imøtegå enkelte påstander, men kan det ikke vente til du har kommet deg litt mer ovenpå?

Tenk på deg selv akkurat nå, Minnie.

Velment hilsen fra Valmue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Svar til Barbie:

Jeg fikk ett meget dårlig inntrykk av deg når vi snakket om servering av hjemmebrent i bryllup.

Svar til Joop:

Orker ikke se så mye på tv nå men takk for tipset.

Svar til valmue:

Jeg svarer på de spm. jeg vil og gjør det i mitt eget tempo. Hege passer godt på slik at den ikke sklir ut. Tar meg tid til å gråte men det hjelper og sitte her på KG også. Da tenker jeg ikke hele tiden på alt det vonde. Men tusen takk for omtanken. Kommer nok til å ta pauser fra KG med jevne mellomrom.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Så på grunnlag av mine uttalelser i det temaet,så har du altså lagt meg for hat?

Det er greit nok det,jeg fikk i allefall svar på det jeg spurte om. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Svar til Barbie:

Har slettes ikke lagt deg for hat, det er å ta i for meget- men jeg synes du til tider kan være litt for "folkelig"- og slike mennesker klarer jeg ikke helt å omgås uten at det blir litt krangel. Men jeg er sikker på at du er ett godt menneske, vi står bare så langt fra hverandre og det bør vi være voksne nok til å innrømme.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg husker riktig er du katolikk, ikke sant? Var Caspian også det? Kommer det i så fall til å bli en katolsk begravelse?

Et siste spørsmål, hva jobber du med etter som du har så fleksible dager? (Det skulle jeg gjerne hatt også :)).

Ta godt vare på deg selv. Takk på forhånd for svar :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Hei Minnie.

Som en svoren designfantast lurer jeg på hvordan du fikk til å bestille produkter via ralphlauren.com/polo.com når de ikke tar imot ordrer/leverer til adresser utenfor USA? Dette bet jeg meg merke i siden jeg har vært oppmerksom på denne web-siden i årevis og til min store irritasjon ikke har fått bestilt noe derfra.

Jeg har også hatt en stor nedtur i livet, og da måtte jeg også bruke tabletter. Hvilke fikk du av legen? Mine var angstdempende og anti-depressiva sammen. Virker dine også for begge ”reaksjoner”? Hva heter de du får?

Av juridisk nyskjerrighet lurer jeg også på følgende (er jusstudent….):

- anket gjerningsmannen i voldtektssaken?

- hva ble dommen?

- hvordan gikk opplesningen av testamentet til bestemoren din for seg?

- skal Caspians testamente også leses opp?

Og som make-up fanatiker lurer jeg ganske enkelt på hvorfor og hvordan du ble liksminkør (det hadde jeg aldri klart å være, men jeg er oversensitiv når det gjelder ”sånt”).

Det huset du bor i (har bodd i nærheten selv), er det eid av familien din? Er det i en bygård?

Bruker du noen ganger kollektivtransport?

Hvilken Ultra er det du bruker å handle i? Jeg pleier selv og handle på Centra i Colosseum Park, men der vi bodde før var det en Ultra og jeg savner å handle der p.g.a. spesielle produkter de hadde.

Har du noen ganger vært i Canada?

Har du vært utvekslingsstudent?

Har du bodd andre steder i USA enn Chicago?

Har du slektninger i USA?

Hvorfor valgte du å skrive om ditt bekjentskap med Billy Corgan på internett? (jeg har fulgt med på KG en tid før jeg begynte å skrive her selv). Grunnen til at jeg spør er at det er høyst uvanlig at personer i bekjentskapskretsen til kjente personer legger det ut for offentligheten på nettet. Jeg vet om en del vennskap som er blitt brutt på denne måten. Diskresjon er ofte et must når det gjelder slike forbindelser.

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Svar til ringblomst:

Jeg er katolikk men vi hadde ett blandingsekteskap. Seremonien blir ikke-katolsk.

Som du ser av min profil jobber jeg bla. med grafisk design fra mitt hjemmekontor.

Minnie

Måtte rette opp en skrivefeil her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla

Dette tar kaka

men siden dette er en spørretråd

Hvorfor startet du ikke denne tråden selv??

Er dette, nok et forsøk på Pr?

Har du engentlig noen hjemmeside, og har noen sett den?

Finnes du?

Et annet spørsmål, du sier du er midt i en sorgprosess. hvorfor gidder du å bruke krefter på en slik tråd??? :-?

Er du like glad i meg som jeg er i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...