Delivio Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hei! Tispa i huset har begynt å gjemme all "snacks" hun får. Griseører/haler, tyggebein, gidbiter osv. Noe skal graves ned i hagen og noe "graves" ned i pledd ol. Hun jobber veldig når hun holder på å gjemme ting inni stua. Drar teppet bort i kroken, legger godbiten på teppet, og brer teppet over godbiten.. Jeg skjønner ikke hvorfor hun holder på sånn. Hun får jo nok av både mat og snacks.. Noen som har opplevd noe lignende?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Min hund gjorde dette når han måtte åpne kjeven over ett punkt (størrelsen på biten) Det var ett instinkt som slo ut når bitene var store nok, da måtte de gjemmes til dårligere tider. Løsningen på det var å more seg over gjemmeleken hans, gi ham mindre biter og ikke gi ham fullt så ofte. Tipper at de gjemmer når det er overflod, slik at de skal klare seg om det kommer tider matmor er knipen på snacksen.
Gjest Hundeinstruktør Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Hun gjemmer det fordi hun ikke har lyst på det der og da. Hvis hun ikke legger seg ned og koser seg med det med en gang, bytt det til deg igjen, og ikke gi henne noe på en god stund. Altså, snakker om uker da.
Delivio Skrevet 11. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2009 Min hund gjorde dette når han måtte åpne kjeven over ett punkt (størrelsen på biten) Det var ett instinkt som slo ut når bitene var store nok, da måtte de gjemmes til dårligere tider. Løsningen på det var å more seg over gjemmeleken hans, gi ham mindre biter og ikke gi ham fullt så ofte. Tipper at de gjemmer når det er overflod, slik at de skal klare seg om det kommer tider matmor er knipen på snacksen. Ømh.. Hun er kanskje litt vèl bortskjemt til tider ja. Jeg er litt for svak for de stoore uskyldige øynene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå